Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Zover ik kon zien was er nog geen topic voor meiden uitgerekend in het tweede deel van april. Wie schrijft er mee?

    Volgens eigen berekening ben ik de 16e uitgerekend. Erg spannend na onze voorgeschiedenis, maar ik slik nu bloedverdunners en dat zou verschil moeten maken. We blijven positief! :) De test was iig heel duidelijk!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Het loopt nog niet echt storm hier, maar ik sluit mij graag aan! :D Vandaag de clearblue digitale die aangeeft dat ik zwanger ben, dus ik doe mee!

    Ben nog heel vroeg, mijn uitgerekende datum is gebaseerd op mijn ovulatie 27 april.
    20170814_222249.jpg
     
    Sherra en Solidgold vinden dit leuk.
  3. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    @Robijn89 die is inderdaad heel duidelijk, gefeliciteerd!
     
  4. Solidgold

    Solidgold Actief lid

    13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Gezellig!! Ik heb vandaag mijn licht positieve test in handen gehad, zit 2 dagen voor nod dus blijf nog even testen de komende dagen.. zo spannend!

    Wat een prachtige test @Robijn89 heb je deze op je nod gedaan?

    Hi @Fluss1984 :D hopelijk sluiten nog meer meiden uit onze nod lijst zich aan!

    Wat zijn jullie symptomen tot nu toe? Mijne alleen krampen en gevoelige rechterborst aan de zijkant.
     
  5. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Ik had vanaf 4 dpo een zeurend plekje linksonder in mijn buik, dagen erna steekjes die doortrokken tot in mijn vajayjay, vanaf 6dpo vermoeid gevoel in mijn onderrug/heupen/bovenbenen, sinda gisteren af en toe wat zeurende pijn aan de zijkant van mijn borsten en mijn linker tepel is gevoelig. Verder sinds enkele dagen vroeg (6u) wakker en niet meer kunnen slapen (maar daar kan de testdrang wat mee te maken hebben :rolleyes:), en erg moe. Vandaag ook hoofdpijn en met vlagen een tikkie misselijk. En een mond die zo droog is als een krant, met gevoelig tandvlees (kan opeens niets zuur of pittig meer verdragen :eek:) dat bloedt bij tandenpoetsen.

    Eigenlijk heel anders dan bij 1e zwangerschap, toen had ik het koud koud koud, ook wel bloedend tandvlees en had ik de dag van mn eerste tuurstreepje al grotere borsten (nu zijn t net theezakjes sinds ik gestopt ben met borstvoeding, dus ik zit er op te wachten :rolleyes:), en ook wel moe...

    Jullie?
     
  6. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Jij hebt al een bewogen voorgeschiedenis zie ik, maakt het extra spannend. Ik hoop mee dat t een plakkerd is! Hopelijk doen de bloedverdunners hum werk!
    Heb je iets van antifosfolipidensyndroom of zo?
     
  7. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Hoi meiden, leuk dat jullie aansluiten. Gefeliciteerd!

    @Solidgold Ja ik heb op nod getest :). Meestal hou ik het zo lang niet vol maar nu was ik overtuigd dat ik ongesteld ging worden haha.

    @Fluss1984 Ik heb een bloedstollingsafwijking. Mijn bloed stolt té goed, waardoor ik oa een vergrote kans op miskramen heb. Ik had tijdens de zwangerschap van mijn dochter trombose en zo zijn we er achter gekomen dat ik dit heb (heb je dan dus ook een grotere kans op).
    We hebben 23 augustus al een echo wegens de voorgeschiedenis. Bij hartactiviteit ga ik van bloedverdunners slikken over naar bloedverdunners spuiten.
    Daarnaast heeft mijn dochtertje een hartafwijking die destijds veroorzaakt is door antistoffen uit mijn bloed, dus we gaan goed in de gaten gehouden worden bij de gyn :).

    Qua kwaaltjes:
    Pijnlijke borsten, moe, met vlagen misselijk en steken 'down under'.
     
  8. Solidgold

    Solidgold Actief lid

    13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Ik heb vanochtend een early kruidvat test gedaan maar het resultaat geeft me niet erg veel geruststelling! Toen ik hem deed om 6u gaf ie een heel licht kruis, maar toen ik later om 8u nog eens keek was ie nagenoeg verdwenen. Hebben jullie deze testen wel eens gedaan? Zijn ze misschien niet zo gevoelig als ze zeggen :rolleyes: Grrr nu weer een hele dag wachten tot ik kan testen! IMG_2085.JPG IMG_2091.JPG
     
  9. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Nee, nooit gedaan..
    Maar je hoeft niet perse met ochtendurine te testen hoor, heb ik ook niet gedaan. Dus als het je gerust stelt zou ik nog even een andere doen vandaag :).
     
  10. Solidgold

    Solidgold Actief lid

    13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Wat heftig trouwens van je dochtertje Robijn! Heeft ze er veel last van in haar dagelijkse leven? Moest ze geopereerd worden? Hopelijk heeft de medicatie positieve invloed bij deze zwangerschap!

    Ik ga morgen ochtend wel een kruidvat testje doen :) m'n schoonzusje heeft me al gerust gesteld haha
     
  11. Sherra

    Sherra Actief lid

    4 jun 2015
    312
    174
    43
    #11 Sherra, 15 aug 2017
    Laatst bewerkt: 15 aug 2017
    Hoi dames, ik kom ook meekletsen :)!

    Wow mooie test @Robijn89 !! Knalt zowat uit het scherm :D
    Maar wat heftig zeg van je dochtertje maar ook om tijdens die zwangerschap erachter te komen! Lijkt me een enorme klap om te verwerken ook. Maar inderdaad, onder extra controle staan geeft een hoop zekerheid hopelijk verloopt de zw goed, daar gaan we gewoon vanuit toch ;)!

    @Fluss1984 altijd mooi hè die digitale met indicatie geeft nog die extra zekerheid :thumup:

    @Solidgold ik ken die test niet, maar heb je die 2v5 weleens geprobeerd?

    Dit was mijn test van gisteren. Ik vermoed 10-12 dpo maar heb mijn twijfels en is mijn ei eerder geweest. Wil misschien morgen of donderdag weer testen en zet me dan op roze :).

    Hier verder geen 'kwaaltjes'. Vorige week voelde ik echt kramp vroeg in de ochtend, ging naar toilet maar er kwam niks. Mijn vriend zei 's ochtends dat ik er goed uitzag (net uit bed) dat zegt ie anders nooit!! Hahahah!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. nony

    nony Fanatiek lid

    4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Mag ik ook mee komen kletsen?
     
  13. nony

    nony Fanatiek lid

    4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Mijn test van vanmorgen, 1 dag na nod...
    (Hij is een beetje geel omdat ik aan de antibiotica zit ivm blaasontsteking)

    Hebben jullie vk al gebeld?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Welkom nieuwe dames! Leuk! Ik dacht in eerste instantie dat ik alleen zou blijven, haha. Gefeliciteerd! :)

    @Solidgold Mijn dochtertje is al geopereerd, heeft 3 dagen na haar geboorte een pacemaker gekregen. Ze staat nu onder strikte controle maar het gaat heel goed met haar. Ze doet het perfect met de pacemaker dus heeft verder ook geen medicatie ofzo nodig :).

    @nony Ik heb de gyn meteen gebeld omdat ze mij al tussen de 6 en 7 weken zwangerschap wilde zien (we lopen daar al voor begeleiding).
     
  15. Tiarah

    Tiarah Actief lid

    30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Hi dames, Ik ga ook graag hier mee schrijven.
    Wat een mooie testen zie ik voorbij komen!

    @Robijn89 Wat fijn dat het nu goed gaat met je dochter met de pacemaker. Ze heeft al veel meegemaakt in haar jonge leventje zo te lezen!

    @nony Ik heb nog niet gebeld, wacht denk ik nog even..

    @Solidgold Ik zie m op de tweede foto nog wel heel licht staan, maar ik ken de test verder niet..

    @Fluss1984 Wat fijn om het zo te zien op de digitale test, jammer dat die krengen zo duur zijn

    @Sherra Fijn dat je geen kwaaltjes hebt, behalve het goed eruitzien nadat je uit bed komt rollen :p Zou ik ook wel willen, maar ik schrik soms als ik mezelf 's ochtends in de spiegel zie, nu nog erger omdat ik er wat bleekjes uitzie en flinke wallen heb.

    Verder nog iemand die wel kwaaltjes heeft?
     
  16. Tiarah

    Tiarah Actief lid

    30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    UITGEREKEND 15 T/M 30 april 2018

    15 april

    16 april

    17 april

    18 april

    19 april

    20 april

    21 april

    22 april


    23 april

    24 april
    Tiarah
    - 28 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing!

    25 april

    26 april

    27 april

    28 april

    29 april

    30 april




    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1)

    __________________________________________________ ________
    AFSPRAKEN
     
  17. Tiarah

    Tiarah Actief lid

    30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Ik hou wel van lijstjes :oops: dus ik heb een lijstje gemaakt. Vul m vooral aan met jullie gegevens!
     
  18. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd!
    Ja mijn dochter heeft het niet makkelijk gehad, maar ze is een taaie gelukkig :).
    Qua kwaaltjes.. Ik ben vooral heel misselijk al. Bij mijn dochter moest ik er bij overgeven, hoop dat dat me nu gespaard blijft.

    Ik zal mezelf even in het lijstje zetten!
     
    Tiarah vindt dit leuk.
  19. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    UITGEREKEND 15 T/M 30 april 2018

    15 april

    16 april

    Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje

    17 april

    18 april

    19 april

    20 april

    21 april

    22 april


    23 april

    24 april
    Tiarah
    - 28 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing!

    25 april

    26 april

    27 april

    28 april

    29 april

    30 april




    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1)

    __________________________________________________ ________
    AFSPRAKEN
    Robijn89: 23 augustus - Vroege echo
     
  20. Solidgold

    Solidgold Actief lid

    13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    UITGEREKEND 15 T/M 30 april 2018

    15 april

    16 april

    Robijn89 - 27 jaar, 2e kindje - Het is een: Jongen/Meisje

    17 april

    18 april

    19 april

    20 april

    21 april

    22 april


    23 april

    24 april
    Tiarah
    - 28 jaar, 3e kindje - Het is een: Verrassing!

    25 april

    26 april

    Solidgold-
    28 jaar, 2e kindje - het is een Jongen/Meisje

    27 april

    28 april

    29 april

    30 april




    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1)

    __________________________________________________ ________
    AFSPRAKEN
    Robijn89: 23 augustus - Vroege echo[/QUOTE]
     

Deel Deze Pagina