Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2018! (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaSaartje, 14 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klvertje4

    Klvertje4 Actief lid

    21 aug 2017
    306
    348
    63
    Vrouw
    Ik ben ook erg misselijk geweest in het begin. Zou dus goed mogelijk een hormonending kunnen zijn. inderdaad aftellen nu, dat scheelt. Hoop geen 3 weken meer.. maar wel ergens rond de uitgerekende datum...

    @Lelietje85 lekker bezig hoor. Idd jezelf af en toe even oppeppen is wel goed. Anders wordt je helemaal zo duf.

    @Succes nog even springboon. Wel fijn om te weten dat die kleine groot zat is om te komen. Nog even!
     
  2. Tinkerbell1987

    Tinkerbell1987 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    38 weken! Vandaag en nog maar 11 nachtjes en dan is mijn prinsesje nummer 2 er sowieso!!

    Kan niet meer wachten alles is klaar laat haar maar komen ben nieuwsgierig hoe ze eruit ziet :D

    Hopelijk komt ze deze week!!

    Nog even doorbijten met ze allen voor we het weten zijn ze er allemaal!
     
    Springboon vindt dit leuk.
  3. Browny89

    Browny89 Bekend lid

    22 jan 2018
    687
    676
    93
    Vrouw
    Mijn VK zegt ook dat de meeste baby's tussen de 40 en 41 weken komen. Mijn eerste kwam met 40+1. Ik verwacht het niet voor 40 weken, maar je weet het niet (ik hoop het wel heel erg).

    Even een vraagje: mijn eerste bevalling duurde 20 uur. Ik hoop dat deze bevalling wat korter gaat worden. Ik ben bij mijn eerste bevalling helemaal in paniek geraakt door de pijn en de rugweeën, iets wat natuurlijk niet geholpen heeft bij de bevalling.. Mijn VK zegt dat het persen bij de tweede meestal een stuk sneller gaat, maar de ontsluitingsfase even lang bij een eerste of tweede kindje. Als ik deze bevalling wat minder in paniek zou zijn, zou de onsluitingsfase dan wel sneller gaan of heeft dat er niets mee te maken denken jullie?
     
  4. Klvertje4

    Klvertje4 Actief lid

    21 aug 2017
    306
    348
    63
    Vrouw
    Jouw verhaal lijkt wel erg op de mijne:rolleyes:.. Ik ben ook met 40+1 bevallen. Ben ook even in paniek geweest toen. Dat past helemaal niet bij me. Ben nu ook wel weer een beetje bang.

    Wanneer het komt is geen pijl op te trekken. Mijn vk zegt juist wel dat het vaak sneller gaat en heel vaak ook makkelijker. Ik heb er goede hoop op dat mn lijf al een beetje weet wat er komt. Ik sta ook wel wat meer open voor evt. medicatie.

    En ja.... ook voor de meiden die voor de eerste gaan, we hebben het allemaal overleefd en er zijn ook heel veel vrouwen die minder moeite hebben hoor.

    @Springboon that's the spirit! Hou vol. Je bent er bijna.

    (PS jaja ik lig weer eens wakker....pfff)
     
    Springboon vindt dit leuk.
  5. Browny89

    Browny89 Bekend lid

    22 jan 2018
    687
    676
    93
    Vrouw
    Ja ik ga er ook gewoon van uit dat alles sneller gaat.. anders word ik helemaal gek in mijn hoofd.. Eigenlijk wil ik gewoon totaal niet aan de bevalling denken.. maar nu komt het zo dichtbij! Ik wil alleen aan een lief baby'tje denken dat in mijn armen ligt :)
     
  6. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hoer vandaag 38 weken.. en wakker geworden met (weer) krampen..
    nu erge menstruatiekrampen en af en toe bruin verlies (was gister meer en ook rood/roze)..
    Op zich eindelijk een goede nacht gehad.. dus van mij mag het nu wel..

    de middelste werd vandaag met deze termijn geboren, de andere 2 met 39+5 en 39+2.
    Zh denkt dat het deze week wel gebeurd maar ik moet het maar eerst zien..

    Vandaag zou wel bijzonder zijn, mijn moeder is jarig en geeft al weken aan dat ze een kleindochter op haar verjaardag wel heel welkom is
     
    scary8 vindt dit leuk.
  7. EvaD

    EvaD Actief lid

    16 jun 2018
    344
    201
    43
    Vrouw
    Het zou wel eens kunnen dat het langzamerhand begonnen is.

    Tegen mij zeiden ze dat dat roze/bloed verlies een teken is dat je baarmoederhals en mond aan het veranderen is en zich klaar maakt voor het grote moment. Binnen een paar dagen was ze er. Hopelijk duurt het voor jou ook niet lang meer.

    Dat zou wel heel bijzonder zijn bijzonder zijn voor jou grootmoeder!
     
  8. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ben druk aan de poets..
    geen eetlust.. en alles eruit gespuugd..
    ineens onrustig en janken niet normaal
     
  9. scary8

    scary8 Bekend lid

    18 okt 2017
    507
    404
    63
    Vrouw
    Dan zal het wellicht niet meer lang duren!
    Toch wat proberen rusten nog!
     
  10. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Oh ik hoop dat je toch iets van rust kan vinden en wat kan eten.
     
    Tinkerbell1987 vindt dit leuk.
  11. Tinkerbell1987

    Tinkerbell1987 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    @Jolicoeur gefeliciteerd wat spannend weer!! Hopelijk mag dit wondertje bij jullie blijven:thumup:

    Hier al vanaf vorige nacht helemaal een soort van hyper ofzo kon bijna de hele nacht niet slapen en ben niet eens moe :confused: hele nacht ook moeten plassen dus denk dat ze aan het indalen is geweest ook aldoor krampjes gehad in de liezen en rug en harde buiken die nu nog steeds doorgaan wel heel onverschillig, maar als ik rustig lig worden ze erger en wat pijnlijker net 1 gehad waarvan ik dacht oei die komt wel dichtbij een echte wee zeg maar, dus afwachten wat vannacht brengt hopelijk knapt me water gewoon ofzo want weet nu niet heel goed wanneer ik moet bellen omdat ik een keizersnee moet, ben aan de 1e kant bang dat ik bel voor niks en aan de andere kant bang dat ik te laat bel aangezien me moeder van mij ook bijna niks merkte en al 8cm had toen ze in het ziekenhuis kwam na aandringen van me vader:p omdat hij de krampjes de hele dag toch wel appart vond:roflmao:
    Ze is ook heel druk al de hele dag in me buik ook zo opvallend... pfff.
    Hopelijk komt ze 1 deze dagen:D
     
  12. Tinkerbell1987

    Tinkerbell1987 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Spannend he!! Klinkt wel veel belovend dat slijm verlies enzo...
    Hopelijk meld je meisje zich gauw!
     
  13. ConflictDiamond

    ConflictDiamond Bekend lid

    31 aug 2016
    516
    671
    93
    Tegen mij hebben zeg gezegd: zodra je het idee hebt dat het misschien begonnen is, meteen bellen en dan gaan we even kijken. Dan is er nog wel tijd genoeg voor een ks, de kans dat het allemaal zó snel gaat dat je daar te laat voor bent is niet zo enorm groot.

    Ik zat dus vorige week voor niets in het ziekenhuis voor een check, waarschijnlijk slijmprop verloren maar verder nog niets aan de hand. Nog maar een paar nachtjes slapen!!
     
    scary8 en Tinkerbell1987 vinden dit leuk.
  14. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Springboon en Tinkerbell1987 vinden dit leuk.
  15. Tinkerbell1987

    Tinkerbell1987 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Nou niks gebeurt vannacht haha
    heb vanmorgen gelijk me boodschappen gedaan en ben nu erwtensoep aan het koken want moet straks weer met me dochter naar zwemles.
    Dus helaas, ben blij dat ik niet had gebeld anders had ik in het zkh gelegen aan de ctg voor niks.
    We wachten ongeduldig af:p
    Wel nog steeds zeurderig gevoel in me onderrug en af en toe harde buik.
     
    scary8 vindt dit leuk.
  16. Nan87

    Nan87 Actief lid

    21 nov 2015
    444
    502
    93
    Ik heb al ruim een week griep. Super irritant en mega koppijn. Dat maakt het nog even extra zwaar die laatste lootjes. Hoewel ik soms wat gerommel voel maak ik me geen illusies. Mijn eerste kwam pas na 41 weken dus ik verwacht nog wel een weekje door te waggelen ;)
     
    scary8 vindt dit leuk.
  17. Tinkerbell1987

    Tinkerbell1987 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Mijn eerste is geboren met 39+2 en de 2de met precies 39 weken dus hopelijk is deze ook van plan dan te komen haha
     
    scary8 vindt dit leuk.
  18. Lelietje85

    Lelietje85 Bekend lid

    25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Hopelijk ben je dan tegen de tijd dat de bevalling zicht aandient weer ‘fit’ @Nan87 ! Lijkt me nogal k*t te bevallen met griep!

    Hier nog nul tekenen dat er iets aankomt..
     
    Nan87 vindt dit leuk.
  19. Nan87

    Nan87 Actief lid

    21 nov 2015
    444
    502
    93
    Ik hoop het ook. We gaan het zien ;)


     
  20. chicca

    chicca Fanatiek lid

    14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    @Jolicoeur Wat een goed nieuws. Hoop op een plakkerd nu. Knuffel.

    Ik ben inmiddels ook bevallen.
    11 dagen geleden met 36.5 weken van een lief mooi klein meisje. Ze woog 2530 gram. We moeten samen weer wat sterker worden maar we komen er wel. Gelukkig wel weer thuis na bijna 6 weken ziekenhuis.
     
    oj89, Annabella86, Lelietje85 en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina