Uitgerekend 16 t/m 31 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wistaire, 7 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Geweldig :roflmao:
     
  2. cherubin

    cherubin Bekend lid

    8 sep 2014
    549
    360
    63
    NULL
    NULL
    Hi dames, vanuit een zonnig Frankrijk even teken van leven :)
    Heb globaal bijgescrolld maar beetje druk met niks doen en vakantie vieren :cool:
    Hier gaat alles verder prima, voel me bij vlagen heerlijk slecht, moe en misselijk dus blij dat ik deze fase in het bijzijn van mijn man en ouders wat extra handjes hulp heb voor mijn dochter en er af en toe even ongestoord aan toe kan geven!

    Kijk wel enorm uit naar de volgende echo! Zal toch blij zijn als dan alles goed is, dat we eindelijk die kritieke fase door zijn!
     
    Florina, Zonnestraal, Evelieng en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Mommy2016and2018

    Mommy2016and2018 Actief lid

    11 mei 2018
    102
    154
    43
    Vrouw
    Och ik maakte me hier ook zo druk om bij mijn eerste kindje. Had een stuk of 8 echo’s in totaal (OI). Maar nu kan ik het beter relativeren. Bovendien wordt bij mii maar kort geechoot in t begin 45 sec schat ik? Dat zal ook wel uitmaken natuurlijk. Zo een twintig weken echo die “iedereen” doet duurt zo een 45 min!
     
    Fennec vindt dit leuk.
  4. Mommy2016and2018

    Mommy2016and2018 Actief lid

    11 mei 2018
    102
    154
    43
    Vrouw
    Leuk om te lezen wie al wat verteld heeft en wie er nog even wacht!

    De misselijkheidheid en eetlust gaat hier zo veel beter dan bij mijn eerste. Snap er niks van. Voel wel wat hoor. Maar zo mild vergeleken met de eerste, toen viel ik 3 kilo af op het begin en hing ik vaak boven de pot. Ik ga gelijk weer doemdenken. Ik merkte het op tegen mijn gynaecoloog en ze keek me bedachtzaam aan maar zei verder niks (oudere dame). Ze vond de echo afgelopen vrijdag er in ieder geval prachtig uitzien en het frummetje liep zelfs 2 dagen voor. Ze zei zelfs nog gekscherend wat een stevige hartslag misschien wel een meisje. Nog precies 2 weken wachten dan weet ik weer meer.

    Ik ben ook heel erg bezig met die nipt. Besloten om die te laten doen. Bij de eerste een goede combitest gehad.
     
    Layali01 vindt dit leuk.
  5. sweetlove80

    sweetlove80 Fanatiek lid

    8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    hebben jullie in de ochtend ook last van wat duizeligheid? Lijkt mij een lage bloeddruk....pfff
     
    Lalalola vindt dit leuk.
  6. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Bij mij zat er tussen de eerste en de tweede ook een enorm verschil, ik weet niet of dat door het jongen en daarna meisje gebeuren komt, maar ik denk echt dat elke zwangerschap anders is!
     
    Mommy2016and2018 vindt dit leuk.
  7. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    Ik doe trouwens nog steeds elke dag aan broek-loeren:oops:

    Meer mensen die zich hier schuldig aan maken?
     
  8. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Haha het wordt bij mij steeds minder. Maar met afvegen kijk ik wel nog even :roflmao:
     
    Mama38 vindt dit leuk.
  9. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Ja bij het opstaan zie ik ook even sterretjes
     
  10. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Wat lief dat je man hem dan toch wat gerust kan stellen! En wat handig dat jullie al goed met namen geholpen worden haha
     
  11. sweetlove80

    sweetlove80 Fanatiek lid

    8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Ja ik kijk elke dag wel even op het toiletpapier....

    maar moet dat eigenlijk niet meer doen.
     
