365 dagen overtijd...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door demi123, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Hallo,
    In juni ben ik gestopt met de pil (lovette) omdat mijn vriend en ik een kindje willen. Nou ben ik best bang dat mijn cyclus niet op gang zal komen. 4 jaar geleden ben ik gestopt met de pil (toen de diane35 pil) omdat ik gewoon de hormonen even uit mijn lijf wou, zodat mijn eigen lichaam het weer over kon nemen. Helaas deed mijn lichaam dat niet. Ik was na een jaar nog niet ongesteld! De artsen wilden toen niet verder kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn omdat ik op dat moment geen kinderwens had.
    Uiteindelijk ben ik maar gewoon weer aan de pil gegaan.
    Nu zou ik morgen ongesteld moeten worden, maar ik maak me er echt zorgen over.
    Is de kans groot dat mijn cyclus inderdaad weer niet op gang zal komen? Of zegt wat er 4 jaar geleden gebeurde niks over nu?

    Groetjes Demi
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Demi,

    Wat er 4 jaar geleden is gebeurt zegt niets over hoe het nu zal verlopen. weet wel dat je cycles tijd nodig heeft om weer zelf op gang te komen, het kan in het begin ook zeer onregelmatig zijn. Kijk het een half jaartje aan, ben je dan nog niet ongesteld ga dan naar je huisarts om evt door te worden verwezen naar een gynaecoloog,

    Groetjes imke
     

Deel Deze Pagina