Uitgerekend 1 t/m 15 aug part II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Thea23, 27 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    #3681 MLady, 22 jul 2018
    Laatst bewerkt: 22 jul 2018
    Thx meiden, fijn om hier mijn hart te kunnen luchten :oops::thumup: Ik kreeg de laatste dagen telkens met alles de wind van voren en een mega sjaggo hoofd... Ja die ongezellige liefdeloze stress kan ik er ff niet bij hebben nu!

    Zojuist hebben lief en ik fijn gepraat en geknuffeld en dat luchtte wel op. Gisteren zei ik hem al dat hij van zich af moest praten omdat dat zou opluchten, vandaag heeft hij dan eindelijk zijn hart gelucht... Hij heeft last van spanning en stress, met as. baby en as. huis (morgen notaris en sleuteloverdracht, yay!) en alles wat erbij komt kijken... Hij voelt erg veel druk terwijl zijn vakantie pas net is begonnen na een heel stressvolle tijd @werk. Hij is nu 5 (!) weken vrij en was daar duidelijk aan toe ;)

    Afgesproken dat hij de komende paar dagen geen to-do lijsten gaat hanteren maar eerst ff lekker in de vakantiestemming komt. Fietsen, gamen, gitaar spelen, ... chillen dus.

    Het eerste wat hij toen besloot te doen is... auto wassen, lol.

    Mannen en hun speelgoed :D Nou zolang hij over een paar dagen maar wat meer zichzelf is!
     
    Soto, Talithaaa, Envy91 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Geen pijn of jeuk van je opgezwollen pootjes? :$
     
  3. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.583
    6.549
    113
    Vrouw
    Pijn alleen als ik te lang sta..
     
  4. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    :confused:
     
  5. Elphaba1981

    Elphaba1981 Fanatiek lid

    31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gelukkig @MLady dat jullie fijn hebben gepraat. Tis ook grote verandering. Ook voor hem. En idd nu ff tot rust komentot de kleine meidzich aankondigt. Dan word het druk genoeg;).
     
    MLady vindt dit leuk.
  6. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Hoi dames,

    Eindelijk kan ik weer op het forum via m’n telefoon, wat een ellende!!
    Inmiddels is alles klaar. De commode staat en is ingepakt, ziekenhuis tassen staan klaar, box staat, wiegje staat opgemaakt en wel en de kinderwagen is ook klaar.

    Ik heb wekelijks controle bij de vk, nu donderdag weer. Meneer ligt met z’n koppie beneden maar kan nog wel om z’n as draaien dus gaat met z’n kontje wel van links naar rechts Haha.

    Nog steeds veel vocht in de voeten maar kreeg als tip om menthol gel te smeren en dat werkt wel echt verkoelend!

    De eerste week van mijn verlof zit er alweer op maar nu is alles klaar dus kan optimaal gaan genieten :thumup:
     
    Soto, Palmpje, MLady en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.583
    6.549
    113
    Vrouw
    Goed bezig!

    Die tip ga ik ook eens uit proberen!
     
    Anouk vindt dit leuk.
  8. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Sinds vannacht telkens buikkrampen, wist niet meer hoe ik moest zitten of liggen in bed....
    Vanochtend ook nog continu een soort menstruatie achtige pijn.
    Assistente zei dat het voorweeen kunnen zijn en ik maar even de dienstdoenende verloskundige moest bellen.

    Zo gezegd zo gedaan en ze komt zometeen even bij me langs.
     
  9. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    O jemig, ben benieuwd!
     
  10. Elphaba1981

    Elphaba1981 Fanatiek lid

    31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Spannend @Anouk hier ook al wel wat voorweeen n idd beetje op menstruatie achtige pijn. Mijn vk zei dat meer kan worden aankomende weken
     
  11. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.583
    6.549
    113
    Vrouw
    Pff ja heb ik ook elke dag die krampen.. Telkens hoop ik dat het dan doorzet, maar nee hoor. Meneer blijft nog gewoon zitten :roflmao::roflmao:
     
  12. Tommi17

    Tommi17 Actief lid

    19 apr 2018
    286
    327
    63
    Vrouw
    @Anouk sterkte. Misschien gaat de pijn toch snel zaken.

    Wanneer hebben jullie pijn of menstruatie pijn of harde buiken of..... wanneer de baby beweegt? Of ook zonder dat de baby beweegt of....?

    Deze kwaaltjes heb ik wel, maar alleen als de baby beweegt of vole blaas. Moet ik dit ook als harde buiken of voor weeën zien? Of meer als ongemak ? Volgens ctg scan van zaterdag weinig activiteit wat betreft harde buiken of voorweeen. Maar ja dat is ook een moment opname.
     
  13. Envy91

    Envy91 Niet meer actief

    Hier ook en soms ook in mijn rug. Dan denk ik nu gaat het gebeuren! But nooooo
     
  14. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.583
    6.549
    113
    Vrouw
    Bij mij komt het op allerlei momenten. De hele dag door harde buiken en krampen.

    Ik denk dat het voorweeën zijn, das tenminste wat mijn vk zegt.
     
  15. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.583
    6.549
    113
    Vrouw
    Ja, dat heb ik ook! Ben dan bang dat ik rugweeën ga krijgen :$
     
  16. Elphaba1981

    Elphaba1981 Fanatiek lid

    31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Denk dat ik hier ook rugweeen ga krijgend had ik met fenya ook.
    Hier komen harde buiken ook hele dag door. Als ik teveel beweeg of te druk ben
     
  17. Suus83

    Suus83 Fanatiek lid

    16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier ook de hele dag harde buiken. En ga ook rug weeen krijgen had ik bij de meisjes ook. Had laatst een avond om de twee
    Min harde buiken en pijn in de rug die ik herkende v d bevallingen dus vandaar dat ik er vanuit ga. Had trouwens rug en buik weeen bij beide bevallingen .

    Ben zo benieuwd naar de eerste baby’s !!!!
     
  18. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.583
    6.549
    113
    Vrouw
    Ik kan ook echt niet wachten tot de eerste zich meld met babynieuws!!! :D
     
  19. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Oke goed om te horen dat jullie het ook hebben Haha.
    Ze is niet geweest. Ze belde of alles goed ging en ze erg druk was met visites en kraambezoeken.

    Krampen komen en gaan maar zijn nog goed te doen. Ze gaf idd aan dat het voorweeen zijn en mocht het erger worden moet ik gewoon weer even bellen.
     
    Soto, Elphaba1981, MLady en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Tommi17

    Tommi17 Actief lid

    19 apr 2018
    286
    327
    63
    Vrouw
    Hier ook benieuwd naar de eerste baby's. :D
    Mij maakt het niet uit wanneer de meneer wil komen. Ik hoop een beetje dat ik tot en met zondag kan vol houden. Dan is mijn moeder hier voor 3 weken.
    Wat ik niet wil is de laatste zijn! :roflmao:
     
    Soto en MLady vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina