Uitgerekend 15 t/m 31 augustus 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Niki2014, 10 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Hoe voel je je nu?
     
  2. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

  3. Noortjedebeer

    Noortjedebeer Actief lid

    11 nov 2017
    275
    396
    63
    Vrouw
    Nope... Wel zwaar rommelende darmen nu en vaak naar de wc voor nummer twee. Misschien gebeurt het nog eind deze week?
     
  4. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Lief dat je het vraagt!

    Onveranderd eigenlijk. Ik ga onze dochter straks naar de opvang brengen en dan bel ik het ziekenhuis even voor bloeddruk-overleg.

    En jij?
     
  5. theeleut55

    theeleut55 Bekend lid

    15 jul 2014
    854
    133
    43
    Ik had het ook. Heb je ook veel jeuk aan de rest, dan heb je misschien ook cholestase. Nu na de bevalling is het weg. Nu jeuken de hechtingen :s
     
  6. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Nee nergens anders behalve aan de binnenkant zegmaar.

    Auu als de hechting jeukt is dat echt een issue. Zou douchkop op houden en lauw water en dan met je hand rustige aai bewegingen maken, vooral niet krabben dan kan je jezelf schaden
    Heb erg met je te doen!
     
  7. theeleut55

    theeleut55 Bekend lid

    15 jul 2014
    854
    133
    43
    De jeuk is wel beter dan de pijn met plassen moet ik zeggen. Ik ben wel blij dat het ergste weer achter de rug is. Stuwing gaat ook beter, nu alleen nog labiel van de hormonen en doodop door het grenzen zoeken van de oudste, die is echt zoooo stout op het moment.
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  8. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Ik duim voor je!


    @pietje1987 lzzt je ons weten?

    Ik heb nu een halfuur lang tussen de 2 en 5 minuten, 30 sec (voor?) weeën. Ben benieuwd of het door zet.
     
  9. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Super spannend!! Ik zal voor je duimen!

    Ik heb nog even gebeld, maar ze zien nog geen redenen om extra in de gaten te gaan houden. Heb sowieso morgenochtend weer een afspraak met een gyn staan en dan ga ik er wel echt even voor zitten...
     
  10. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Zou ik ook even doen in jou geval hoor. Hier heeft de gyn nooit echt tijd om te praten. Hoop dat jouw gyn even de tijd neemt om naar je te luisteren.

    Het waren helaas oefenweeen. Het is weer rustig.
     
  11. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Zojuist weer controle gehad en alles was weer in orde.

    Even gekeken naar ontsluiting, maar dat was helaas nog niet genoeg om in te gaan leiden. Nu gestript (au!) in de hoop dat het dan begin volgende week voldoende is om wel in te leiden!

    Nu weer even wachten op bloed prikken, voor de zekerheid.
     
  12. theeleut55

    theeleut55 Bekend lid

    15 jul 2014
    854
    133
    43
    Hoe pijnlijk
    Fijn dat alles goed was. Misschien zet het ook wel iets in gang , spannend!
     
  13. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Ik hoop het! Een uur na het strippen werd mijn buik al wat onrustig en nu ook echt af en toe een pijnlijke kramp:D lig nu even op bed, ik hoop echt dat het vandaag of morgen door zet!

    Had ook wel een hele fijn gyn vanmorgen, stuk meer begrip dan dat ik tot nu toe ervaren heb!
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  14. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Het rommelt hier al de hele dag door, zelfs een paar heuse weeen hier en daar (van rond de 30 seconden, maar wel meteen pijnlijk). Strippen heeft dus sowieso ‘iets’ gedaan, hopelijk met nog wat meer effect!
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  15. Noortjedebeer

    Noortjedebeer Actief lid

    11 nov 2017
    275
    396
    63
    Vrouw
    Vandaag is echt de eerste dag dat ik er echt helemaal klaar mee ben. Zere buik, voel me dik, zere voeten, doodmoe etc.
    En dan ben ik me al te bewust dat dit nog ongeveer drie weken zo kan duren...

    Heb last van mijn darmen, net twee keer net op tijd de wc gehaald. Ai!
     
  16. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Balen zeg! Dat je darmen zich leeg maken zou wellicht een goed teken kunnen zijn:rolleyes: hoor je wel eens vaker...

    Nog even volhouden!
     
  17. theeleut55

    theeleut55 Bekend lid

    15 jul 2014
    854
    133
    43
    Noortje dat gevoel had ik ook een paar dagen voor mijn bevalling. Op een gegeven moment had ik er vrede mee dat het nog 2 weken mijn duren en toen begon het.

    Pietje zet het gerommel door? Je hebt straks iig genoeg cm voor inleiden lijkt me ;)
     
    pietje1987 vindt dit leuk.
  18. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Goedenavond meiden!

    Vanmiddag zijn wij de troste ouders geworden van een zoon het gerommel zette inderdaad vannacht door, maar wegens niet vorderende ontsluiting heb ik ‘helaas’ toch een keizersnede gehad!

    Het gaat nu hartstikke goed met ons beiden!
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  19. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Gefeliciteerd pietje!! Daar is die dan eindelijk!
     
    pietje1987 vindt dit leuk.
  20. Pixie83

    Pixie83 Fanatiek lid

    4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd pietje!:)
     
    pietje1987 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina