Tour de France

Discussie in 'De lounge' gestart door Elfje Arwin, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfje Arwin

    Elfje Arwin Actief lid

    9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Zijn er dames hier die de tour volgen ?

    Wat een gedoe zeg, met de Raboploeg !
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik vind het sowieso een hoop gedoe.
    Dan weer doping daar en dan weer dit..
    Lekker nutteloos dus die eed die ze moesten afleggen...
     
  3. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    zonder doping zou de hele tour er denk ik anders uit zien. vind het alleen weinig vernieuwend, zolang asls mijn vader al de tour helemaal van binnen en van buiten leeft (en ik kan me niet anders herinneren) is er sprake van doping. hoort erbij denk ik, alhoewel ik dat jammer vind.
     
  4. Elfje Arwin

    Elfje Arwin Actief lid

    9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    inderdaad...

    Ik snap sowieso niet waarom ze doping gebruiken asl je weet dat de kans groot is dat je word getest.

    Maar dat gedoe met Rasmussen vind ik ook overdreven, ik snap niet dat de Raboploeg hem heeft ontslagen, want hij reed toch geweldig.
    Ik bedoel wat maakt het dan uit waar je traint of het nou Mexico is of Italië who cares...
     
  5. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    snap het denk ik wel, hij maakt zichzelf enorm verdacht. eerst liegen, dan weer liegen. ik denk dat als ze hem controleren hij tegen de lamp loopt. ;) ach, het houdt de sport wel spannend ;)
     
  6. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    vind het wel jammer idd, wat daar allemaal in frankrijk gebeurd.
    heb het altijd al wel gevolgd maar daar stop ik nu ook maar mee.
    elke keer weer dat gez**k!
    en zo spannend is het nu ook niet meer ;)
     
  7. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    met spannend bedoelde ik meer 'wie valt er nu weer uit' haha
     
  8. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Ik volg de hele tour niet. Ik vind er niet zoveel aan...elk jaar weer! Kkomt ook wel een beetje door al dat doping-gezeik denk ik
     
  9. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik hoorde het vanmorgen op het nieuws, maar ik begrijp er echt de balluh van.....
     
  10. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik volg de tour al jaren, jammer dat het zo moet. Ik begrijp de Rabowielerdirectie wel, anders worden ze ongeloofwaardig.
    Ik vind het prachtig om naar te kijken.
     
  11. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ja ik volg het.
    Ik denk, dat Rasmussen weldgelijk doping heeft gebruikt, en dat de Rabobank de tourleiding gewoon een stapje voor is geweest.
     
  12. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Overigens, maar dit staat los van tour van dit jaar. Ben ik er van overtuigd dat Lance ook doping heeft gebruikt.

    Ik ben dit jaar in Frankrijk naar de tour gaan kijken, was erg leuk. Hoewel ik de tourkaravaan het leukste vond hahahaha
     
  13. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Ik ben er echt helemaam van slag van Rasmussen al jaren mijn held ...
    Hij schijnt zelf nog steeds te ontkennen dat hij in Italië was.

    en ik heb zitten rekenen. Als hij doping heeft gebruik in die periode dan heeft hij er niets aan gehad
    ( eind juni nog een out of competition controle gehad, dan moet hij minimaal een week daarvoor met EPO gestopt zijn ) en voor zover ik weet was de EPO al uitgewerkt na de eerste tourdag... ( als hij die had gebruikt)

    Ik zal er de hele dag wel over blijven piekeren...
     
  14. Pipo

    Pipo Actief lid

    7 jul 2007
    159
    0
    0
    Ik vind het zo sneu dat iedereen bijv. bij de ritten die vinokourov heeft gewonnen eigenlijk gewoon voor niks hebben gefietst!
     
  15. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hij heeft toch juist wel toegegeven dat hij NIET in mexico was? Of dat nou Italie of Japan was doet er dan niet meer toe
     
  16. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    nee dat zie je verkeerd!
     
  17. Voor zover ik het begrepen heb heeft rasmussen het bij de rabobankploeg wel toegegeven dat hij niet in mexico was. Ik denk niet dat hij doping heeft gebruikt, hij is zoveel gecontroleerd in de tour dat het wel echt enorm stom zou zijn als hij het wel gebruikt zou hebben.
    Het is allemaal begonnen bij die achtelijke deense bond die tijdens de tour in ene naar buiten moest brengen dat hij vorige maand een waarschuwing heeft gehad.
    Als die dat niet gedaan hadden had rasmussen gewoon de tour gewonnen, dan had die italiaan nergens verteld dat hij hem in italie had gezien en was er helemaal niets aan de hand geweest!
     
  18. Sellie13

    Sellie13 Actief lid

    9 jul 2007
    210
    0
    0
    Maar het blijft toch erg vreemd dat hij bij hoog en laag beweerde dat hij in Mexico zat terwijl hij in Italie bleek te trainen? Waarom loog hij daar over? Toch een heel raar verhaal.
    Ik snap de beslissing van de Raboploeg wel, maar het is wel ontzettend zonde van de tour, was erg leuk tot nu toe.
     
  19. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Volgens mij hebben alle winnaars van de afgelopen 10 jaar doping gebruikt Amrstrong, Riis en nu Rasmussen
     
  20. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik vind het ook erg jammer wat er allemaal gebeurd is. Ik vind het vooral zielig voor Boogerd, om zo zijn carriere af te moeten sluiten. :( Ik heb vandaag niet gekeken, ik heb er geen zin meer in. Ik hoor het wel wie gewonnen heeft.
     

Deel Deze Pagina