zou het zo snel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Essence, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essence

    Essence Niet meer actief

    hallo..

    ik ben ben gestopt met de pil sinds 10 oktober en werd gelijk netjes ongesteld 2dagen later dat duurde tot 17 oktober nou tussen tijd lekker klussen maar nu sinds ongeveer een weekje heb ik al last van me onder buik vlak bij me schaamstreek zeg maar.
    echt heel veel hoofdpijn vandaag ook weer de hele dag, nou me borsten zijn zeker gegroeit want ze zijn steviger dan eerst en rond om me tepels iets donkerder en tepel zelf wat groter< wat een details maar goed.
    de eerste 2 dagen hele lage rugpijn nu afentoe nog, qua misselijkheid komt in vlagen wel erg vaak donker voor me ogen en duizelig en vaker plassen.
    ben al een zeikerd daar niet van maar nu hellemaal :)

    nou komt me vraag zou het kunnen dat het gewoon in een keer al raak is \:D/ of zijn dit de ontpillings verschijnselen?

    alvast bedankt.
     
  2. annie1979

    annie1979 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi Essence,

    Ik hoop het voor je meid, maar ga er niet van uit he. Dan valt het helemaal zo tegen.
    Ik had de eerste rondes ook overal last van, maar helaas. Denk toch dat het ontpillingsverschijnselen zijn.
    Elke maand voel ik me weer anders, dus nu ook weer. Heb nu echt het gevoel van ja...het zou kunnen, maar dat had ik vorige ronde ook.
    Hoofdpijn heb ik helemaal niet meer. Heerlijk dat stoppen met de pil. Mijn borsten doen ook geen zeer meer. Nu wel steekjes links onderin. Maar helaas, moet zeker tot dinsdag wachten.
    Succes!
     
  3. Essence

    Essence Niet meer actief

    bedankt voor je reactie :)

    ja stiekem hoop ik het maar in me achter hoofd weet ik dat het natuurlijk ook niet zo hoeft te zijn.
     
  4. annie1979

    annie1979 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Niet te veel mee bezig zijn en er niet vanuit gaan, dan valt het alleen maar mee.
    Hoor mij dit nou vertellen, je bent er toch me bezig hoor. Ik word alleen gek van dat wachten!
     
  5. Essence

    Essence Niet meer actief

    haha agja het is makelijk andere mensen moed in te spreken dan bij je zelf he :)
    ik hoop voor je dat je snel een mooi wondertje mag voelen opgroeien in je buik :)
     
  6. annie1979

    annie1979 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Thnx! Ik duim ook voor jou hoor.
    Inderdaad raar, praat ik anderen moed in en zelf ... word ik helemaal gek van de onzekerheid. Heb nu echt het gevoel dat het wel eens waar kan zijn en waardoor? Moeilijk te omschrijven. Voel me zo anders.
     
  7. Essence

    Essence Niet meer actief

    ja ik voel me ook anders maar dat ken ook omdat me lichaam nu geen pil meer krijgt mja als het goed is moet ik over 8dagen ongi worden we zullen het zien :)
     
  8. Olove

    Olove Actief lid

    23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @Essence
    Hoi!

    Ik wil je absoluut geen valse hoop geven maar....het is niet onmogelijk de 1e ronde meteen zwanger te raken..kijk maar naar mij.
    Mijn verhaal:
    2 okt laatste pil..6okt pilmenstruatie..dit was 9okt over..
    Rond 24okt mn eisprong gevoeld en 4 nov posi getest met kruidvat testen en CB digitaal..Vanmorgen weer voor de vorm..omdat gister officieel mn NOD dag was..en dik vet zwanger hoor! ( nou ja nog niet dik en vet letterlijk :) )
    Mijn klachten voordat ik posi testte;
    - begon al met ongi buikpijn en onderrug pijn waardoor ik dacht dat ik veel te vroeg ongesteld zou worden
    - met vlagen ook duizelig en wazig kijken
    - elke dag hoofdpijn
    - veel plassen..donkere urine
    - moodswings
    Dus...het is niet onmogelijk..!
    Succes
    Liefs
     
  9. Germpie85

    Germpie85 Niet meer actief

    Ja, je kunt meteen zwanger raken. Kijk naar het vorige verhaal. En mn schoonzus heeft dat ook 3x gehad!

    Maar.. Toen ik met de pil stopte, heb ik de 1e paar rondes echt vanalles gevoeld. Met name hoofdpijn en gevoelige borsten. Daarna werd dat minder, ging weg..
     
  10. Essence

    Essence Niet meer actief

    oke bedankt voor jullie reactie. :)

    ja ik wil niet te veel hopen maar toch heb ik de hele tijd een soort van spierpijn gevoel zo ervaar ik het een beetje in me onderbuik en als k lach of hoest dan voel ik het nog meer en nu heb ik ook erg veel last van me onderrug rechts. :rolleyes:
     
  11. naad24

    naad24 Bekend lid

    22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik hoop t voor je meid.
    Ik dacht zelf ook dat t de eerste maand raak was,
    - misselijk
    - duizelig
    - pijn m'n borsten
    Blijkbaar kwam dit alles bij mij door t stoppen met de pil want ik heb daar nu bijna geen last meer van.
    Je lichaam kan je behoorlijk in de maling nemen.
    Maar ik zal voor je duimen.
     

Deel Deze Pagina