Uitgerekend 15 t/m 31 augustus 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Niki2014, 10 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niki2014

    Niki2014 Bekend lid

    21 apr 2014
    656
    163
    43
    Hoi allemaal,

    Ook maar even een topic voor eind augustus 2018.

    Zelf meld ik me voorzichtig aan. In november een miskraam gehad en nu direct erna weer een positieve test. Hopelijk een plakker deze keer!
     
  2. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Als ik woensdag nog een positieve test heb kom ik misschien wel meekletsen!
     
    Niki2014 vindt dit leuk.
  3. Niki2014

    Niki2014 Bekend lid

    21 apr 2014
    656
    163
    43
    Gezellig! Zou mooi zijn!
     
  4. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    mag ik me aansluiten?
    23 augustus uitgerekend als dit goed blijft gaan..

    al een week bloedverlies, controle bij huisarts en gesprek vk beide overeen: innestelingsbloed..
    heb vervroegde echo op 29dec. ivm deze bloedverlies en een (v)mk 2 maanden terug.

    testen lopen op.. dus meld mij stiekem aan
     
    Niki2014 vindt dit leuk.
  5. Niki2014

    Niki2014 Bekend lid

    21 apr 2014
    656
    163
    43
    Wow spannend! Heftig! Hopelijk heb je snel duidelijkheid met een vroege echo!

    Gezellig als je mee komt kletsen!
     
    Springboon vindt dit leuk.
  6. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    het gaat tot dusver beter.. bloeden is bijna gestopt (enkel bij inspanning of bij nr.2 op wc) dus begin stilaan te hopen dat dit goed gaat.. al is het nog vroeg
     
  7. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hoe gaat het met jou?
     
  8. Niki2014

    Niki2014 Bekend lid

    21 apr 2014
    656
    163
    43
    Het gaat voorlopig goed. Ben ook nog wel voorzichtig, want heb net hiervoor vroege miskraam gehad op 17 nov en gelijk weer zwanger.
    Vind het deze keer veel spannender en meer twijfel
     
  9. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    herkenbaar ik in oktober.. en met een week bloedverlies is het onwerkelijk momenteel
     
  10. Niki2014

    Niki2014 Bekend lid

    21 apr 2014
    656
    163
    43
    Hopelijk zit het toch goed! Wat een onzekerheid zeg!
     
  11. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    vandaag officieel mijn NOD..
    en bloedverlies was vandaag minimaal tot vrijwel gestopt.. enkel een druppeltje.. nouja.. liever dat dan weer meer..
    ben echt misselijk aan het worden..
    herkenbaar?
     
  12. Niki2014

    Niki2014 Bekend lid

    21 apr 2014
    656
    163
    43
    Fijn dat het bloedverlies minder is.

    Hier ook misselijk aan het worden en met vlagen heel veel honger.
     
  13. Sneeuw7

    Sneeuw7 Actief lid

    11 dec 2017
    150
    99
    28
    Vrouw
    Hoi!

    Ik wil me ook graag aansluiten! Heb zojuist een positieve zwangerschapstest in mijn handen gehad. Superrr spannend! Gefeliciteerd allebei:D:thumup: We zijn nu al een mooi stel bij elkaar.. ook ik heb een missed abortion gehad. Op de echo bij 9 weken bleek dat het bij 6/7 weken gestopt was met groeien, maar kwam er niet vanzelf uit, dus op 6 oktober een curretage gehad, ronde gewacht, ronde 1 niet gelukt en nu in ronde 2 dus wel. Super blij dat het zo snel weer gelukt is.

    Wat super spannend voor je Springboon, hopelijk neemt het bloedverlies snel af. Ik had de vorige keer ook regelmatig bloedverlies en dat liep dus niet goed af, maar lees dat er ook genoeg zwangerschappen met bloedverlies positief aflopen. Dus we gaan gewoon van het positieve uit:thumup:

    Ik zie dat jullie allebei al mama zijn. Voor mij is het de eerste keer, maar dan kan ik mooi van jullie ervaring gebruik maken:rolleyes:

    Verder ben ik nog nieuw op dit forum, dus moet nog even uitzoeken hoe dat werkt met die banner enzo, maar dat komt vast goed!:cool:
     
    Manana vindt dit leuk.
  14. Niki2014

    Niki2014 Bekend lid

    21 apr 2014
    656
    163
    43
    Welkom en gefeliciteerd!

