Uitgerekend 16 t/m 28 februari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nieuwsgierigbijtje, 12 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Hier alleen de wat kleinere dingen en wat kleertjes. Merk dat ik er wat makkelijker in ben bij nr 2.
    De kinderkamer staat zelfs nog in Nederland (4uur hier vandaan)
    Weet al wel welke kinderwagen we willen, maar wachten daar nog wel even mee.
    Moet ook zeggen dat we veel spullen krijgen van mensen om ons heen. Iedereen die net uit de baby's is of nog baby's hebben en bijvoorbeeld kruiken niet meer nodig hebben.

    Willen jullie borstvoeding gaan geven (indien het lukt)
    Kon t bij mn zoontje niet ivm ontsteking van mn baarmoeder en hele zware ab kuur. Wil het dit x weer opnieuw proberen en hopen dat het nu wel kan.
     
  2. Rl84

    Rl84 Actief lid

    2 apr 2015
    153
    63
    28
    Ik heb alleen nog 2 setjes kleding gekocht.En pampers (was een fikse aanbieding) Rest nog niks.Maar heb alles nog van mijn dochter.Dus ook niet nodig veel te kopen ;) Denk dat we na de 20 WK echo langzaam aan de kamer starten.
     
  3. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Ik wil het wel gaan proberen om borstvoeding te gaan geven. Ben ergens wel bang dat het me stress gaat opleveren.
     
  4. Nainen

    Nainen Actief lid

    5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Wij hebben alles spulletjes nog van de vorige twee kinderen, dus dit keer koop ik denk ik alleen een paar pakjes. En ik wil graag een cosleeper. Ons jongste zoontje heeft 11 maanden bij ons op de kamer geslapen in een wieg, maar een cosleeper lijkt me toch fijner.

    Ik ga er alles aan doen om bv te geven ja. Mijn eerste zoontje heeft 7 maanden bv gehad, toen was de melk op en zuur omdat ik alweer bijna 4 maanden zwanger was. Mijn jongste zoontje heeft 27 maanden bv gehad. Toen wilde hij niet meer. Ik vond dat heel jammer, maar het had dus een ‘natuurlijk einde’. Het begin was toen wel pittig, er is ook een lactatiekundige geweest, maar uiteindelijk kwam het goed op gang. Ik legde hem ook de hele dag aan ivm heel veel huilen.
     
  5. DerbyDame

    DerbyDame Lid

    12 sep 2018
    97
    21
    8
    Vrouw
    Wij hebben vorige week een kinderwagen en een maxi cosi gekocht (tweedehands). Een zandkleurige easywalker. We zijn ook al naar meubeltjes aan het kijken. Maar hoe meer ik kijk, hoe meer ik al dingen wil gaan kopen!

    Ik wil ook heel graag borstvoeding gaan geven.
     
  6. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Op een of andere manier vind ik t idee van borstvoeding geven spannend. Klinkt misschien stom. Maar ik wil het zo graag dat ik bang ben dat het niet lukt ofzo
     
  7. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Oh ideaal. Wij hadden nog wel wat, maar ook heel veel weg gedaan al, omdat we eigenlijk klaar waren met kindjes. Maar gelukkig veel mensen waar we van alles van krijgen
     
  8. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.170
    1.591
    113
    Vrouw
    Mij heeft het bij nummer 2 heel erg geholpen om op voorhand al een lactatiekundige in te schakelen. Die heb ik van te voren al gesproken, wist waar het de vorige keer mis ging en waar ik bang voor was. Onwijze opstartproblemen gehad maar daardoor wel volgehouden en uiteindelijk bijna 10 maanden gevoed. Ga ik dit keer weer doen, ondanks dat ik nu beter weet hoe of wat.

    En de eerste meisjeskleding gekocht zojuist :)
     
  9. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Hier krijgen we sowieso voorlichting in t ziekenhuis.
    Stomme is dat ik alles spannender vind, maar aan de andere kant ook met hele andere dingen bezig ben dan de eerste keer.

