Uitgerekend 1 t/m 15 sept 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door H0pe, 22 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. H0pe

    H0pe Bekend lid

    29 nov 2016
    617
    10
    18
    Ja ik weet het ik ben er heel vroeg mee maar kon het niet laten een groep aan te maken voor sept! :D

    Is nog heeel ver weg maar als alles goed blijft gaan ben ik naar eigen berekening 1 september uitgerekend. We hebben al 2 kindjes en ben 26 jaar.

    Wie komt meekletsen??
     
  2. Mommy91

    Mommy91 Actief lid

    12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    Ik kom gezellig met je meekletsen. :D Zat toevallig net te zoeken of er al een groepje was.

    Ik ben als het goed is 4 september uitgerekend.
    25 jaar, 4e kindje.
     
  3. H0pe

    H0pe Bekend lid

    29 nov 2016
    617
    10
    18
    Gezellig! We zitten/zaten ook bij elkaar in het nod groepje!
    Maar ook al zo'n jonge mama! 😊
     
  4. Mommy91

    Mommy91 Actief lid

    12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    Ja zou leuk zijn als er meer meiden van het nod clubje aan komen sluiten. :D

    Jup ook een jonge mama. Jij ook. :D
    Ik was bij de eerste wel heel jong hoor, was niet helemaal de bedoeling.. ik was 16 toen ik zwanger raakte, 17 toen ik beviel. Maar goed we zijn er helemaal voor gegaan en het is goed gekomen, nog steeds een happy family. ;)
    Vooral zij gaat het geweldig vinden een broertje of zusje erbij. M'n zoontje ook wel leuk denk ik.

    Welke maand is je oudste geboren? Ben benieuwd of ze veel schelen qua leeftijd. Ik heb een zoontje van 9-11-2012.
     
  5. indy22

    indy22 Fanatiek lid

    20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ik wil hier ook wel voorzichtig meekletsen.
    Zat (zit) ook in de nod groep haha.

    Volgens mijn berekeningen ben ik rond 4 september uitgerekend. Ik ben 26 jaar en nu zwanger van ons derde kindje:)
     
  6. indy22

    indy22 Fanatiek lid

    20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Wauw 17 is echt jong inderdaad!! Maar wat fijn als je er zo voor gaat dat alles dan toch zo mooi uitpakt:)

    Onze eerste was ook ongepland, op mijn 21e zwanger geraakt en op m'n 22e bevallen. Allemaal tijdens m'n studie toen. Opzich ook redelijk jong nog maar wel een stukje ouder dus;)
    Wel ook al vanaf die leeftijd samen (vanaf ons vijftiende en zestiende).
     
  7. Mommy91

    Mommy91 Actief lid

    12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    Leuk zeg ook al zo'n jonge mama. :D
    Wij waren ook al 2,5 jaar samen toen ik zwanger raakte. Was dus nog jong toen we een relatie kregen. Maar we zijn gelukkig getrouwd en hebben veel steun aan elkaar. Mijn man is wel 5 jaar ouder. Scheelt misschien ook.

    Pff ik zou de tijd wel door willen spoelen naar de eerste echo!
     
  8. indy22

    indy22 Fanatiek lid

    20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Grappig, dan waren onze mannen even oud toen ze vader werden :)

    Vandaag de eerste dag dat de moeheid toeslaat! Ik kon vanmiddag na de lunch opeens mn ogen niet meer open houden. Heb een goede twee uur geslapen! Gelukkig mn zoontje ook zo ver gekregen om nog een slaapje te gaan doen want die slaapt normaal gesproken niet meer tussen de middag..

    Zit nu vanaf half zeven al weer te gapen. Maar niet die ellendige moeheid die ik me kan herinneren van de vorige keer maar juist een heerlijk rozige moeheid.

    Ook sinds gister opeens last van mijn bekken. Dat heb ik mijn eerste zwangerschap heel heftig gehad. Bij mijn dochtertje bijna helemaal niet dus ik moet zeggen dat ik er even niet bij stil gestaan had dat dat nu weer zo heftig terug zou kunnen komen..

    Jullie nog klachten? Dat klinkt meteen zo negatief.. ongemakken? Ik vind het niet echt een klacht.. ik vind het eigenlijk wel lekker geruststellend ofzo haha :p Ik merk dat ik ook echt geniet van de misselijkheid die vanaf de middag komt opzetten elke dag..
    Wel apart trouwens.. ik ken de befaamde ochtend misselijkheid. Ik heb zelf tot nu toe alleen last gehad van hele dag misselijkheid die klokslag tien 's avonds opeens weer verdween. Maar ik heb nu dus last van misselijkheid die rond een uur of 13 op komt zetten en de rest van de middag en avond blijft..

    Jullie gaan het dus nog niet vertellen met kerst he? Wij ook nog niet.. We willen eerst een goede echo afwachten, dus rond de tien of elf weken ofzo?
     
  9. Sweety28

    Sweety28 Bekend lid

    25 jun 2014
    806
    284
    63
    Ik meld me ook... Al vind ik het nog heel spannend of het allemaal goed gaat. Maar dat weet je toch nooit dus klets alvast gezellig met jullie mee!

    Allemaal jonge mama's!!! Nou daar kom ik dan... Ben 30 jaar en is ons eerste kindje. Mijn vriend is 33 jaar en zijn nu 5 jaar samen. Dit voorjaar hebben we ons appartement ingeruild voor onze eigen koopwoning met 4 slaapkamers.. En die mogen gevuld worden!! Haha. De kinderwens was er al wel langere tijd maar wilde eerst een stabiele basis hebben qua relatie, werk, financieel en woning. Maar nu is het dan eindelijk zover.

    Ik reken niet vanaf m'n laatste menstruatie maar vanaf m'n ovulatie. In dat geval ben ik 4 september uitgerekend. Spannend!!!!! ;)
     
  10. H0pe

    H0pe Bekend lid

    29 nov 2016
    617
    10
    18
    Indy22, leuk dat je ook mee komt kletsen! Grappig even oud en allebei voor een 3e.
    Ik heb eigenlijk weinig kwaaltjes. Alleen erg moe! En op dit moment een griepje, kan er ook nog wel bij haha
    En wij gaan het ook nog niet vertellen voorlopig. Bij de eerste 2 vrij snel verteld maar het lijkt ons eens leuk om het nu wat langer voor onszelf te houden.


    Mommy91, dat is inderdaad wel erg jong! Wat goed dat jullie er voor zijn gegaan!
    Mijn dochter is van midden november 2012! Grappig zijn ze zowat even oud.
    Wel leuk dat jouw dochter het nu zo bewust kan gaan mee maken! Dat leek mij ook zo leuk!
    Hoe gaan jullie dat praktisch doen met een 4e als ik vragen mag? Moeten jullie een nieuwe auto aanschaffen? En slapen ze bij elkaar op de slaapkamer?
     
  11. H0pe

    H0pe Bekend lid

    29 nov 2016
    617
    10
    18
    He sweety leuk jij ook hier! Ik snap dat je eerst alles op orde wilde hebben! 30 is voor tegenwoordig ook nog vrij jong haha
    Leuk eigen koopwoning! Wij ook sinds kort. Voelt goed hé iets van jezelf 😊
     
  12. DDara

    DDara Bekend lid

    20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Hoi meiden ik klets weer met jullie mee!!!!!

    Hier trouwens vreselijke banden pijn in me liezen...... kom amper de drempel over!
     
  13. patries2310

    patries2310 Actief lid

    31 aug 2014
    269
    11
    18
    Hallo dames

    Ten eerste allemaal gefeliciteerd!

    Ik weet dat dit het september topic is. Maar ben rond 29/30 augustus uitgeteld zou ik misschien hiermee mogen kletsen? Het groepje van augustus is al zo close. Vind het leuk om vanaf het begin mee te kletsen. Als jullie het niet goed vinden ook gewoon eerlijk zeggen hoor.
     
  14. dezelfde

    dezelfde Actief lid

    25 aug 2014
    112
    0
    16
    Ik denk dat ik me ook maar meld... vanmiddag positief getest en volgens mijn berekening uitgerekend op 2 september, denk ik. Ben 32 en het is ons tweede kindje. Vind het wel heel spannend, want het is nog heel pril natuurlijk. Wij gaan voorlopig ook nog niks vertellen, dus het is wel fijn om hier vast mee te schrijven. We zijn nog behoorlijk verbaasd, want het is weer vrij snel gelukt (2e ronde!), net als de vorige keer. Had ik echt niet verwacht! Een mooi cadeautje op kerstavond! :)
     
  15. EvaBram

    EvaBram Actief lid

    28 aug 2014
    203
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik meld me hier ook vanuit het nod topic. Ik ben 28 jaar en wij gaan voor ons eerste kindje. M'n vriend is 32.

    Als het goed is ben ik 3 september uitgerekend. Ik heb nog weinig klachten. Af en toe een steekje en af en toe een wat weeïg gevoel, maar als ik er niet op let, voel ik het niet.;)

    Wij gaan het morgen vertellen aan mijn schoonouders. Vriendlief kan het niet voor zich houden:D Ik heb gezegd dat we het alleen aan hun zouden vertellen en dat we voor de rest van de familie en vrienden wachten tot er wat meer zekerheid is.

    @ patries2310. Wat mij betref ben je welkom hoor. Hoe meer zielen hoe meer vreugde;)
     
  16. Goo

    Goo Bekend lid

    24 jan 2013
    791
    0
    16
    Hoi allemaal! Ik meld me ook aan!
    Ik ben Goo, 28 jaar, heb een dochter van 2,5 en ben al bijna 11 jaar samen met m'n man. We zijn bijna 3 jaar getrouwd!
    Ik ben tussen de 3/5 sept uitgerekend.. heb een onregelmatige cyclus.. heb geen ongemakken.

    We gaan het past na 12 weken vertellen...
     
  17. Mommy91

    Mommy91 Actief lid

    12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    Hee meiden, gezellig!

    Hope, het is wel ons 4e kindje maar de 3e die bij ons blijft (ga ik vanuit). Dus geloof dat 3 wel passen op de achterbank en quanslaapkamers kan dat ook.

    Weten jullie al of jullie het geslacht willen weten?

    Ik neig een beetje naar het niet willen weten. Bij de eerste 2 wisten we het
    Wel maar bij mijn zoontje niet. Beide heeft wel wat. Maar vind t wel spannend het weer niet te weten. Lastig hoor.
     
  18. EvaBram

    EvaBram Actief lid

    28 aug 2014
    203
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil het geslacht echt wel weten. Ik ben daar veel te nieuwsgierig voor.:D

    Vanmiddag gaan we het vertellen aan m'n schoonouders. Morgen gaan we daar met de hele familie tweede kerstdag vieren, dus gaan we vandaag even gauw langs om het vast te vertellen zodat de rest van de familie nog niks weet.

    Vanavond kerst vieren bij mijn ouders. Hen ga ik het nog niet vertellen. Ik weet dat hun het pas zouden willen weten als er iets meer zekerheid is. Ze zijn alleen zo gewend dat ik bij het avondeten 1 of 2 wijntjes neem. Ik weet nog niet hoe ik me daar uit kan kletsen. :(
     
  19. indy22

    indy22 Fanatiek lid

    20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Heej :) Welkom nieuwe dames! Patrijs, wat mij betreft ook hoe meer zielen hoe meer vreugd ;) En als je ook maar een klein beetje overtijd loopt hoor je er officieel ook nog bij haha..

    Ik heb het net pas aan mn man verteld:p Leuke kerst verrassing! Hij was zo ontzettend druk met een deadline op z'n werk, zat om half zeven 's ochtends al te werken en vaak om tien uur 's avonds nog steeds. Had geen goed moment om het te vertellen en nu hadden we kerstontbijt met een positieve test. Hij was echt verbaasd. Had er niet echt op gerekend, was nog maar de eerste ronde..

    Wij willen het geslacht nu allebei niet weten.

    De eerste keer wilden we het allebei niet weten maar bij de twintig weken echo zag ik heel duidelijk als eerste beeld een piemeltje haha! Ik wist toen al genoeg en toen ik het wist wilde mijn man het ook weten.

    Vorige keer wilde ik het meteen vanaf het begin weten maar mijn man niet. Ik heb het toen bij de twintig weken echo te horen gekregen toen hij al weg was en het ook echt geheim kunnen houden tot hij kon kijken na de geboorte :)

    Maar deze keer lijkt het mij ook zo leuk om het niet te weten.. Dus nu samen onwetend denk ik. Mijn man vond het vorige keer in elk geval heel leuk om het niet te weten.

    Ik ben benieuwd hoe lang we het geheim gaan kunnen houden voor familie want we zien ze nu dus met kerst en eind januari een lang weekend samen weg. Als ik dan loop te spugen, moe ben en geen wijn drink (en dik ben, vorige keer kreeg ik redelijk snel een buikje hahaha) dan weten zij ook wel genoeg ben ik bang. Maar voor nu houden we het in elk geval nog stil.
     
  20. Mutsefruts88

    Mutsefruts88 Niet meer actief

    Goedemorgen dames,

    Ik sluit me hier ook aan :) ben nog wel een beetje voorzichtig, want vorige keer is het toch nog met ruim 11 weken mis gegaan. Maar, kwaaltjes zijn volop aanwezig! Ik weet dat het niet zo heel veel zegt, maar dan weet ik iig dat er iets gaande is.

    Als alles goed gaat, ben ik 1 sept uitgerekend. De oudste zal dan 9 jaar, en een beetje, ouder zijn. Ik ben nu 28 en vriend jaartje ouder.

    Ook ik ben iemand die wel van een wijntke houd bij het eten of daarna. Morgen zitten we met de hele schoonfamilie, dus die zullen wel gek opkijken als ik afsla. Ik denk dat m'n schoonmoeder de hint wel begrijpt als ik een frisje neem en m'n biefstuk doorbak... ;) de rest kan ik wel wat langer verborgen houden.

    Fijne kerst allemaal!
     

Deel Deze Pagina