  12. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Nog 1 dag wachten op de echo.. vind het echt zo spannend! Gisteren al een cadeautje van mijn schoonmoeder gekregen. En vandaag gaan we naar babypark wat oriënteren voor wagens.
    Bekijk bijlage 572970

    Eigenlijk heel stom maar zolang ik nog geen echo heb gehad voelt het echt dat ik doe alsof ik zwanger ben :oops:
     
    Florina, Layali01, Mommy2016and2018 en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Ik heb een echo gehad en ik voel dat nu nogsteeds :roflmao::roflmao:

    Ik betrap me er zelfs soms nog op dat ik denk:"kan ik misschien verkeerd gerekend hebben en dat ik nog ongesteld moet worden?"

    Jaja Fennec, heb je je inmiddels al wel twee maanden verrekend :rolleyes::p
     
  14. sweetlove80

    sweetlove80 Fanatiek lid

    8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Waar ik zo onzeker was de eerste 6 weken, ben ik nu helemaal niet meer onzeker....Ik vertrouw er echt op dat deze kleine het goed zal doen .Hoop dat mijn gevoel natuurlijk juist is.

    Maar een echo met 7 weken gehad en 4 dagen erna weer. En de meting klopte bij allebei de echo's. Dus de kleine groeit zoals het moet groeien.

    En natuurlijk kan er altijd wat mis gaan, maar als dat zo is dan was er met het kleintje sowieso iets niet goed.

    Heerlijk zwanger in de zomer...en hoogzwanger in de winter. Onbeperkt speculaas en pepernoten eten. lol
     
    Barbje, Evelieng, Baby217 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Broekloeren doe ik niet meer zo enthousiast maar met afvegen kijk ik nog wel even.
    En ik heb ook nog het idee dat ik me van alles verbeeld, ook al heb ik ze nu 4x gezien :roflmao:
    Met een paar weken weet ik de geslachten en dan wordt het voor mij echt. Tenminste, dat was de vorige keer zo.

    Hier ook met vlagen duizelig, met die warmte wordt het ook erger. Lage bloeddruk is het vaak inderdaad.
     
    Layali01, Zonnestraal en sweetlove80 vinden dit leuk.
  16. MissDonna

    MissDonna Fanatiek lid

    26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Ik had dat en heb dat nu weer, bij mijn vorige zwangerschap ook. Ik vergat dat ik zwanger was :rolleyes:

    Nu denk ik ook elke keer zal ik morgen dan ongesteld worden. Moet ik nog een test doen voor de zekerheid? Maar is onzin natuurlijk haha

    Broek loeren doe ik niet haha ik pas alles nog gewoon goed. Ik moet deze zwangerschap al vanaf begin snachts plassen en dat had ik nooit. Dus dan spiek ik wel even op t papiertje. Volgende week dinsdag mogen wij kijken!

    Ik zit op school, ben begonnen met een opleiding vorig jaar na jaren werken. Dus nog even bedenken hoe dat allemaal met school gaat, enzo. Maar met 1 uk werkt t ook. Dus met 2 ook wel. Maak ik mij geen zorgen over :D
     
  17. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Nee gelukkig nooit gehad ook, ik hoop dat je je snel wat zekerder voelt! Ik snap de onzekerheid wel hoor, voel me ook veel zekerder als je zo’n kleintje regelmatig voelt
     
    Zonnestraal vindt dit leuk.
  18. Baby217

    Baby217 Actief lid

    13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    @Lalalola , wat een super schattig shirtje :). Veel plezier met " shoppen" vandaag.
     
  19. Baby217

    Baby217 Actief lid

    13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    @sweetlove80 , mijn schoonmoeder zei het ook al , heerlijke periode om zwanger te zijn :). Ben benieuwd onze eerste is een voorjaarskindje, hele andere periode. Ach en tot nu zit ik heerlijk op een roze of blauwe:D wolk :thumup:
     
    sweetlove80, Layali01, MamaTuttebel en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Nou idd, hier ook al langs de mac geweest. Eigenlijk omdat ik weinig had gegeten en nog wel wat luste, maar stiekem ook voor een aardbeienmilkshake:cool:
     
    Baby217, Evelieng, Barbje en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina