Uitgerekend 1-15 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ashleyrachel, 24 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. santjeb

    santjeb Bekend lid

    26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heftig! Hopelijk blijft het nu weer even rustig want is echt nog veel te vroeg. Ze worden gehaald toch? Dat heb je al gepland dacht ik
     
  2. Vl1nder

    Vl1nder Actief lid

    30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    Pff dat is even schrikken zeg! Goed dat ze alles dubbel controleren en uit voorzorg maatregelen genomen hebben. Hoop dat de twins nog een tijdje blijven zitten hoor.
     
  3. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Ja klopt ze worden gehaald tussen 36-37 welen..
     
  4. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.963
    7.893
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu?
     
  5. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Tot nu toe goed, sinds gisteravond 19:00 van de remmers af. Mag vandaag drie keer een half uur lopen/uit bed kijken of het ook echt rustig blijft!
    Hoop morgen toch echt weer naar mijn andere twee kindjes te kunnen en eigen huis! En hopen dat buik rustig blijft en de meisjes nog zeker een hele poosje blijven zitten. Streef echt wel tot de keizersnee, maar de grootste streven is toch echt wel DE 32 weken!
     
  6. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.963
    7.893
    113
    Vrouw
    Heftig zeg. Wat verandert er bij de 32 weken?
     
  7. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Ik zit nu in Zwolle , dat is voor mij 45/50 min rijden.. terwijl we een eigen ziekenhuis hebben nog geen 10 min van huis.. alleen onder de 32 weken mag je daar niet bevallen. Vandaar... en dat zal toch sowieso wel makkelijker zijn voor partner en kinderen! :)
     
  8. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.963
    7.893
    113
    Vrouw
    Aah ja dat klinkt veel fijner. Dat kan jouw man nog een groot deel van de zorg van jullie jongens doen. Heb je een vangnet als je thuis komt zodat je niet teveel achter de peuters aan hoeft te rennen? Mijn jongens zijn ongeveer even oud en dat lijkt mij echt lastig combineren met rust houden.
     
  9. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Ja hoor, mijn man is volledig thuis. Dus kan genoeg rusten gelukkig! :)
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  10. santjeb

    santjeb Bekend lid

    26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh dat zou wel fijn zijn ja. Dan ga je nu ook niet meer werken neem ik aan. Wel lastig om die rust straks te blijven pakken mrt 2 kids thuis. Maar inderdaad elke week is er 1 de meisjes moeten echt nog flink groeien
     
  11. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Ik werkte niet in deze zwangerschap! ;) dus daar hoef ik me gelukkig niet zn zorgen over te maken :) ja rust pakken kan soms lastig zijn met nog twee ukkies! Maar mijn man is volledig thuis dus moet goed komen :)
     
  12. santjeb

    santjeb Bekend lid

    26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh dat is lekker ik moet nog 5 weken.. niet dat ik aan het aftellen ben haha. Wel fijn dat je man volledig thuis is
     
  13. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Poe heb veel gemist hier :oops: kreeg blijkbaar geen meldingen meer:(...

    Hoop dat alles goed gaat met iedereen hier?
     
  14. Vl1nder

    Vl1nder Actief lid

    30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    Ja het is hier ook minder druk dan op fb. Hier wel goed, vorige week wel aan de ctg gelegen omdat de kleine minder actief was. Gelukkig ctg goed en de groei echo ook kleine ligt halve week voor op de groei. Hoe is het met jou?
     
  15. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Oh oké de Facebook heb ik niet, maar wat fijn dat de ctg en de groeiecho goed was.

    Mwah het gaat, zit aan de bijvoeding en als dat niet aanslaat dan willen ze sondevoeding doen. Ik blijf afvallen en de kleine groeit niet zo goed. Heb 22-09-17 een Gastric bypass gehad dus in combi met zwangerschap kost het meer energie en neem ik voedingstoffen slecht op. Ze lag achter 3 weken geleden en afgelopen week was ze wel weer wat gegroeid dus houden ze goed in de gaten. De klachten die ik heb leken erg op zwangerschapsvergiftiging maar was gelukkig niet zo. Wel bi en veel darmklachten. Maar het is niet anders en moeten het gewoon uitzitten :)
     
  16. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
    Hi. Hier moet ik op prikinstructie voor insuline te spuiten de nuchtere waarden wilden niet omlaag.
     
  17. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.963
    7.893
    113
    Vrouw
    @Mi2017 Wat vervelend. Wel fijn dat ze jou gecontroleerd hebben en erachter zijn gekomen.

    @Danty88 Dat klinkt niet goed. Hoeveel ben je al afgevallen?

    @Vl1nder Fijn dat de echo en ctg goed waren.

    @TwinMama4 Fijn dat jouw man thuis is. Hoe gaat het inmiddels?

    Ik kreeg weer eens geen meldingen, vandaar mijn late reactie.

    Mijn buik was gister nog naar beneden en ik had al even wat daling klachtjes, maar vandaag is mijn buik weer naar boven geschoten dus helaas nog geen indaling. Ik was de afgelopen weken 1 kilo aangekomen en die is weer aan het verdwijnen want ik heb alles behalve eetlust. Tegen een uur of 4 kan ik eindelijk mijn eerste boterham met lange tanden wegwerken en savonds met geluk wat brood. Ik heb in bar weinig dingen trek. Ik sta nog op -4 vergeleken met mijn begin gewicht. Op zich is het wel goed dat ik niet echt aankom, maar dit is niet de manier waarop ik dat zou willen. Elke nacht word ik wakker van kramp in mijn benen. Daar slik ik magnesium voor maar dat wil nog niet echt helpen.
     
  18. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
    Jeetje meis. Das ook balen :(hopelijk komt er gauw progressie in je eetlust.
     
  19. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Inmiddels 27.2 weken! Ruim een week verder! Het gaat goed, zondag was de meting nog het zelfde als donderdag! Dat is dus erg fijn.. moet rustig aan doen dus geen onnodige dingen doen, maar buik is rustig.. en de meisjes doen het goed!
     
    water27 en Zonnestralen vinden dit leuk.
  20. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
    Hier is de insuline verhoogd. Inmiddels ben ik de ziektewet in want ik kreeg donderdag 20 sept een hypo. Maar dat had t zh even vergeten te melden. Ik voelde me niet goed misselijk en kon niet meer op me benen staan. Gelukkig was ik net bij een collegae. Maar goed dat risco wilde ik niet meer lopen en na overleg de ziektewet in. Wilde de laatste 4 weken wel volmaken maar was niet te doen voor mij meer. Ben echt niet iemand die zomaar de handdoek in de ri g gooit... maar helaas nu wel.
    Hoe is t met jullie. ❤️❤️❤️❤️
     

Deel Deze Pagina