Uitgerekend 1 t/m 15 sept 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door H0pe, 22 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindermama2014

    Vlindermama2014 Bekend lid

    3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

    Hier erg stil. We zitten dan ook in een spannende periode.
    Vorige zwangerschap doorgestuurd naar Maastricht na de 20 weken echo ( toen i.v.m. teveel vruchtwater, geen gevuld maagje meerdere malen en een vergrote nier).
    Nu voor een te kleine schedel.
    Wederom een zwangerschap met veel zorgen.
    Duidelijkheid kunnen ze niet geven en moet onder controle blijven van een academisch ziekenhuis.
    Ik heb verder op het moment ook niet superveel behoefte om me te kletsen.
    Zal jullie wel op de hoogte houden over de ontwikkelingen.
     
  2. Lootje

    Lootje Fanatiek lid

    29 dec 2010
    1.477
    596
    113
    Wat onwijs spannend meis! Is je oudste uiteindelijk gezond geboren?
     
  3. Lyan88

    Lyan88 Actief lid

    11 dec 2016
    130
    16
    18
    Friesland
    jaa leuk he!! jij krijgt ook een jongetje las ik!! gefeliciteerd!
     
  4. Lyan88

    Lyan88 Actief lid

    11 dec 2016
    130
    16
    18
    Friesland
    oh wat heftig heel veel sterkte en succes!
     
  5. Mommy91

    Mommy91 Actief lid

    12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    stille boel hier.

    vlindermama, wat een spanning allemaal weer. Hopelijk is volgende keer alles een stuk positiever met de echo. Maar een zorgeloze zwangerschap is het niet. :( Hoop dat je toch tussendoor wat kunt genieten. Veel sterkte!

    Hier gaat alles z'n gangetje, de kindjes bewegen veel en dat voel ik zeer goed. M'n buik groeit lekker door haha. Echt bizar. Ben benieuwd waar het eindigt. Verder gaat alles goed. Gewoon alweer bijna 24 weken, bizar he?
     
  6. Mutsefruts88

    Mutsefruts88 Niet meer actief

    Wooow, watskebeurt met deze site?! Dacht even dat het niet meer bestond. We zijn in de meivakantie 2 weken op vakantie geweest, dus heb het ook niet meegekregen.
    Nou ja, alles went, toch...? :)

    Hier gaat alles ook prima. Al weer bijna 24 weken. Wat gaat de tijd snel! nog 3 maanden precies tot zwangerschapsverlof :)
    Kindje beweegt lekker en vind het heerlijk om m'n blaas als springkussen te gebruiken. Komende tijd wel het een en ander gepland, zal deze week weer eens de lijst updaten. Controles volgen nu ook steeds sneller op.

    Hier is het shoppen en rond snuffelen ook begonnen. We hebben al een hoop grote dingen in huis gehaald. Zoals de babykamer en box. Nu langzaam aan de kleine dingetjes verzamelen.

    Oh, en sinds vorige week ontzettend snel last van m'n rug en maagzuur. En het slechte slapen is ook begonnen. Maar goed, het hoort er allemaal bij. Nog meer die hier last van hebben?
     
  7. Fizz

    Fizz Niet meer actief

    Hoe is het met iedereen?
    Houden jullie het nog vol met de warmte? Aankomende dagen wordt het nog flink warm dus vrees dat ik alleen nog maar op m'n slippers kan lopen ivm vocht in de voeten haha

    Hier inmiddels de 25 weken gepasseerd, buikje is flink gegroeid en voel de kleine man dagelijks!:D

    Volgende week hebben we een 3d echo ben zo benieuwd! Nog meer dames die een pretecho/3d echo laten maken?
     
  8. Lyan88

    Lyan88 Actief lid

    11 dec 2016
    130
    16
    18
    Friesland
    hallo!!

    hier alles prima! de hitte gaat nog goed, al werk ik nog veel en we hebben klimaat beheersing hier dus geen last van.
    gelukkig ook nog niet van opgezette voeten oid :)

    wij krijgen volgende week woensdag een pret echo 3D/4D heel veel zin in.
    placenta ligt aan de voorkant dus ik hoop dat we onze kleine man goed kunnen zien.

    @Fizz heel veel plezier volgende week! wanneer heb je hem precies?
     
  9. Mutsefruts88

    Mutsefruts88 Niet meer actief

    Heerlijk he, die trappelende kindjes :D

    Ik vind het heerlijk dat de zon weer schijnt. Maakt de wereld gelijk een stukje vrolijker. Maar jeetje, ben wel gelijk 2 x zo gaar als normaal. Gelukkig geen last van vocht.

    Met 28 weken hebben we nog een echo. Niet per se een 3D/4D echo. Ben benieuwd hoe de kleine er dan uit ziet :)
     
  10. Fizz

    Fizz Niet meer actief

    Wat leuk dat jullie ook pretecho's laten maken:D
    Wij hebben de echo maandag. Heb ook de placenta aan voorzijde, eigenlijk helemaal niet over nagedacht of dit invloed zou hebben op het beeld... zou dat kunnen?? Zou wel heel jammer zijn:eek:

    Mutsefruts88 las in een ander onderwerp dat jullie al een leuke naam hebben voor de kleine, wat fijn!:D

    wij hebben ook een naam, maar begin toch weer te twijfelen... lastig hoor jongensnamen:p

    Jij ook veel plezier volgende week Lyan88!
     
  11. Lyan88

    Lyan88 Actief lid

    11 dec 2016
    130
    16
    18
    Friesland
    Ja leuk he!! Ik heb gelezen dat je een placenta als een soort van kussen moet zien.. dus maak een foto en hou een kussen voor je gezicht dan zie jd ook niks! Maar met een echo kun je er hopelijk wel wat omheen friemelen om toch mooie plaatjes te krijgen!

    Wij krijgen ook een jongetje! ;)
     
  12. Fizz

    Fizz Niet meer actief

    Pff nou lekker dan... hoop echt dat ze in ieder geval 1 mooi beeld van z'n gezichtje kunnen maken, ben zo nieuwsgierig

    Leukkk ook een jongetje! Hebben jullie al een naam?
     
  13. Lyan88

    Lyan88 Actief lid

    11 dec 2016
    130
    16
    18
    Friesland
    Ja ik hoop het ook! Collega van mij heeft hem vorige week gehad en die had wel een paar mooie plaatjes.. al heb je zeker wat geluk nodig!

    Wij hebben voor 99% denk ik de naam..
    We horen steeds weer wat nieuws en denken dan deze is ook leuk! Maar die we nu hebben blijft eigenlijk steeds bovenaan staan.. en hebben jullie al een naam? Ik vindt het wel moeilijk hoor..
     
  14. Mutsefruts88

    Mutsefruts88 Niet meer actief

    Ja gelukkig waren we er al snel uit :D we konden ook echt alleen een meisjesnaam verzinnen. Jongensnaam is nooit gelukt. Vind ik ook een stuk lastiger!

    Nog steeds twijfel ik wel eens over de naam. Is het wel leuk genoeg, kan ik wennen aan de spelling, of... Toch maar een andere naam :confused:

    Begin steeds meer te wennen aan de naam en zie ineens de naam in verschillende schrijfwijzen opduiken :rolleyes:

    Jullie zijn nog wel een beetje zoekende zag ik :) gelukkig is er nog tijd zat. Soms komt ineens heel onverwacht de juiste naam tevoorschijn.

    Bij mij zit placenta ook voor. Werd met 20 weken ook iets lastiger om te koekeloeren. Hoop toch dat je een mooie 3d echo zal krijgen! Gelukkig kunnen ze best veel met zo'n apparaat.
     
  15. Fizz

    Fizz Niet meer actief

    wij zijn inderdaad nog een beetje zoekende naar DE naam. Dacht een paar weken geleden DE naam te hebben, maar twijfel toch heel erg of deze wel leuk is als ons zoontje wat ouder is...
    Nu een topic geopend hier op het forum en super creatieve namen komen er voorbij! Zitten leuke tussen, maar m'n man wil even een weekje over de namen nadenken voordat hij iets toezegt:rolleyes:

    Hoop dat ik maandag een mooie 3D echo kan delen met jullie!!
     
  16. Fizz

    Fizz Niet meer actief

    Lyan88 hoe was je pretecho??

    Wij hebben een hele eigenwijze baby die niet op beeld wilde, dus wij mogen volgende week nog een keertje terugkomen:p
     
  17. DDara

    DDara Bekend lid

    20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Hoi meiden!!!
    Het begint nu echt al een beetje spannend te worden he vele van ons zijn al weer in het 3de trimester aan gekomen ;)

    Hier gaat het eigenlijk allemaal prima
    De kleine meid in me buik is MEGA druk ik vraag me wel is af of ze ooit ook wel slaapt.......
    Verder staat de naam al met zekerheid vast! Eigelijk al toen ik zwanger was van mijn zoontje toen hadden we 2 jongens namen en 1 meisjes naam. En die namen blijven staan dus volgende zoon heeft ook al een naam ;)
     
  18. Mutsefruts88

    Mutsefruts88 Niet meer actief

    Hij houd het nog even spannend Fizz. Hopelijk heb je volgende week wel een mooie echo en geeft ie een mooi showtje ;)

    Wij hebben volgende week groei echo. Ben benieuwd hoe ons wurmpje er dan uit ziet.

    Bizar het DDara! We gaan al richting de 30 weken. Het vliegt echt voorbij. Fijn dat je het kleintje goed voelt. Die van mij vind slapen toch wel erg lekker haha.

    Wat betreft namen... Zijn we volgens mij weer terug bij af. We komen er gewoon niet uit. Zelfs al naar andere namen aan het kijken. Ik hoop dat 1 van ons zich toch bedenkt komende weken ;)
     
  19. Lyan88

    Lyan88 Actief lid

    11 dec 2016
    130
    16
    18
    Friesland
    Hee Hee!

    Nou wij hebben net zo'n eigenwijze baby als fizz! Ligt dwars in mijn buik in stuit + placenta te happen.. we zagen helemaal niets.. erg jammer.. maar me vriend zei al je mag je wel voorbereiden op het feit dat we helemaal geen pret echo kunnen krijgen.. want achteraf ligt hij bij elke echo wel een beetje vreemd.. en ze moeten door die dikke laag placenta heen.. dat is bijna niet te doen.. maar dinsdag nieuwe poging, hoop zo dat hij een beetje gedraaid is.

    En de naam is hier ook nog steeds een raadsel. We hebben nu 2 namen die we wel erg mooi vinden.. maar 3 weken terug waren dat weer 2 hele andere namen..

    Zometeen eerst maar dozen inpakken! Want we gaan over 4 weken eerst verhuizen!

    Fijn pinksterweekend nog dames!
     
  20. Fizz

    Fizz Niet meer actief

    Nou ik heb een eigenwijze baby in m'n buik die zich niet wilt laten zien op de 3d echo helaas....
    Hij lag met z'n neus letterlijk in de placenta haha raar kind:p volgende week nog 1x proberen, maar we hebben ons er eigenlijk al bij neergelegd dat het um niet gaat worden. Jammer, maar dan nog maar even 13 weekjes wachten ongeveer

    Wij hebben wel een naam! Zo blij mee:D
    Nu nog babykamer schilderen en dan maar eens spulletjes gaan inslaan voor de kleine man...
    Hebben jullie alles al (bijna) klaar?

    Mutsefruts88 hoezo weer terug bij af?? dacht dat jullie al een naam hadden? zo vervelend als je er niet uit komt...

    Lyan88 hoe was de 2e echo bij jou? wilde bij jou de kleine nu wel meewerken?
    Succes met verhuizen komende weken!

    DDara hahaha 'naam voor de volgende zoon staat ook al vast':roflmao:
    Ga inderdaad bijna het 3e trimester alweer in.. gaat best snel nu... begin ook wel zin te krijgen in m'n verlof, ben de weken aan het aftellen merk ik:$
     

Deel Deze Pagina