Uitgerekend 15 t/m 30 april 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Robijn89, 11 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mery

    Mery Bekend lid

    24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Onze kleine dame vindt haar schommel niks aan.Misschien is ze nog te jong ervoor.Maar ze blert als ik haar erin doe.Dochterlief is best onrustig en wil veel gedragen worden.Ik heb veel bezigheden in huis met een gezin van 7 man.Af en toe negeer ik haar en laat ik haar huilen maar wat voel ik me rot dan.
     
  2. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113
    Hooi
    Hoe is het hier?
    Hier wel goed! Kleintje groeit lekker haha
    Ze heeft nu flessen van 120
    Savonds nog wel last van der darmpjes vooral scheetjes laten en daar moet ze ook nog wel eens van huilen echt sneu
    Valt dan bij mij of mn vriend in slaap en kan der dan inbedleggen
     
  3. Mery

    Mery Bekend lid

    24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Mooi dat het goed gaat bij jullie ,al blijven die krampjes echt vervelend voor die kleintjes.Hoe oud is de kleine nu? Wij zitten vaak op een flesje van 60+2 en heel soms 90+ 3.Dat is als er langer dan 3 uur tussen zit.Meisie is nu ruim 3 weken maar geen grote drinker denk ik.Volgende week cb kijken hoe ze is gegroeid.Verder is de spruw eindelijk over.

    Best stil hier......
     
  4. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113
    Ze is morgen 3 weekjes ze heeft vooral last van lucht
    Met scheetjes moet zeook huilen
    Spruw word hier ook minder
    Ja heviel mij ook al op
     
  5. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Haha ja iedereen is druk met de kindjes denk ik. En ik heb meestal maar 1 (baby op arm) of geen (pink ook nog in de mond) hand vrij :p

    Hier vinden we elke dag een beetje meer ons ritme. De nachten blijven wel zwaar omdat S. Vooral het tweede deel vd nacht veel kreunt en onrustig is en dan slaap ik dus niet meer. Ene nacht is dat vanaf 4.30 maar vannacht al vanaf 3uur. En overdag rusten zit er helas echt niet in, S. Komt ook heel onvoorspelbaar voor voeding en laat regelmatig maar een uur tussen... Vandaag ook 2 kraamvisites gehad.
    De verdomde naar sigaretten stinkende stoel heb ik vandaag weer verkocht. Heb er veel tijd in gestopt om op allerlei manieren te proberen de geur eruit te krijgen, helaas zonder succes. Ga nu alsnog gewoon een nieuwe kopen bij ikea...
     
  6. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113
    Hahaha dat herken ik speen wilt ze haast niet maar mijn pink wel pff
    Ja hier kwam ze afgelopen nacht om 1 uur en om half 6 voor de fles
    Balen zeg van de stoel
     
  7. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113
    Pff stomme krampjes
    Kleintje vanaf vanmiddag veel huilen en amper slapen
    Arme lieverd
     
  8. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Ja naar is dat he... dochter heeft er de eerste 2 maanden ook veel last van gehad, soms zat ik gewoon mee te huilen omdat ik het zielig vond. En bij alles wat ik at was ik bang dat ze er last van zou hebben (borstvoeding).
    Nu zit S. ook regelmatig re persen maar t is wel veel minder erg dan bij L.
    Vandaag laatste dag antibiotica, zullen zijn darmen ook wel fijn vinden als dat gedaan is...
     
  9. NORAH1979

    NORAH1979 Fanatiek lid

    18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Pff ik vind die krampjes ook zo naar voor die kleintjes. Hij trapt zo met zn beentjes en huilt heel zielig. Hoop dat deze periode snel voorbij gaat.

    Werkt de babyswing die je gekocht hebt?

    Vanochtend eerste afspraak gehad bij het CB. Alles in orde. Wel gaven ze als advies om hem wakker in zn bedje te leggen, zodat hij zelf in slaap leert te komen.
    Maar hij is nog zo jong en dan heeft hij ook nog die krampjes.

    Hoe doen jullie dit?
     
  10. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113
    Jaa echt drama
    Daarintegen heeft ze omdat ze zo moe was geslapen van 12 tot half 7
    Gister was het wel heel erg
    Vanmiddag weer wat aan het huilen en mopperen. Kwart voor 3 had ze de fles gehad maar ze sliep mooi niet al was ze zo moe
    4 uur nog een beetje gegeven en ze slaapt eindelijk
     
  11. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113
    Ik leg haar ook wakker in bed
    Soms slaapt ze ook half maar als ik haar in bed leg gaan haar ogen meteen los
    Als ze niet last heeft slaapt ze redelijk snel
    Soms kreunt en perst ze wat en gaat slapen
     
  12. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113
    Mamas die kv geven
    Hoe oud is die van jullie en wat drinken ze?
    Hier is ze nu 3 weken maar krijgt flessen van 120
    Ze drinkt ze niet helemaal leeg. Geef ik minder komt ze om de 2 uur
    Nu laat ze er zo 3 a 4 uur tussen.
    Net had ze om kwart voor 3 de fles maar mevrouw ging niet slapen. Zelfs in de kinderwagen niet. Moest dochter van school halen dus moet der ook uit bed halen en meenemen enzo nu zou een continu rooster wel makkelijk zijn
    Om 4 uur sliep ze nog niet en huilde steeds dus nog 60cc gemaakt en nu slaapt ze eindelijk
     
  13. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Je kan het wakker in bedje leggen trainen. In het begin leg je ze diep slapend in bed, dan als ze net indutten en zo toewerken naar wakker bedje in.

    De babyswing werkt wel, als ik hem strak met een doek instop en paar keer speentje geef. Hij valt er wel makkelijker door in slaap, maar t kost dus wel nog wat moeite. In de box valt hij niet in slaap (ook niet heel erg, daar is dat ding uiteindelijk niet voor bedoeld), in het babynestje ook niet. In zijn bedje leg ik hem wel wakker, meestal valt hij wel zelf in slaap mits het het juiste moment is en hij ingebakerd is en strak ingestopt. Soms ligt hij nog een hele tijd rond te kijken. In de kinderwagen is het wisselend; de ene keer ligt hij tevreden de hele tijd rond te kijken (tot langer dan een uur), de andere keer slaapt hij meteen, andere keer gaat hij huilen.
    Ik ben er wel al achter dat het geen rugslaper is, als ik hem op zijn buik leg slaapt hij veel sneller, maar ja dat kag helaas niet zonder supervisie...
     
  14. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113
    Dag mamas
    Hoe is het hier?
     
  15. NORAH1979

    NORAH1979 Fanatiek lid

    18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    @Fluss1984 : L. ligt hier ook niet graag op de rug. Ik leg hem op zn zij, met een rolletje in zn rug. Ook de nachten. Hij ligt dan wel in een wiegje naast ons en overdag in zn eigen bedje of we slapen samen. Ook heb ik zn bedje omhoog gezet.

    Het wakker in bed leggen is nog niet altijd een suc6. Het lastige is dat hij een half uur tot een uur na de fles of krampjes krijgt of er zit een scheetje dwars die er dan uit moet. Soms komt er ook melk terug, wat hij weer inslikt en dan moet hij ook huilen. Ik leg me er maar bij neer, hij is nog zo jong en daarbij, mijn oudste zoon heb ik ook ooit in een slaapritme gekregen. Zal vast een keer goed komen. Ik geniet maar ff van die momentjes dat hij zo lekker dicht bij me ligt, want voor ik t weet ben ik alweer aan t werk.
     
  16. Mery

    Mery Bekend lid

    24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Hallo dames,hoe gaat het met jullie?
     
  17. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113
    Moe
    Kleintje huilt heel veel volgende week vrijdag na osteopaat
     
  18. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Wat naar, zo vervelend als je niets kan doen he...
    Ik loop al 5 weken met S. op mijn arm, als ik hem wegleg is het ook huilen. Bij mij is hij gelukkig (meestal) wel tevreden, bij iemand anders maar zelden. Heel vermoeiend inderdaad. Ook is hij het 2e deel vd nacht erg onrustig; dan kreunt hij en ligt hij met zn armpjes te zwaaien. Hij slaapt dan wel maar ik dus niet; em meestal is dat vanaf een uurtje of 3.

    Op advies van cb gisternacht ingebakerd, en hij heeft supergoed geslapen! Overdag ook een ander kind: hij heeft 3x langer dan een uur in de box gelegen/geslapen, en ook nog een tijdje in de wipper gezeten.
    Ik hoop dat het komt door de betere nacht met het inbakeren en niet door de vaccinaties...

    Ik ben benieuwd of de osteopaat wat lan betekenen. Ik ben daar altijd vrij sceptiscj over, maar veel mensen hebben toch positieve ervaringen. Veel succes, ik hoop dat ze jullie dochtertje ook kunnen helpen ♡
     
  19. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113
    Jaa heel naar hier word ze bij het wegleggen meestal ook wakker
    Hier donderdag vaccinatie.. zie er nu al tegenop
    Kreunen doet ze hier ook veel
    Ik hoop het ook bij mijn nichtje heeft het welgeholpen tis een chiropraktor
    Ze heeft in de maxi ook voorkeur na links leg je der goed draait ze weer bij
     
  20. Bulb

    Bulb Actief lid

    23 sep 2015
    123
    17
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

    Ik dacht laat ik weer eens uit m’n bubbel komen :eek:! Hoe gaat het met jullie?
    Hier een heel lief en tevreden meisje, alleen al weken lang geteisterd door spruw! Kom er niet vanaf en de huisarts wil niets anders voorschrijven :(
    Ik ga even een poging doen alles terug te lezen :D
     

Deel Deze Pagina