Uitgerekend 16 t/m 31 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wistaire, 7 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Ah nee geen sex vind ik niet leuk ;) en gewoon gemiddeld denk ik, paar keer per week, maar misschien inderdaad nog weer wat meer variëren om te kijken of we een wat comfortabelere manier kunnen vinden, die buik zit alleen zo snel in de weg he ;)
     
  2. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Sinds het allemaal geen moetje meer is is de seks wel een stuk leuker geworden bij ons. Lekker spontaan en zonder verwachtingen haha
     
    FoXii en Evelieng vinden dit leuk.
  3. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Ik zit nu dus bij de verloskundige want ik voelde de baby niet echt vanochtend. Gaan zo even hartje luisteren. Ik ga er vanuit dat hij gewoon een rustig dagje heeft. Wel fijn dat ik meteen langs kon komen.
     
    Layali01 vindt dit leuk.
  4. Baby217

    Baby217 Actief lid

    13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    @Lalalola , succes is vast goed maar verstandig dat je gelijk gaat!

    Hier al een week pijn in linkerborst die erger werd. Vanmorgen toch maar langs huisarts geweest, heb ik al stuwing in mijn borst vandaar de pijn. Mag paracetamol slikken en moet veel koelen , borstontsteking ligt op de loer. Ook weer urine ingeleverd want blaasontsteking voelt ook nog niet weg. Vanmiddag uitslag.
     
  5. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    @Lalalola en @Baby217 Wat een gedoe weer zeg... Hopelijk valt het allemaal mee!

    Hier gaat het ook niet lekker. Gister met symptomen van zwangerschapsvergiftiging de verloskundige gebeld, gelukkig bleek dat het niet te zijn. Lijkt een griepje wat niet echt wil doorzetten in combinatie met slaaptekort. Ik merk alleen steeds meer dat ik het balanceren van mn eigen klachten, een peuter en alles thuis en mn werk niet meer trek. Dus ik hoop dat mn leidinggevende morgen tijd heeft voor een overleg waarin ik dan ga aangeven dat ik helemaal wil stoppen (werk nu halve dagen). Ben er toch een beetje zenuwachtig voor, ben bang dat de arbo arts toch met een ander voorstel komt, bij wijze van 2 uur per dag werken ofzo. Ik hoop zelf heel erg dat stoppen met werken me meer rust geeft waardoor ik beter met mn klachten kan omgaan en ik meer puf heb om iets in huis of met mn dochter te doen.
     
  6. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Jeetje meiden wat een gedoe allemaal! Hopelijk valt t voor jullie allemaal mee...

    Hier is de seks ook niet echt prettig met die buik. Heb er eigenlijk ook totaal geen zin in...

    Verder gaat alles goed. Muurtje staat, nu moeten we gaan verven, dan dochter verhuizen en kan ik eindelijk de babykamer in orde gaan maken!!!
    Maar eerst t weekend de verjaardag van dochter vieren!!! Wordt alweer 3 jaartjes....gaat zo snel
     
    Layali01 vindt dit leuk.
  7. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Zit ik in de wachtkamer en dan laat hij zich weer even voelen hoor haha.. loopt ook ontzettend uit. Voel me bijna schuldig dat ik straks voor niks kom
     
    Zonnestraal vindt dit leuk.
  8. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Beter 10x voor niks!
     
  9. FoXii

    FoXii Actief lid

    25 mei 2016
    229
    282
    63
    Vrouw
    Huisvrouw
    Drachten
    Ik heb dat ook wel eens, een dag of paar dagen dat de baby rustiger is en ik haar minder voel... maar dat maakt ze daarna weer dubbel en dwars goed door over-actief te zijn de dagen erna!

    Het is wel moeilijk want je wil natuurlijk dat alles goed is met de baby en je twijfelt al sneller wanneer je de baby minder voelt dan normaal.... is erg logish en altijd melden! beter dat je langs komt en alles goed is dan dat je dat niet doet lijkt me :)

    Wel fijn dat je de baby net al voelde voordat je aan de beurt bent! geeft je toch weer een beter gevoel toch? :D
     
  10. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Gefeliciteerd alvast!!!
     
    Katsje vindt dit leuk.
  11. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Nou uiteindelijk dat ze met de doppler ging luisteren gaf hij gewoon een keiharde trap ertegenaan hahaha. Maar alles was goed en de vk zei inderdaad ook beter dat je 10x voor niks komt dan dat je niet belt. dus gaf me wel een fijn gevoel.
     
    Layali01, Baby217, FoXii en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Hier weer een drama nacht, sinds half 4 wakker... Hier vandaag ook groot feest, dochter is deze week 3 geworden en man en ik zijn ook in september jarig, dus we vieren het in een keer.
    Wel een fijn gesprek op mn werk gehad gister, heb aangegeven dat ik het niet meer trek en wil stoppen, hopelijk geeft dat wat rust. En tijd om bij te slapen......
     
    Lalalola, Baby217 en FoXii vinden dit leuk.
  13. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Wat goed van je! Rot van heb nacht, hier helaas ook veel van die nachten, terwijl je zo graag juist wat uitgeruster zou zijn. Alle drie nog gefeliciteerd, maak er een mooie dag van!
     
    mroz vindt dit leuk.
  14. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Vandaag heb ik allemaal kleertjes gesorteerd en opgeruimd en wat blijkt? “Helaas” heb ik vrij weinig tot niets in de kleine maatjes.... aaaah wat jammer, nou “moet” ik shoppen
     
    Layali01, Lalalola, Zonnestraal en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Vervelend :D
     
    Evelieng vindt dit leuk.
  16. Baby217

    Baby217 Actief lid

    13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    He bah wat vervelend ;):roflmao:. Lekker shoppen.
     
    Evelieng vindt dit leuk.
  17. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Baby217 vindt dit leuk.
  18. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @mroz wij hebben wel veel dingen gemeen. Hier is het vandaag groot feest: onze dochter wordt morgen 3 jaar....en we zijn nu ook allebei op dezelfde uitgereken!!! Hopelijk ga je meer rust vinden!

    @Evelieng heul vervelend om te ‘moeten’ shoppen!! Ik kan nog steeds niet sorteren, het kamertje voor onze 3-jarige is nog steeds niet af...dus zolang dat niet af is, is de babykamer nog steeds bezet...
     
    mroz vindt dit leuk.
  19. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Onze babykamer is ook nog niet vrij, maar de dozen stonden nu toch nog op de kamer van grote broer, dus dan maar beter gesorteerd op maat en in nette bakken
     
  20. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Hier is de babykamer ook nog niet vrij, dus ik kan ook nog weinig. Wel irritant want mn handen jeuken... Probeer mn man een beetje te pushen, we verschillen wat van mening over wat 'op tijd klaar' precies betekent..
     

Deel Deze Pagina