Tweede trimester en nog steeds erg moe.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    In het tweede trimester zou de moeheid minder worden? Echt niet, bij mij.
    Ik werk momenteel als thuishulp A en het begint nu al zwaar te worden, ook met bukken, staan, veel lopen enz. terwijl ik pas 1dec zw.verlof krijg...
    Ik ben kapot na drie uur in de ochtend gewerkt te hebben.
    Als ik dan de rotzooi thuis zie kan ik wel janken.
    Val op de bank neer en slaap gelijk een uur.
    Ik heb geen pijn ofzo ergens, ja mijn banden trekken wel eens pijnlijk, en mijn rug.
    Maar geen echte zware klachten. Alleen zo MOE.
    Dit ga ik niet trekken tot 1 dec denk ik zo... :rolleyes:
     
  2. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hai meis,

    het word ook allemaal zwaarder...
    Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik me nu sinds een week of 4 heeeeeeeeeeeerlijk voel.
    Niet meer zo moe en de meeste bandenpijn is weg en al die enge pijntjes ook. De kleine beweegd lekker wat ook weer een prettig idee is.

    Wanneer het werken niet meer gaat er gewoon lekker mee stoppen hoor!
     
  3. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    helaas ging bij mij de moeheid ook niet weg ,gewoon aan toegeven en evenlekker slapen dan ben je er weer even.
     
  4. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Lief van jullie, bedankt!
     
  5. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0