Uitgerekend 16 t/m 31 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wistaire, 7 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Ja ik herken dit wel. Je maag en darmen zijn door de baarmoeder denk ik ook al een stuk naar boven geduwd. En alles werkt wat trager dus dat je wat boller wordt is denk ik niet gek. Mijn buik staat na het avondeten soms ook echt op knappen haha
     
  2. Clur26

    Clur26 Niet meer actief

    Hebben jullie soms ook het gevoel een vet varken te worden haha oops... Vind t soms wel frustrerend als je van iedereen hoort; ZO je ziet het al wel goed voor dat termijn....
    Jaa thanks ik weet het denk ik dan:confused:
     
  3. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Even gevraagd, ja ze maakt ze op bestelling, de prijs is afhankelijk van je wensen (de ene stof is natuurlijk een stuk duurder dan de andere)
     
  4. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Hahahah bij mij roept iedereen ook: huh 16 weken pas? Dat is dan al wel een flinke buik!

    En ook al verschillende mensen die aan mijn buik gaan zitten. Van de meesten vind ik het niet erg. Maar ik word helemaal gek van de oma van mijn man.

    Die laat me niet met rust als ik haar zie en blijft maar doorgaan over hoeveel spullen ze voor de baby heeft en dat ze het geslacht wilt weten. En dat ze 8 jaar geleden al dacht dat er vast ooit iemand een kind zou krijgen dus heeft ze allemaal troep verzamelt. Ze rookt ook nog in huis dus het ruikt ook lekker fris :|. Ik heb haar al verteld dat wij onze eigen spullen met z'n tweeën willen kopen maar ze luistert echt niet. Ik snap dat ze enthousiast is maar God, met deze hormonen kan ik haar soms echt wat :roflmao:. Als ik haar dan op straat tegen komt gaat ze aan mijn buik zitten en tegen omstanders zeggen: kijk! Mijn eerste achterkleinkind! :confused:
     
    Layali01 en Zonnestraal vinden dit leuk.
  5. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Dat is wel erg.... enthousiast ja
     
  6. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Dat van die buik heb ik een half uur geleden nig te horen gekregen ja :rolleyes:
     
  7. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    @Clur26 Tja, ik ga er vanuit dat mensen het vaak als compliment zullen bedoelen, maar kan me voorstellen dat met alle hormonen enzo het soms niet zo binnen komt...

    @Lalalola Jeetje zeg, dat is wel erg overdreven... En vervelend dat ze dan niet naar je luistert. Ik heb het in mindere mate, gelukkig, wel een beetje met mijn oma. Ik zie haar niet zo vaak omdat ze aan de andere kant van het land woont, maar soms komt ze dan met een oude knuffel ofzo aan en die neem ik dan aan, maar vind het eigenlijk een beetje viezig dus gooi m meestal na een tijdje toch weg...

    Ik ben woensdag naar de bekkenbodemtherapeut geweest omdat ik zon last had van mn rug en bil door het werken (kantoorbaan). Ze zei idd dat de spieren die mn bekken ondersteunen helemaal verkrampt zijn, heeft ze gemasseerd en een aantal oefeningen laten zien. Ook een warm bad of een kersenpitkussen oid kan goed helpen zei ze. Alleen is het advies voor op mn werk om elk uur even te gaan lopen. En dan echt een paar minuten lopen, even naar de wc of het koffie apparaat is niet genoeg. Vind het wel erg lastig omdat een uur zo voorbij is en ik juist bij het lopen erg last heb van bandenpijn, dus vind lopen niet echt prettig. Maar goed, ik moet het wel een kans geven voordat ik over 2 weken terug moet, dus een reminder via mn telefoon elk uur en ik doe mn best :)
     
  8. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Haha zij kwam op een gegeven moment met zoveel spullen aanzetten dat ik het ben gaan weigeren. Anders bleef ik weggooien.

    Dat met je bekken lijkt me lastig. Ook omdat je dan net een uurtje lekker aan het werk bent en je wekker alweer afgaat haha. Maar wie weet helpt het wel
     
  9. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Klopt, ik merk dat ik er niet echt in kom zo... Maar probeer het toch 2 weken vol te houden, gelukkig werk ik maar 3 dagen
     
  10. Mama38

    Mama38 Actief lid

    28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    Ik heb precies hetzelfde als jij idd in de ochtend een kleine buik maar zodra er eten in komt blaast de boel weer op
     
  11. Mama38

    Mama38 Actief lid

    28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    En over dat dik voelen ...heel herkenbaar
    Toen ik van de tweeling zwanger was had ik daar geen last van ik voelde me ook niet dik aangezien alleen mijn buik dikker werd..
    Bij mijn dochter kwam ik overal aan en nu ook weer ...
     
  12. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Jaaa de meisjes zijn helemaal gezond en goed gekeurd met de 20 weken echo!! Nu 18,5 weken dat betekent ook op de helft!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MissDonna, Layali01, Zonnestraal en 11 anderen vinden dit leuk.
  13. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Super, wat fijn!
     
    PerfectLittleTwin vindt dit leuk.
  14. Mama38

    Mama38 Actief lid

    28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    20 weken is toch de helft ?? Of ga je er vanuit dat je veel eerder bevalt
     
  15. Baby217

    Baby217 Actief lid

    13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Wat fijn!! Gaat snel hè? X
     
    PerfectLittleTwin vindt dit leuk.
  16. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Leuke foto's!!! Ben zo benieuwd hoe al onze spruiten er straks uitzien als ze geboren zijn!!!
     
  17. Clur26

    Clur26 Niet meer actief

    Haha ooeeeeps , zo trots is ze dus. Vast ook goed bedoeld maar snap dat je het niet altijd kunt hebben hi hi
     
  18. Clur26

    Clur26 Niet meer actief

    Ooohh misschien dat ik er wel eentje wil bestellen.. Heeft ze iets van een site of fb pagina ofzo?
     
  19. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Ja gaat echt snel :)
     
  20. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Officieel is 20 de helft. Maar over 18,5 week worden de meisjes sowieso gehaald. (Tussen 36-37 week...) dus ik zit op de helft hahah!
     
    droomwens79, Riverdale87, Baby217 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina