Uitgerekend 16 t/m 31 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wistaire, 7 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Haha, hier staan de dozen met kleding in de garage (wonen 3-hoog dus hebben niet veel plek). Wij hebben het streven om eind oktober alles klaar te hebben: dus peuterkamer en babykamer.
    Gelukkig hoeft aan de babykamer niet veel gedaan te worden: alleen het ledikant weer in elkaar zetten en een nieuw plankje ophangen
     
    Zonnestraal vindt dit leuk.
  2. Baby217

    Baby217 Actief lid

    13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Iedereen gefeliciteerd met de verjaardagen :).
     
    Mama38, mroz en Katsje vinden dit leuk.
  3. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Dit is heel herkenbaar :roflmao:
     
    Fennec en mroz vinden dit leuk.
  4. Stormpy

    Stormpy Bekend lid

    3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    @Katsje & @mroz grappig mijn dochter is begin september 3 geworden :roflmao:

    Hier dinsdag of woensdag beginnen met de babykamer *doet vreugdesdansje* ik kan niet wachten en met tempo waarmee me vader werkt zal het 4 dagen later al klaar zijn :roflmao:

    En trouwens ik was zo blij dat ik me beter voelde en niet misselijk meer was maar alles lijkt terug krijg amper eten door me keel overal om kokhalzen alles smaakt smerig ook gewoon niet fit meer
     
    Zonnestraal en mroz vinden dit leuk.
  5. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Hier staat alles ingepakt in de babykamer. Babykamer moet nog geschilderd en een nieuwe vloer in. Dat gaat mijn man in zijn vakantie doen in oktober en dan kan ik eindelijk ook los :p
     
    Zonnestraal vindt dit leuk.
  6. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    Allemaal gefeliciteerd met de verjaardagen!!

    (Het is vandaag ideaal weer om online te shoppen :D)
     
    Mama38 en mroz vinden dit leuk.
  7. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Ah wat naar dat je je niet goed voelt, beterschap!
     
    Stormpy vindt dit leuk.
  8. Mama38

    Mama38 Actief lid

    28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    Heb ik ook wel eens een dag dat de beeb erg rustig is hooguit een per ongeluk beweginkje ..al 2 x het idee gehad straks is er wat ..maar niks aan het handje want de dag later vol op beweging ..Ik denk dat de kleine die dag dan een groeispurt maakt ofzo omdat ik ook het idee heb dat mijn buik daarna zichtbaar groter is
     
  9. Mama38

    Mama38 Actief lid

    28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    IMG-20180922-WA0007.jpeg gordijntjes hangen ook zal morgen even bij daglicht foto's maken
     
    FoXii, Zonnestraal, droomwens79 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Vanaf morgen mama mazzeldagen bij Prenatal :D Ik ga iig een meerijdplankje en de tripp trapp newborn set met korting aanschaffen, en nog wat kleertjes voor mezelf en dochters natuurlijk!
     
    Mama38 en Zonnestraal vinden dit leuk.
  11. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ik dacht er idd ook al aan om ff wat te gaan bestellen. Handig die kortingen!
     
  12. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ook weer even om de hoek piepen hier, ik zit inmiddels ook thuis helaas.. De peuterkamer is "af", wat in houdt dat er nog wat decoratie komt her en der maar de meubels staan, de spulletjes zijn opgeborgen en peuter slaapt er.

    De babykamer staat vol met de babyspullen. Alle kleding t/m maat 62 is uitgezocht, maat 68 gaat weer terug naar zolder, want daar is het nog te vroeg voor om echt te weten wat gebruikt kan worden en wat niet. Dat vind ik van 62 al moeilijk, want daarvan is de helft korte mouwen en de helft lang zeg maar. Ik heb een bergje weg, een bergje proberen om de melkvlekken eruit te krijgen en het bergje houden hangt of ligt al in de kast. Dat ga ik pas allemaal eind volgende maand wassen net als het beddengoed, is het tenminste nog een beetje fris als de baby zich aan dient. :)

    Cosleeper staat nog bij schoonzus, die komt volgende maand vast ook weer onze kant op. Ik geloof dat nichtje namelijk al op haar eigen kamer slaapt, al weet ik het niet zeker. Maar dat is makkelijk in elkaar gezet enz, dus we doen het rustig aan.

    Met de bekleding van de kinderwagen en maxi cosi ga ik nog wel even stoeien om het schoon te maken, ook wel zo fris. En verder moet de babykamer vooral gewoon weer ff schoon, compleet(ledikant omhoog bijvoorbeeld) en wat nieuwe touches qua decoatie zodat het wel een beetje eigen wordt voor de nieuwe baby. Maar ook daar doe ik lekker rustig aan mee. Schiet toch alweer op zeg!

    Moeten alleen nog wel een keer goed winkelen voor de baby, ben bezig met een lijstje met wat er vervangen en aangevuld moet worden en dergelijk.. Meerijdplankje zat mijn man toch ook al aan te denken, maar denk dat we vooral even uit moeten zoeken hoe en wat daarmee, want we moeten wel normaal achter de wagen kunnen blijven lopen(hij is bijvoorbeeld 2 meter lang, maakt grote stappen dus).
     
  13. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Baalde dat ik dat zag want heb van het weekend net vanalles gekocht :eek:
     
  14. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Ah jammer! Ben benieuwd of het morgenochtend wel lukt om te vinden wat ik wil en wanneer ik het dan ook daadwerkelijk heb, zal wel stormloop zijn... Over het algemeen scheelt het ook alleen echt op grote aankopen.
     
  15. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Thxxx voor de tip:)
     
  16. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    De Mama mazzeldagen zijn blijkbaar al begonnen bij Prenatal, ik heb net voor een behoorlijk bedrag besteld.... :D
     
    Baby217 vindt dit leuk.
  17. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    Ik ben vandaag

    Wat voor leuks heb je allemaal gekocht?
     
  18. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Een meerijdplankje voor onze dochter voor de kinderwagen, newborn set voor de kinderstoel zodat de baby al meteen lekker aan tafel erbij kan en kleren vooral (2 shirtjes voor mn dochter, 2 voor de baby en voor mezelf nog 2 shirt en 2 jogging-achtige broeken om de komende maanden door te komen, haha) :D
     
    Zonnestraal vindt dit leuk.
  19. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Zooo, babyshower is georganiseerd! 18 november gaan we een high tea doen bij de chocolate company.

    Chocolade!!!! :p:p:p

    Wat gaan jullie doen voor de babyshower? Of wachten jullie een verassingsshower af?
     
    Layali01 en FoXii vinden dit leuk.
  20. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ik dacht eigenlijk altijd dat het een verrassing moest zijn. Zoals een vrijgezellenfeest zeg maar. Heb hier nog niets gehoord, en eerlijk gezegd ook niet het idee dat het gaat gebeuren.
     

Deel Deze Pagina