Tweeling zwangerschap in aanleg? Wie kan mij helpen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Aylin16, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lieve meiden,

    Ik heb woensdag en vrijdag een echo gehad bij de verloskundige en gynaecoloog en was minder ver zwanger dan ik had gedacht. Ik had volgens mijn berekening 8 weken moeten zijn en beiden schatte ze het op een heel prille zwangerschap van ongeveer 6 weken zonder hart actie.

    Mijn zwangerschap is een tweeling in aanleg en er zijn dus 2 vruchtzakjes te zien. Kan het zijn dat het ene eitje zich later heeft ingenesteld dan het andere eitje? En ik daarom al 28 juli duidelijk positief testte?

    Het ene vruchtzakje was namelijk leeg en iets groter en in de andere zat een klein vlekje wat moest duiden op de vrij prille zwangerschap. De gynaecoloog zei dat ik er rekening mee moest houden dat het mis is gegaan, maar dat er ook een kans bestaat dat het een erg prille zwangerschap is. Ik ben erg verdrietig en ga er eigenlijk al vanuit dat het mis is gegaan. Over 2 weken mag ik pas terug komen. Krijg dan uitsluitsel of het echt mis is gegaan...

    Heeft iemand hier ervaring mee?
     
  2. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Iemand...?
     
  3. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meid je zult toch moeten afwachten
    het kan nl beide kanten op
    Gaan uimen voor je dat het de goeie kant op gaat
     
  4. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik heb er geen ervaring mee maar wil je heel veel succes wensen! 2 weken wachten en in onzekerheid en spanning zitten is niet makkelijk!
     
  5. cilianne

    cilianne Actief lid

    20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Ik wilde je ook bij deze veel sterkte wensen.. Hopelijk is het positief!
     
  6. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Het zou twee kanten op kunnen gaan. Er zijn een hoop meiden die met weken nog geen hartactie hebebn gezien waarbij later bleek dat het wel goed zat. Het lege vruchtzakje is denk ik niet goed want daar had ookal iets in moeten zitten dan denk ik maar dat er nog geen hartactie in de ander te zien is hoeft niet fout te zijn.

    Heel veel sterkte de komende 2 weken!
     
  7. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Veel sterkte meid!
     

Deel Deze Pagina