    Ik heb dinsdag t geboorte pakje gekocht
     
  10. yvonneh

    yvonneh Actief lid

    26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #1650 yvonneh, 20 sep 2018
    Laatst bewerkt: 20 sep 2018
    Wij hebben de mutsy evo farmer mist gekocht. 2e hands. Hier in de buurt stond ook een mooie babykamer op marktplaats, 4-delig voor maar 150€, hebben wij ook gekocht!

    Ik wil ook borstvoeding gaan geven!
     
  11. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Wat een mazzel. Wij gaan de oude kamer gebruiken tenzij ik iets hier in de buurt vind voor zo'n zelfde prijs als jou dus haha
     
  12. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ohh mag in even huilen. Stuitje doet sinds gisteren zo'n pijn. Hopelijk is t niet van mn bekken, maar vrees t ergste. Dit wil je niet al voor de 18 weken :(:cry:
     
  13. DerbyDame

    DerbyDame Lid

    12 sep 2018
    97
    21
    8
    Vrouw
    @Beebylove heb je al eerder last gehad je bekken? Ik heb namelijk ook al een week of 2-3 last van mijn stuitje, zitbotjes, onderrug en druk van onderen.. Had nog niet de tijd genomen om jullie om advies te vragen erover.
    Ga volgende naar mijn fysiotherapeut vanwege mijn al bekende rug- en schouderklachten..
     
  14. Rl84

    Rl84 Actief lid

    2 apr 2015
    153
    63
    28
    Ik heb gisteren en eergisteren pijn gehad in mijn onderrug.Het is net of er iemand met elastieken achter me staat en de elastieken aantrekt.Op een gevegeg moment,helpt niks me dan.Alleen op bed liggen verlicht wat. Ik denk ook gehele tijd.Nu al met 18 WK,wat moet dat worden.Maar ja niks aan te doen hé. Als t zo blijft zal ik kwa werk een stapje terug moeten dorn
     
  15. DerbyDame

    DerbyDame Lid

    12 sep 2018
    97
    21
    8
    Vrouw
    Klinkt best heftig zeg! Ik hoop dat het niet erger wordt dan. Ga je dan nog contact opnemen met de ha/vk ofzo?
     
  16. Rl84

    Rl84 Actief lid

    2 apr 2015
    153
    63
    28

    Ik denk dat dit door mijn beroep komt,ben kapster dus sta de hele dag.Ik had dit bij mijn vorige zwangerschappen ook,alleen pas later.T helpt wel als ik tussen de middag zoals nu ff op de bank ga liggen.Dan word mijn rug toch even ontlast. Als t nog erger word ga ik ook osteopaat of fisio zoeken
     
  17. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik had al een lage rug hernia. Dus de eerste pijntjes in mn rug schreef ik daaronder weg, maar dit is duidelijk andere pijn geworden.
    Hier fysio ook maat weer gemaild.
     
  18. Jazziepooh

    Jazziepooh Niet meer actief

    Wij moeten ook nog veel spullen kopen, zoals nieuw kamertje, cosleeper, maxi cosi, etc. Kinderwagen heb ik nog (nog steeds dolverliefd op m'n Stokke haha). Maar pff er moet nog zoveel gebeuren in de babykamer (alles leeghalen, nieuwe vloer, behangen, etc). Heb ik allemaal geen zin in haha.

    Ik ben trouwens ook van plan om borstvoeding te geven. Heb ik bij mijn dochter ook gedaan en vond dat toch wel speciaal. Helaas toen 'maar' 3 maanden volgehouden. Deze keer wil ik proberen langer bv te geven.
     
  19. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Hier moeten we alle kamers om gaan gooien. Hik er ook tegenaan.
     
  20. Jazziepooh

    Jazziepooh Niet meer actief

    Oh bleh das helemaal vervelend. Bij mijn dochter had ik alles zo rond de 23 weken al klaar, denk dat dat nu pas rond week 36 zal zijn haha.
     

Deel Deze Pagina