Uitgerekend 1-15 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ashleyrachel, 24 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. santjeb

    santjeb Bekend lid

    26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja echt heel smerig en ook twee volle bekers mijn maag draaide zich echt even om
     
  2. santjeb

    santjeb Bekend lid

    26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik mocht ook niet naar huis. Ik werk normaal thuis op woensdag ochtend dus had mijn laptop mee
     
  3. santjeb

    santjeb Bekend lid

    26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik mocht ook de wachtkamer niet uit behalve voor het toilet.. Maja heb gewerkt dus tijd ging wel snel. Dacht zelf dat het gewoon een vinger prik was maar nee hoor 2 buisjes voor en 2 buisjes na
     
  4. Vl1nder

    Vl1nder Actief lid

    30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    Dan heb je je tijd alsnog nuttig kunnen besteden voor zo ver dat lukt met in en uitloop van mensen of zat je appart?
     
  5. santjeb

    santjeb Bekend lid

    26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee zat niet apart maar de ruimte is vrij groot in het ziekenhuis dus had niet zoveel last van de mensen
     
  6. Vl1nder

    Vl1nder Actief lid

    30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    Nou hier ook de suiker test gedaan wat is dat voor zeg ben echt beroerd geweest. Nuchter was is 4,9 en na 2 uur zat ik op de 6,3 dus alles was netjes zeiden ze. Ook nog controle gehad onze meid lag met hoofdje naar beneden maar dat wil voor nu niks zeggen kan nog alle kanten op. Ben nu gedurende de zwangerschap 3 kilo aangekomen, wat ik best wel netjes vind.
     
    Mi2017 vindt dit leuk.
  7. santjeb

    santjeb Bekend lid

    26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh wat fijn zeg. En ook dat je de uitslag al binnen hebt. De weegschaal bekijk ik niet meer want het ging in het begin zo hard. Had jij gewoon een vingerprikje? Snap nog steeds niet dat ze buisjes hebben afgenomen bij mij
     
  8. Vl1nder

    Vl1nder Actief lid

    30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    Ja dat was wel heel fijn en ik heb inderdaad een vingerprikje gehad. Waarom jij buisjes hebt moeten laten nemen durf ik niet te zeggen misschien een uitgebreide onderzoek? Of werken ze met een laboratorium, dat zou ik me alleen kunnen bedenken.

    Bij mij namen ze alleen af voor de rhesus D en dat moet ik wel voor wachten voor de uitslag die komt met de volgende controle.

    Voor gewicht was ik wel nieuwsgierig omdat ik bij vorige zwangerschap ruim 30 kilo was aangekomen en nu al 3 controles op het zelfde blijf hangen.
     
  9. santjeb

    santjeb Bekend lid

    26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh ja dat snap ik wel ja. Bij mijn vorige zwangerschap was ik 6 kilo aangekomen. Nu al meer maar heb nu een icsi traject gehad dus die hormonen en stress hebben ook hun vruchten afgeworpen qua kilo's
     
  10. Vl1nder

    Vl1nder Actief lid

    30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    6 kilo is netjes maar zo zie je maar dat elke zwangerschap anders is. Mijn vorige zwangerschap was ook met hormonen en aan de ene kant logisch dat je daardoor iets meer aankomt maar toch is het altijd en tegenvaller als het daadwerkelijk zo is.
     
  11. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
    @Vl1nder wat goed zeg. Geniet er maar van dat je geen curves hoeft te prikken niks aan.
     
  12. Mamamia90

    Mamamia90 Actief lid

    4 apr 2018
    234
    116
    43
    Vrouw
    Wat fijn dat je zo snel de uitslag hebt @Vl1nder.
    Ik heb nog niks gehoord van de vk dus ga er vanuit dat het wel goed zit eigenlijk.

    Ik moest trouwens eerst een buisje laten afnemen, geen idee waarvoor precies. Daarna volgde meteen een vingerprikje die ik erg lelijk vond. Bij ons in het ziekenhuis gebruiken ze niet zo'n apparaatje die de waarde meteen weergeeft, dus er werd aardig wat in mijn vinger gedrukt om 2 hele dunne lange staafjes te vullen. Aan het eind van de test was een andere vinger aan de beurt, ze zijn nu nog blauw haha.

    Gisteravond hebben wij de pretecho gehad, vond het helaas een beetje tegen vallen. We hebben er in totaal 2 uren voor gereisd en bij de echo hebben we nog geen 15 minuten binnen gezeten, de dame die de echo deed vond ik ook erg stug over komen. Ons meisje liet zich ook wat moeilijk zien door de placenta aan de voorkant maar we hebben wel wat kunnen zien, het neusje leek gigantisch hoop dat dat vertekend beeld was haha.
     
  13. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Jeetje wat jammer dat het zo tegenviel.. Vooral dat ze zo stug was en het niet lang duurde, aan de ligging kunnen ze natuurlijk weinig doen. Mag je ook niet meer terugkomen?
     
  14. Mamamia90

    Mamamia90 Actief lid

    4 apr 2018
    234
    116
    43
    Vrouw
    @Boterbabbelaar ja echt jammer, nee ze heeft niet voorgesteld om opnieuw langs te komen. Maar we hebben gelukkig wel wat leuke foto's mee gekregen, ik heb ze op de fb groep geplaatst.
     
    Boterbabbelaar vindt dit leuk.
  15. Vl1nder

    Vl1nder Actief lid

    30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    @Mamamia90 jammer dat het tegen viel en dan ook nog lang hebt moeten reizen. Foto's op fb bekeken en zijn leuke foto's! Fijn om de kleine al een beetje te kunnen zien zo en dat nog voor de geboorte.
     
    Mamamia90 vindt dit leuk.
  16. lynole

    lynole Fanatiek lid

    22 nov 2014
    1.372
    560
    113
    Vrouw
    Hier ook even een teken van leven.

    Afgelopen vrijdag de suikertest gehad, nuchter bloedprikken en dan t drankje en na 2 uur weer bloedprikken. Vondt t wel meevallen qua drankje, net of je pure ranja zit te drinken.
    Bij ons is wel t voordeel dat we in t dorp nog dependance van t ziekenhuis hebben zitten in t verzorgingstehuis. Het is er nooit druk en ze hebben de meest relaxte stoel om de tikd in door te brengen, echt een relaxfauteuil. Heb 2 afleveringen van outlander gekeken dus de tijd ging snel.
    In totaal 5 buisjes bloed, ze hebben ook mijn ijzer en rhesus c geprikt.

    Vorige week bij de verloskundige geweest en bloeddruk was 90/65 dus zat weer laag. Qua gewicht zit ik weer op mijn startgewicht nu kijken wat de komende weken gaat gebeuren.

    @Mamamia90 wel vervelend dat de pretecho zo tegen viel en je maar 15 min binnen bent geweest. Waar ben je geweest? De foto's zien er wel mooi uit.

    @Vl1nder fijn dat je zo snel de uitslag had en dat alles goed is.

    @santjeb wel fijn dat je nog iets hebt kunnen doen.
     
  17. lynole

    lynole Fanatiek lid

    22 nov 2014
    1.372
    560
    113
    Vrouw
    Uitgerekend 1 t/m 15 december 2018

    30 november 2018
    Sweetdreams, 29 jaar - 3e kindje
    Vgg, 32 jaar - 3e kindje


    1 december 2018

    Cece, 32 jaar - 2e kindje
    Floeperd, 33 jaar - 3e kindje


    2 december 2018

    Ashleyrachel, 30 jaar - 1e kindje
    Eemse333, 30 jaar - 2e kindje
    Lemonish, 30 jaar - 2e kindje


    3 december 2018
    Sassiekaa, 31 jaar - 2e kindje
    Vl1nder, 26 jaar - 2e kindje
    Mi2017, 45 jaar - 4e kindje
    Water27, 32 jaar - 2e kindje


    5 december 2018
    Liminous, 30 jaar - 3e kindje

    6 december 2018
    Anke1988, 30 jaar - 2e kindje
    Sjeupke, 34 jaar - 3e kindje
    Zonnestralen, 29 jaar - 3e kindje
    Faylin, 34 jaar - 3e kindje


    7 december 2018
    Maev, 34 jaar - 2e kindje
    Eilandmuts, 33 jaar - 2e kindje


    8 december 2018
    Boterbabbelaar, 25 jaar - 2e kindje

    9 december 2018

    Missssssss9, 31 jaar - 2e kindje
    Florina, 28 jaar - 3e kindje


    11 december 2018
    Yellow84, .. jaar - .. kindje
    Santjeb, 30 jaar - 2e kindje


    12 december 2018
    Proudmommy4, 39 jaar - 5e kindje
    Mamamia90, 27 jaar - 2e kindje


    14 december 2018
    Danty88, 30 jaar - 3e kindje

    15 december 2018
    TwinMama4, 27 jaar - 3e + 4e kindje
    Lizzie1217, 37 jaar - 2e kindje


    Meisjes (13) - Jongens (5) - Verrassing (1)


    Afspraken en echo's

    12 september - Mamamia90 - controle verloskundige
    14 september - Maev - pretecho
    18 september - Anke1988 - controle vk
    21 september - Maev - controle vk
    21 september - ashleyrachel - echo 30 weken.
    28 september - Anke1988 - pretecho

    Oktober:
    1 oktober - Maev - echo gyn (GUO 2)


    Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] aan het einde
     
  18. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Hè Allemaal!

    Ik had door alle drukte nog niets van me laten horen!
    Gisteren ben ik opgenomen, en zit inmiddels aan de weeënremmers, gister ook de eerste longrijping gehad. Vandaag dus nog 1..

    Ik had zaterdagavond wat zeurderige buik, dus lekker op tijd op bed! Mega slecht geslapen ook mede door die buiken en veel druk van onderen. Zondagochtend toch maar gebeld met het ziekenhuis, en moest direct komen. Hier bleek de baby’s het goed te doen op de CTG. En de test of er binnen x aantal uren een bevalling aan zit te komen was ook negatief. Echter bleef ik de druk van onderen voelen tijdens harde buiken, en omdat toch mijn baarmoederhals verkort leek ten opzichte van 31 augustus hebben ze me toch doorgestuurd naar Zwolle ziekenhuis. Nogmaals hier een CTG gehad, meting van de bmh en tijdens harde buik kwamen ze indd op een mindere meting uit door de druk en dus besloten alles voor de zekerheid te geven op dit termijn! Om de boel hopelijk tot rust te gaan brengen, aangezien het twee kanten op kan.

    Echter wel nu een zeer goede nacht gehad! Heerlijk geslapen, niet wakker geweest van de onrustige buiken dus!
     
  19. Mamamia90

    Mamamia90 Actief lid

    4 apr 2018
    234
    116
    43
    Vrouw
    @Anke1988 dat klinkt fijn met zulke heerlijke stoelen.
    Voor de echo zijn we bij first look geweest.
    Bij onze dochter zijn we destijds bij een kraamzorgbureau in Den Bosch geweest, daar hoefde we ook maar 65,- te betalen dus voor de mensen die nog graag willen en daar in de buurt wonen. :)
    Vanuit het hoge noorden is Den Bosch voor ons helaas wat te ver.

    Oh jeetje @TwinMama4 dat is schrikken! Hopelijk zet er nog eventjes niks door en blijven de meisjes nog even heerlijk in je buik zitten.
    Moet je nu ook in het ziekenhuis blijven?

    Even over de gtt.. ik zag dat paar dames in deze groep zwangerschapssuiker hebben. Hoe snel kregen jullie de uitslag naar de gtt?
     
  20. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Ja 48 uur weeënremmers, (tot dinsdag avond) & dan woensdag kijken hoe het gaat en wat rondlopen.. en dan donderdag aan kijken of ik naar huis kan als alles goed is!
     

Deel Deze Pagina