Uitgerekend 16 t/m 28 februari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nieuwsgierigbijtje, 12 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Bij mn zoontje had ik net na 20 weken ook alles bijna klaar idd haha
    Ik koop hier en daar wel al wat, maar de grotere dingen schuif ik vooruit haha
    Oh en aantal dingen wel op ali expres besteld als omslag doeken enzo. Wij hebben thema olifantjes en daar aantal leuke dingen gescoord hihi
     
  2. Rl84

    Rl84 Actief lid

    2 apr 2015
    153
    63
    28
    Ik dacht dat ik vroeg was dit keer,ma valt dus reuze mee ;) .Wil na 5 okt als we 20 echo hebben gehad starten met het kamertje. Nieuwe flesjes heb ik nog dus die hoef ik niet te kopen.Ben nu een ledikantdeken aant maken en een voor in de wandelwagen.heb natuurlijk al veel van mijn dochter.Dat ligt nog allemaal op zolder.Alleen een keer uitzoeken.
     
  3. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ik had alles al weg gedaan (op bijzondere dingen na). Dus wij moeten alles opnieuw aanschaffen. Maar begin over een paar weekjes pas. Alle tijd. Zijn sowieso erg druk aan het klussen in ons huis dus kan straks in 1 ruk mee.
     
  4. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Haha hier ook bijna alles weg gedaan. Kamertje staat nog in ons andere huis. Kon m niet weg doen omdat ik m van mn ouders had gehad. Was in mn hoofd daar nog mee bezig.
    Verder had ik vlak voor mn vorige miskraam wel eea gehad van vriendin die alles weg deed en had dat op zolder gegooid van zie wel een x. Badje en eclectische schommelstoel, kinderstoel. Maar dat was t wel haha
    Maar kinderwagen wil ik pas december of januari kopen. Staat anders alleen maar in de weg.
    Een mama van school kwam laatst aan met een box en een wippertje dus die hebben we al wel.
    Verder moeten we nog een hoop kleine dingen haha zoals dekentjes en lakens, hydrofiele doeken en dar soort dingen. En ik wil heel graag een co sleeper. Alleen mn man ziet t niet zitten dar ze Bij ons op de kamer komt slapen haha. Dus daar ben ik nog op in aan t spelen
     
  5. Doornroos

    Doornroos Actief lid

    8 sep 2014
    113
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ik wil ook graag een cosleeper dat is dan ook wel ongeveer het enige wat ik nog ga kopen op wat kleertjes en misschien dekentjes enzo na dan. En wil graag een bakfiets maar daar moet ik nog ff voor sparen...
     
  6. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hier nog niks klaar
    Een cosleeper heb ik nog, van baby 2 ;) eigenlijk heb ik alles nog bewaard. En zolang we het geslacht niet weten kan ik niet zoveel kopen. De babykleren die ik destijds had zijn veelal unisex, dus kunnen prima nog een kindje mee.
    Ben stiekem wel heel benieuwd naar het geslacht maar heb nog wel geduld.
    Begin de kleine steeds meer te voelen zo bijzonder en toch ook een beetje onwerkelijk.
     
  7. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Morgen toch extra op controle. Heb al sinds zaterdag dat ik de kleine amper voel en best krampen heb en druk en steken van onder. Al is het even om gerust te stellen. Zit me nu al dagen druk te maken
     
  8. Jazziepooh

    Jazziepooh Niet meer actief

    Slim @Beebylove al is het idd maar om jezelf gerust te stellen. Hopelijk kun je in de ochtend al terecht?
     
  9. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    13.20. Kon ook eerder, maar dan had ik mn eigen gyn niet
    Ik denk ook niet dat er iets aan de hand is, maar t zit me gewoon niet lekker. En dan liever extra check. Zo dacht mn gyn dus ook
     
  10. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Succes vandaag @Beebylove . Hopelijk kunnen ze je weer geruststellen


    Wat het bewegen betreft is het bij deze zwangerschap totaal anders dan bij de anderen. Bij mij komt dit doordat mijn placenta aan de voorkant ligt en volgens de gyn erg dik is. Ik heb soms een dag dat ze blijkbaar anders ligt en haar dan wel heel goed voel en dan weer dagen niets tot nauwelijks. Soms daardoor ook onzeker. Maar als ik dan haar hartje even luister dan hoor ik haar flink tekeer gaan met bewegen en schoppen en dan kan ik er weer even tegen aan.


    Gisteren naar een babywinkel geweest en niks gekocht. Ik zei tegen mijn man dat ik nog even wil wachten omdat ik die shop drang nog niet heb :roflmao:
     
  11. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Snap dat je er onzeker van word. Dat heb ik nu dus dat ik haar amper voel terwijl ik haar eerder elke dag meerdere keren voelde en nu gisteren helemaal niet en vandaag ook nog niet
     
  12. Rl84

    Rl84 Actief lid

    2 apr 2015
    153
    63
    28
    @Beebylove goed dat je een extra check laat doen.Laat je even wat horen als je geweest bent?
     
  13. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.169
    1.591
    113
    Vrouw
    Succes @Beebylove !

    Sorry erg afwezig hier, lees alles wel mee maar de energie niet om te reageren. Veel harde buiken, gister weer wat bloedverlies dus loopt allemaal niet zo soepeltjes.. blaasontsteking is inmiddels uitgesloten maar met momenten echt vervelende ‘pijn’ in Mn onderbuik en in combinatie met de harde buiken echt niet heel prettig zo:(.
     
  14. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Alles is gelukkig goed.
    Het komt blijkbaar doordat het een 3e zwangerschap is. Krijg wel urogeston of zoiets, kan t niet goed lezen, om de boel rustig te houden.
    Kan bij jou dus ook t geval zijn @Kinderwens87
     
  15. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.169
    1.591
    113
    Vrouw
    Fijn dat alles goed is!!
     
  16. Jazziepooh

    Jazziepooh Niet meer actief

  17. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.169
    1.591
    113
    Vrouw
    Mogelijk, hopelijk, van seks een paar dagen terug..
     
  18. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Heb je t wel na laten kijken?
     
  19. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.169
    1.591
    113
    Vrouw
    Nee gebeld met vk, die vond het nog niet heel zorgelijk klinken. Was het op zich ook niet, oud bloed en niet heel veel, maar icm de harde buiken maakte ik me zorgen.. mag eventueel morgen hartje komen luisteren maar voel de kleine sinds een paar dagen goed bewegen dus daar zie ik voor nu niet zoveel meerwaarde in. Volgende week controle..
     
  20. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Als je de kleine goed voelt zit t vaak ook wel goed ja
    Dat had ik de afgelopen dagen dus niet. Voelde haar enorm goed en nu opeens amper. Ben benieuwd hoe mn pillen gaan werken. Hoop dan ook minder pijn, want t is nu goed gevoelig en pijnlijk soms
     

Deel Deze Pagina