    Wat fijn dat het ook bij jou weer zo snel raak is! Is het voor jou nu ook spannender dan voorheen ivm miskraam/missed abortion?
     
  15. Sneeuw7

    Sneeuw7 Actief lid

    11 dec 2017
    150
    99
    28
    Vrouw
    De vorige keer was het gevoel dat vooral overheerste onwerkelijkheid. Ik zag wel dat ik af en toe bloedde, maar er zette geen echte menstruatie door, dus ik kreeg steeds meer hoop. Wist ik veel dat er ook zoiets bestond als missed abortion.. Heel veel gelezen toen en besefte toen pas hoeveel erg eigenlijk mis kan gaan, waardoor ik nu echt het gevoel heb van 'waarom zou het goed gaan?'

    Vanmorgen nog een test gedaan omdat in de bijsluiter stond dat ochtendurine geconcentreerder is, maar mijn test was lichter dan gisteravond. Gelijk over de zeik en het gevoel van 'zie-je-wel'. Ik had gister in mijn blije bui besloten vandaag gelijk me weer aan te melden bij de VK. Na de test van vanmorgen besloten eerst dinsdag ofzo opnieuw te testen en als die test weer duidelijk is, dan bel ik wel. Dus ja, helaas sta ik er heel anders in en zie gewoon nu al op tegen een echo en dan te zien dat er weer geen hartje klopt :(

    Heb jij ook meer last van afscheiding en denk je dan..oh shit..ren je naar de wc om dan eventje opgelucht adem te kunnen halen?
     
  16. Sneeuw7

    Sneeuw7 Actief lid

    11 dec 2017
    150
    99
    28
    Vrouw
    En hoe was je test? :)
     
  17. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Duidelijk.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Manana en Niki2014 vinden dit leuk.
  18. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik ben ook nog een beetje voorzichtig. Dit is de eerste zwangerschap sinds we bezig zijn voor een brusje (middels iui) maar voordat ik zwanger raakte van m'n zoontje 3 miskramen. En dat ben ik nog niet vergeten.

    Al moet ik zeggen dat ik nu wel een goed gevoel heb hoor maar ja, dat zegt nog niet zoveel.

    Donderdag 4-1 heb ik de eerste echo.
     
  19. Sneeuw7

    Sneeuw7 Actief lid

    11 dec 2017
    150
    99
    28
    Vrouw
    Wow, super duidelijke test! Gefeliciteerd:D

    Oei dus ook jij al ervaren op het vlak van zwangerschappen die misgaan, pff wat blijft het toch spannend! Zeker ook omdat je iui hebt gedaan. 4-1 is al mooi snel. Ik heb vandaag toch ook maar de voicemail van de VK ingesproken om een afspraak te maken, maar helaas nog niet terug gebeld. Hoop dat ik ook wat eerder een echo kan krijgen dan het standaard termijn.

    Spannende weken:| Gaan jullie het al aan iemand vertellen voor de eerste echo? En hoe doen jullie dat met de feestdagen en eten/drinken en niets vertellen. Vind het zo'n raar idee om straks met familie om tafel te zitten en dan een 'geheim' te hebben:rolleyes: Maar wil het ook echt nog niet vertellen tot dat ik wat meer zekerheid heb:)
     
  20. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Yep helaas ook ervaren. Maar nu gaat het gewoon goed!! Ik voel het!

    Op m'n werk heb ik het mijn directe collega verteld. Ze wist wanneer ik iui had gehad dus ze vroeg ernaar.
    En ik heb het mijn tweelingzus verteld. Kan niks geheim houden voor haar.

    En als het nodig is kan zij ons zoontje opvangen als we voor een echo ofzo moeten.
    Verder wil het nog even een tijdje voor ons zelf houden.
    Vorige keer hadden we het al wel vrij snel verteld omdat we 3x moesten zeggen 'ik was zwanger maar het is misgegaan'. Dus nu wilde we wel een keer blijdschap overbrengen.

    Wbt drinken is geen probleem want ik drink geen alcohol. Wbt eten moet ik even kijken. Ben nog al een carpaccio en zalm fan enz. Kerstavond gaan we met mijn familie uit eten en krijgen verschillende gangen op een plaat. En 2e kerstdag naar schoonfamilir en wat we daar gaan eten geen idee.
     

Deel Deze Pagina