Uhh, DRIE autostoeltjes op de achterbank?!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Appeltje22, 21 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Als je veel ver reist, zou ik echt een 7 zitter ofzo kopen. Meer zitcomfort(zeker over een paar jaar) en gemak voor iedereen(voldoende bagageruimte, meer gemak met kinderen in de auto vast zetten, ook meer bewegingsruimte omdat ze dus niet zo dicht op elkaar zitten.
     
  2. Lolalala

    Lolalala Lid

    11 okt 2016
    88
    13
    8
    Vrouw

    Ik heb geleased bij mijn vaste garage. Hij is van 2013, 110.000 op de teller 10.000 km p/j, 2 jarig contract incl service en onderhoud. Belasting en verzekering komt er nog bovenop. Is ongv. nog 90 eur. p/m
     
    Biny vindt dit leuk.
  3. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wij zitten ook met dat probleem dat we een grotere auto moeten.

    2 maxi cosi’s voor de tweeling en een autostoel voor onze 2,5 jarige kan niet samen op de achterbank van de Renault Clio station van mn man.
    We zijn toevallig gisteren weg geweest met zn auto. Ik achterin tussen de autostoel en maxi cosi en voelde me net een sardientje in een blik. Het gaat dus wel maar comfortabel is het niet.
     
  4. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Onze Auris station blijkt prima een Rubi, Rodi en maxicosi op de achterbank te kunnen hebben. Ook al zei de handleiding van niet. Denk dat die uitging van isofix en toptether bevestiging. Maar met de gordels kan het wel.
     
  5. Miles

    Miles Fanatiek lid

    22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Overal waar ik kijk start het vanaf 500 p/mnd, kijk ik niet goed?
     

Deel Deze Pagina