Twijfelend vriendje

Discussie in 'De lounge' gestart door Domenia85, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonfairy

    Moonfairy VIP lid

    12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    wat wil hij dan?
     
  2. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar... :-s
     
  3. mm..
    moeilijke situatie.
    Als ik heel eerlijk ben komt het op mij over alsof je iets te veel aan hem hangt. heeft hij wel tijd om zijn eigen ding te doen, en tijd voor hemzelf?

    Ik denk dat hij je niet kwijt wilt, maar ook gewoon zijn eigen dingen wilt doen. Misschien weet hij niet goed hoe hij dat moet uitleggen.

    En tja, als jij ergens wat van zegt en hij verdwijnt opeens een paar dagen omdat hij boos is.. dat lijkt me geen gezonde instelling.

    Waarom 'pik' je dit gedrag van je vriend?

    liefs rachel
     
  4. Joeja

    Joeja Bekend lid

    2 sep 2007
    994
    0
    0
    De wereld draait niet alleen om hem ;)
    Als hij merkt dat jij je laat afschrikken door het feit dat hij weg zou gaan dan blijft ie daar zeker mee doorgaan. Als ie weg wil, hoe moeilijk het ook voor jou is, laat hem lekker gaan.

    Eerlijk gezegd heeft mijn man daar vroeger ook een handje aan gehad toen we nog niet zo lang een relatie hadden. Hij dreigde toen met dat ie weg ging, en ik zei heel simpel dat als ie zo kinderachtig wilde doen, ik ook kinderachtig zou doen en de haak op de deur zetten zodat hij eenmaal buiten niet meer naar binnen kon hahahaha... Ik heb hem zo ooit 3 uur buiten geslotenen sindsdien is ie tot nu toe goed genezen van dat kwaaltje.
     
  5. Domenia85

    Domenia85 Lid

    25 jul 2008
    62
    0
    0
    Zaandam
    zoals ik het heb begrepen nu
    wil hij zn eigen leven leiden en dat ik mijn eigen leven heb.
    maar het ligt vooral bij hem maar dat is een heel lang verhaal wat ik nu helaas niet kan typen gezien hij ook hier is
     
  6. kus26

    kus26 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Ik zei altijd heel simpel.....dan ga je toch! Maar toen krabbelde hij wel terug ;)

    @Domenia

    Denk dat je ff afstand moet nemen, en wachten tot hij bij jou komt.
     
  7. Amfy

    Amfy Niet meer actief


    ik zie ook hoor dan ga je lekker als je het ergens beter hebt ga je gewoon.en dan draaide ik me om en liep weg en negeerde ik hem zo de hele avond zet maar voor een persoon koffie enz.dan in eenkeer vinden ze het niet grappig meer
     
  8. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Misschien vind je dit geen leuke opmerking, maar ik zie een cyclusbanner onder je naam staan. Ik vraag me dan af of een relatie waar zulke dingen spelen wel een goede basis is voor het beginnen aan kinderen.

    Het komt over alsof hij vreemdgaat, en ik zou het (net als jij waarschijnlijk) zeker niet vertrouwen met die ex.
     
  9. Domenia85

    Domenia85 Lid

    25 jul 2008
    62
    0
    0
    Zaandam
    ik vertrouw het dus ook niet maar goed
    ik probeer nu series gesprek aan te gaan en dat hnagt net op het randje van wel niet boos zijn bij hem
     
  10. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Dat was mijn gedachte eerlijk gezegd ook, dat nu het moment niet is om aan kinderen te beginnen. Maar goed, dat is enigszins off-topic.

    Een schop onder z'n hol, verdient ie! Je verdient iemand die 100% voor jou en de relatie gaat en die op z'n minst het fatsoen en het respect kan opbrengen om jou zelf te vertellen wat er aan de hand is en niet via-via. En dat hij niet tegen tegengas kan, maakt jou geen zeikwijf, maar hem wel een slapjanus.
     
  11. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hoe is het afgelopen meid?

    En al is dit misschien heel moeilijk, maar als hij jou niet waardeert en respecteerd ben je beter af zonder hem.
    Ik weet dat je dat helemaal niet wil horen, maar ik heb het ook vaker meegemaakt....

    Succes!
     
  12. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    ik denk ook dat je zonder hem beter af bent..
    maar als je nog geen besluit kunt nemen: je zou een tijdje wel weg kunnen gaan, naar je ouders of eigen woonruimte zoeken, en kijken wat hij gaat doen. maar jou een zeikwijf noemen en afstandelijk en later weer knuffelen, zijn voor mij signalen dat hij niet meer 100% voor jou gaat maar (nog) niet alleen wilt zijn!
     
  13. Domenia85

    Domenia85 Lid

    25 jul 2008
    62
    0
    0
    Zaandam
    Als allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie reacties en steun want ik voel me momenteel wel erg eenzaam ookal heb ik hier ook wel een vriendin die me steunt enz maar er is hier niemand waarvan ik een knuffel hoef te verwachten als ik zit te huilen bv want ik ben grotendeels van de dag alleen thuis.

    nou ik heb afgelopen nacht eindelijk een normaal gesprek met hem gehad! vraag me niet hoe het mogelijk was maar het is gelukt!
    het blijkt dat hij bang is voor mijn reacties.
    hijzegt dit: als ik ergens heen wil alleenvraag jij altijd of je mee mag, ik weet zeker als ik dan nee zeg dat je dan boos gaat worden en zo verder.
    hij zegt ook van ik wil ook eens een avondje alleen thuis zijn maar daar kan jij niks aan doen want jij kan er ook niks aan doen dat je ziek thuis zit.
    en ik heb mijn ding ook met hem besproken
    op het bovenstaande reageerde ik als volgt:
    ik zeg : van mij mag je dingen alleen gaan doen als jij geen zin heb erin dat ik mee ga en je zegt dat op een normale manier tegen me is er niks aan de hand..
    en ik zei ook: van die avond alleen hoef je alleen maar aan me te vragen als je dat eens wil en buiten dat ik wil ook mn eigen dingen gaan doen maar steeds als ik ergens mee kom wat ik leuk vind om te doen begin jij te zeuren over het geld en dan kap ik de hele boel alweer af omdat ik geen ruzie met je wil.

    uiteindelijk reageerde hij op zo'n manier dat je merkte dat ie wel luisterde en het ook echt serieus na mja het was 01.30 in de nacht dus hij zat ook om te storten van de slaap en ik ook wel een beetje.

    ik heb hem vanochtend niet gesproken want hij had zich verslapen dus rende de deur uit.
    ik zei Dikke kus?
    hij : Geen tijd voor ik moet nu weg!
    Ik: okey tot vanavond dan!

    en verder heb ik hem niet gesproken nog
     
  14. draak86

    draak86 VIP lid

    7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hey meid wat een rot situatie zeg jeetje. Relaties zijn en blijven lastig.

    Zorg iig dat je je eigenwaarde behoud want als jij je grenzen steeds maar weerlegt dan gaat hij er onheroepelijk overheen.

    Laat je even weten hoe het was gegaan?
     
  15. Lien78

    Lien78 Fanatiek lid

    15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    geen tijd voor 1 kus? :confused: sorry, maar daar zou ik geen begrip voor hebben.

    ik hoop dat het goedkomt tussen jullie, sterkte!
     
  16. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Als ik het zo lees draait hij de schuld gewoon naar jou toe en zoekt hij ook nog eens vrije tijd om zijn ex te zien. Sorry voor de negativiteit, maar zo komt het verhaal gewoon over.
     
  17. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Pfoeh, ik zou bij zo´n relatie toch eerst even heel hard na gaan denken of het wel de man is waar ik mijn leven mee wil delen... en of dit nou echt de goede basis is waarin ik zou willen proberen samen een kind te krijgen.
     
  18. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    poeh..erg zeg.

    wens je veel succes!
     
  19. Female

    Female Niet meer actief

    Ik vind het eerlijk gezegd maar een vaag, onsamenhangend verhaal.
    En als je doorgaans niet eens fatsoenlijk gesprekken met elkaar kunt voeren, is dat dan wel een sterke basis om aan kinderen te beginnen?
    iig veel succes met alles.
     
  20. Joeja

    Joeja Bekend lid

    2 sep 2007
    994
    0
    0
    Misschien heeft ie bindingsangst
     

Deel Deze Pagina