Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2018! (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaSaartje, 14 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veran

    Veran Bekend lid

    1 mrt 2014
    630
    489
    63
    @MamaSaartje De oudste is bijna nooit ziek, dus dat scheelt! Dit is volgens mij de eerste keer dat hij echt flink ziek is. Hij heeft nog een klein beetje verhoging dus het gaat de goede kant op! De jongste heeft (bijna) wekelijks koorts, maar daar zijn wij inmiddels zo aan gewend dat het haast “normaal” is. Hij kan vaak nog redelijk normaal functioneren. Ik denk dat zijn lichaam er inmiddels aan gewend is...
     
    Annabella86 vindt dit leuk.
  2. Veran

    Veran Bekend lid

    1 mrt 2014
    630
    489
    63
    @Nan87 Fijn dat jullie uit de naam zijn.

    Veel plezier vandaag!
     
    Annabella86 vindt dit leuk.
  3. Veran

    Veran Bekend lid

    1 mrt 2014
    630
    489
    63
    @MamaSaartje Wat fijn dat je inmiddels gewend bent dat het twee jongetjes zijn en dat jullie al uit de namen zijn! Ik heb nog steeds geen idee qua naam. Zo lastig voor de derde keer een jongensnaam verzinnen...

    Marktplaats is prima toch. Wij hebben de maxi cosi nog, maar hebben deze destijds ook van Mp afgehaald. Ik heb wel een nieuwe kinderwagen gekocht. Hij komt als het goed is deze week binnen:) Het kamertje ga ik wel weer via marktplaats kopen.
     
    Annabella86 vindt dit leuk.
  4. Annabella86

    Annabella86 Fanatiek lid

    9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    híer is de naam ook al! Maar tot de geboorte blijft het pimmetje hihihi
     
  5. oj89

    oj89 Actief lid

    13 dec 2015
    477
    379
    63
    afscheiding, check! ook urineverlies grr.
    gister ff geklust op de babykamer, vriendinnetje heeft een mooie tekening op mdf gemaakt, die moet ik nog verven, muurtje behangen en dan kan onze kleine meid komen!
    ben zoooo benieuwd hoe ze eruit ziet en hoe ze klinkt. hihi
     
    Veran en Annabella86 vinden dit leuk.
  6. oj89

    oj89 Actief lid

    13 dec 2015
    477
    379
    63
    oh en hoevaak hebben jullie harde buiken. ik weet niet zo goed hoe ze voelen. maar regelmatig trekt onderin mijn buik flink wat samen. word dr een beetje ongerust van
     
    Annabella86 vindt dit leuk.
  7. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    harde buiken af en toe, vooral als ik geen rust neem.

    @hier..
    ik neem even een korte break..
    Mijn middelste vertoont meer gedragsproblematiek (expres in de broek poepen, terwijl ze 8 is), nu mijn ex haar van alles beloofd maar niet waar maakt (en kan waarmaken). Dus heb mijn handen er echt even vol aan.. en ik weet het gewoon niet meer.. Heb zoveel technieken, manieren, enz geprobeerd. en niets werkt.
    Wellicht weet iemand hier de oplossing of de manier..
    Want ik ben echt op..
     
  8. Veran

    Veran Bekend lid

    1 mrt 2014
    630
    489
    63
    @oj89 Ik heb ze veel, vrijwel bij elke beweging. Dit heb ik bij mijn vorige zwangerschappen (in een iets later stadium) ook gehad, dus ik ben waarschijnlijk geen goede graadmeter. Wel vervelend, als je het niet vertrouwd zou ik even bellen..

    @Springboon Wat vervelend zeg! Ik heb helaas geen tips, hopelijk gaat het gauw beter met haar.
     
  9. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    probleem is een jaar geleden begonnen als 'vorm van aandacht'.. maar ze doet het nu dagelijks en bewust..
    Negatieve aandacht blijft ze opzoeken (ookal negeren wij dat, en dat is moeilijk want ze tergt je echt), en positief belonen werkt nauwelijk bij haar gezien ze nauwelijks positief gedrag vertoont..
    Heb al EMDR gehad bij haar, andere hulpverleners.. maar ook die komen er niet uit.
     
  10. chicca

    chicca Fanatiek lid

    14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Harde buiken. Geen idee. Mijn buik is hier vaker hard dan zacht eigenlijk. Er is geen touw aan vast te knopen. Het doet geen pijn, voelt niet als krampen maar is voelt heel zwaar en irritant. Geen idee wat het is en hoe ik het kan verhelpen dus ook ik ben geen goede hulp daarin.

    @Springboon wat naar van je dochter maar verschrikkelijk ook van je ex. Ik heb helaas geen tips maar wil je wel een hele dikke knuffel geven.


    @ hier. Ik heb gisteren via mp een wagen gekocht. De mutsy evo. Ik heb m nu uit elkaar gehaald om te wassen wat er gewassen kon worden . Wat een gevecht. Nu het frame en de bak even met een sopje doen.
     
    Veran vindt dit leuk.
  11. xDoo

    xDoo Fanatiek lid

    18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @Springboon
    Poep en plaspoli..
    Ik ben met mijn zoontje heen gegaan omdat hij moeite had met zindelijk worden. Maar eigenlijk met zn 4 jaar te jong omdat meer bedoelt is voor oudere kinderen die lichamelijk al zouden moeten kunnen.
    Via huisarts kan je heel makkelijk door gestuurd worden.
    Mijn zoontje pakte inees alles goed op omdat dokter uitleg af en toch nog net even andere tips.

    Rest lees nog terug
    Deze week niks anders als hoofdpijn bah..
     
    Annabella86 vindt dit leuk.
  12. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    daar is de situatie al bekend, loop daar al 5 jaar voor de oudste..
    isal gezegd dat het een psychisch aspect is, en bewust..
     
  13. yakuzi

    yakuzi Fanatiek lid

    23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    He wat naar zeg! Mijn dochter is een paar maand terug ook begonnen met broek poepen. Heeft ze nooit gedaan. Hier was/is het een verstopping waardoor ze overloop diarree krijgt en het dus niet voelt. Ze kan er dus niks aan doen. Wel heel rot elke keer die vieze broeken vooral als je ergens naartoe gaat. Ik ga weer opnieuw laxeren miss dat dat iets beter gaat weer. Bij jouw dochter is een medische oorzaak uitgesloten denk ik? Mijn gevoel zegt om gewoon je dochter vaak zomaar een knuffel te geven en te zeggen dat je van haar houd enz. Gewoon even extra aandacht geven om haar door deze rot periode te helpen. Pff lijkt me echt heel moeilijk zon ex bij je kind en je kan er niks aan veranderen, sterke ermee!
     
  14. Nan87

    Nan87 Actief lid

    21 nov 2015
    444
    502
    93
    Antwoord op miijn eerdere vraag: Eng, ik snap het ook wel. Van die freaky jaren 80 kabouters die bewegen nopenopenope. De geitjes waren dan wel weer heel leuk om te aaien:)
     
    scary8, Justmiej16 en Veran vinden dit leuk.
  15. Veran

    Veran Bekend lid

    1 mrt 2014
    630
    489
    63

    Heftig hoor! Waarschijnlijk ben je ook al 100x een gesprek aangegaan over de invloed die hij heeft op jullie dochter. Echt ontzettend naar voor jullie dat er geen oplossing lijkt te zijn. Kan je vriend hier wel mee omgaan? Lijkt mij voor hem ook lastig..
     
  16. Veran

    Veran Bekend lid

    1 mrt 2014
    630
    489
    63
    Geen aanrader dus? Ik wil(de) er namelijk ook een keer heen gaan:)
     
  17. Nan87

    Nan87 Actief lid

    21 nov 2015
    444
    502
    93
    Het is echt heel leuk. Voor ons vooral jeugdsentiment. Maar het sprookjes bos is gewoon wel een beetje eng als je anderhalf bent. Er zijn een soort .. dingen die bewegen (poppen), die er als mensen uit zien maar toch ook weer niet. Daarnaast zijn het wat oudere poppen dus ik zou er ook niet direct in het donker willen rondlopen. De geitjes, speeltuin en taart (oops) waren wel leuk :)

     
    Justmiej16 en Veran vinden dit leuk.
  18. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    mijn vriend is meer vader dan mijn ex.
    Mijn ex heeft een advocaat in handen genomen en wil van alles, dus wij gaan hiertegen in bezwaar. middels bewijzen en argumenten.
    We zijn gelukkig wel sterk samen, al is het qua middelste wel een puntje aan het worden dat we er beide wel door gekwetst raken
     
    Veran vindt dit leuk.
  19. scary8

    scary8 Bekend lid

    18 okt 2017
    507
    404
    63
    Vrouw
    OH heftig allemaal @Springboon !!

    @ namen leuk dat er al veel uit zijn. Wij ook.
    @ harde buiken en veel voelen geen idee. Ik weet niet wat het allemaal is hihi

    Ik heb een vraag! Ik heb volgende week maandag mijn 20 weken echo. Nu had ik op facebook meegedaan om een pretecho te winnen en ik heb gewonnen alleen is die volgende week dinsdag... De dag erna dus... Kan dat kwaad voor de baby zo kort achter elkaar??
     
    Veran en chicca vinden dit leuk.
  20. Justmiej16

    Justmiej16 Actief lid

    14 dec 2015
    234
    323
    63
    Vrouw
    Heftig hoor :( Hier helaas geen tips, maar wil je wel sterkte wensen.

    Vandaag op de braderie een superleuk vestje voor de kleine gekocht. Kon het voor die 3 euro niet laten hangen! Nog nooit gedragen en van Feetje, en gewoon te leuk haha. Zie foto ;)

    @ namen : pfffff nog steeds geen flauw idee. Denk dat ik nog maar eens namen sites ga bekijken.... Moet bij de naam van onze dochter passen, bij de achternaam passen en niet te ingewikkeld. Gelukkig hebben we nog even tijd haha ;)

    Pfff, laatste week veel last van mn bekken. Met de ondersteuningsband gaat het stukken beter. Maar op een dag als vandaag draag ik m vaak niet. Terwijl ik toch over het marktje hier gelopen heb en in huis ook wel wat meters gemaakt heb.... Rest van de avond dan maar chillen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Veran en scary8 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina