Uitgerekend 16 t/m 31 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wistaire, 7 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FoXii

    FoXii Actief lid

    25 mei 2016
    229
    282
    63
    Vrouw
    Huisvrouw
    Drachten
    @Mommy2016and2018 jeetje wat onprofessioneel.. zoiezo moet er wel wat anders naast spelen want zo reageren kan natuurlijk niet... Daarbij wel apart aangezien ze werkt met zwangere vrouwen die juist hormonen door hun lijf hebben gieren en waar ze naar mijn mening rekening mee moeten kunnen houden.. wel jammer dat het zo moest gaan.

    Hier ondertussen ook begonnen met de babykamer! alle muren zijn geschilderd en er moet alleen in het witte gedeelte zwarte hart stickers komen! en we moeten de radiator nog schilderen.. dit gebeurt een deze dagen :p Als dat klaar is kunnen we bij de Ikea onze kast kopen voor de baby en dan alles lekker inrichten en kleding op maat leggen en langzaam aan gaan wassen ^^ volgens mij begin ik wat nesteldrang te krijgen.. wil de kamer nu wel klaar hebben het liefst zo snel mogelijk!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mama38, babyhope, Riverdale87 en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Wow, dat ziet er mooi uit al @FoXii !!
     
    FoXii vindt dit leuk.
  3. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Wat gaaf zeg!!
     
    FoXii vindt dit leuk.
  4. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    @FoXii gaaf!

    @mroz ja hier heeft mijn buik ook een groeispurt gehad en dat moet ik dan vaak ook even van omstanders aanhoren hahaha
     
    FoXii vindt dit leuk.
  5. FoXii

    FoXii Actief lid

    25 mei 2016
    229
    282
    63
    Vrouw
    Huisvrouw
    Drachten
  6. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    FoXii vindt dit leuk.
  7. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @FoXii wat een gave kleuren combi!
     
    FoXii vindt dit leuk.
  8. Layali01

    Layali01 Bekend lid

    31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Mooie kamertjes zeg!
     
    FoXii vindt dit leuk.
  9. Stormpy

    Stormpy Bekend lid

    3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    @FoXii gaaf zeg! Goed bezig!

    Hier volgende week eindelijk beginnen aan de babykamer en dan kan ik alles van de eerste uit gaan zoeken.
    Begin nu wel stress te krijgen dat het af moet zit ook echt even niet lekker in me vel. Ik wil gewoon over paar weken alles klaar hebben dat ik nog beetje van einde kan genieten en tot rust kan komen mijn bekkenpijn is echt vreselijk en soms kan ik gewoon niks.

    @mroz
    Hier ook elke keer jeetje wat is je buik groot word er soms gestoord van. Alsof ik er wat aan kan doen als die baby die ruimte nodig heeft prima. Zowieso bij 2de gaat sneller toch. Ik heb nu al bij een paar mensen gezegd dat mijn buik in december verdwenen is en die van hun er dan nog zit :|

    Ik heb geloof dit keer wel last van op hol geslagen hormonen ik kan weinig hebben en merk gewoon dat ik dwars ben en aanvallend. En ik kan er gewoon niks tegen doen het gebeurt gewoon:roflmao:
     
    babyhope, Layali01, droomwens79 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Hahaha mooie uitspraak die van mij is verdwenen in december :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    FoXii en Stormpy vinden dit leuk.
  11. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Haha ja, die ga ik onthouden ;)
     
    Stormpy vindt dit leuk.
  12. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Ik slaap al een paar nachten zo slecht! Had net dus een nachtmerrie dat mijn man als verassing de babykamer wat bijgeverfd had. Alles was uitgelopen en de kleuren waren afschuwelijk, echt ik kon wel janken. Was heel blij dat het maar een droom was. Maar nu kan ik dus weer niet in slaap vallen..
     
    Mama38, babyhope en Layali01 vinden dit leuk.
  13. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Slapen is hier ook al een paar weken een drama. Vannacht ging het wel, daarvoor 2 nachten maar een paar uurtjes. Het lijkt net alsof het steeds 1 redelijke goede nacht is en dan weer een paar hele slechte...
     
  14. MissDonna

    MissDonna Fanatiek lid

    26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    @FoXii leuke kleuren combi!!
    Hahaha die van jouwe zit er nog in Dec vind ik leuk haha ik ben bijna tegelijk met 2 vriendinnen uitgerekend ene is 3 dagen eerder, andere 5 dagen later. Dus Dat word super gezellig!

    Hier is m'n buik denk ik iets groter als met de 1ste rond deze tijd. Ik begin alleen steeds minder honger te hebben dus dwing mijzelf om te eten.

    Gister op m'n school geregeld qwa zwangerschapsverlof. Ik ga tot 30 Nov naar school. Dat is iig de bedoeling. En dan in maart een afspraak om te kijken hoe het jaar verder zal lopen. Ik mis zo ie zo 1 toetsweek, en de 2e misschien. Dus even bekijken haha
     
    FoXii en Stormpy vinden dit leuk.
  15. Stormpy

    Stormpy Bekend lid

    3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    @Lalalola gelukkig inderdaad maar een nachtmerrie vervelend dat je dan niet meer in slaap komt!

    Hier vanacht ook drama gisteravond begon dl al te roepen (is gestoken door muggen en kan er slecht tegen) dat we dus moesten aaien over der bulten vanacht nog een paar x toen om 4 uur bed vol geplast dus snel alles verschonen en haar omkleden maar voor niks want ze was daarna klaar wakker en bleef praten wilde drinken spelen mijn man er maar bij gegaan en toen lag ik klaar wakker en misselijk in bed sliep volgends mij half 7 pas en half 8 was onze dame weer paraat
     
  16. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Zooooo herkenbaar dat slechte slapen!!
     
  17. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Even een wat gênante vraag... Is sex voor jullie soms ook ongemakkelijk? Ik bedoel, het is lekker, maar elke keer als het wel erg lekker wordt krijg ik harde buiken en dan doet het al pijn als je tegen mijn buik aan komt, en na de sex heb ik dan vaak een hele tijd pijnlijke harde buiken... Wel balen vind ik :(
     
  18. FoXii

    FoXii Actief lid

    25 mei 2016
    229
    282
    63
    Vrouw
    Huisvrouw
    Drachten
    Ik heb een beetje hetzelfde, de sex zelf is niet pijnlijk maar wel ietswat ongemakkelijk (omdat er weinig posities zijn die kunnen met een buikje :p maar erna trekt mijn buik ook wat samen. Niet hevig ofzo maar ik merk het wel.. en dat vind ik dan onprettig!

    Ik snap dan ook als je echt pijnlijke harde buiken hebt je baalt.. maar..... je moet maar zo denken, binnen nu en 3 a 3,5 maand heb je een mooi wondertje, en daarna als alles weer wat goed is en je wil weer is het weer anders om sex te hebben.

    Misschien tijdelijk geen sex hebben een optie? ik weet natuurlijk niet hoevaak je sex hebt maar 1 keer per maand ofzo of vaker? en evt een andere manier gemeenschap hebben een optie zodat je er misschien minder last van hebt?
     
  19. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Super mooi @FoXii !! Wauw!
     
    FoXii vindt dit leuk.
  20. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Ik heb wel harde buiken na seks maar niet heel pijnlijk. Ik denk door het drukke bewegen haha :oops: misschien toch met je vk bespreken?
     

Deel Deze Pagina