Uitgerekend: 16 t/m 30 November 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherOfAnAngel, 9 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    De laatste dagen heb ik dit gevoel elke dag, en t is ook al eens een week weg geweest, groeit vast ook in fases :p.
     
  2. flipje2

    flipje2 Actief lid

    11 jun 2015
    195
    170
    43
    Vrouw
    NL
    @Shadow1987 Ja hier ook gehad! Geen zorgen, het is waarschijnlijk een groeispurt of je banden.
     
  3. Shadow1987

    Shadow1987 Niet meer actief

    Voelde met omdraaien vannacht wel de buikspieren een keer. Maar dat ik moet zeggen dat ik die vaak voel niet af en toe.
    Maar oke jij hebt er 3 en ik maar 1;)
     
  4. Shadow1987

    Shadow1987 Niet meer actief

    Het voelt zo eng.

    En dan die droom die was zooo eng en verdrietig. Ja dan ga ik wel zorgen maken.

    Er werd in mijn droom een heel mooi meisje geboren klein maar mooi en compleet. Niet zoals een prematuur terwijl dat het wel zou moeten zijn dan. Dit kindje bewoog nog en leefde nog maar omdat mijn baarmoeder niet meer deed overleed het kindje ook. Dit was zo'n nare droom leek ook zo echt
     
  5. flipje2

    flipje2 Actief lid

    11 jun 2015
    195
    170
    43
    Vrouw
    NL
    Ik had gisteren een foto geplaatst maar volgens mij is dat niet goed gegaan. Nu poging twee!

    [​IMG]
     
    Spoetnik, marb, Eva2011 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Shadow1987

    Shadow1987 Niet meer actief

    Gelukt:)
     
  7. Never lose hope

    Never lose hope Fanatiek lid

    4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Amsterdam
    Haha ja dat merk ik well. Merk wel echt verschil met nu en bij mijn zoon. Maar het is wel het zelfde gevoel. Ik heb het ook niet iedere dag “gelukkig”. Vooral als ik veel gedaan heb!
     
  8. Shadow1987

    Shadow1987 Niet meer actief

    Ja dat zal wel ja. 3 is ook aardig wat hihi.

    Misschien voel ik het allemaal wat beter omdat ik net onder de bmi grens zit. Ik heb natuurlijk dan geen vet ofzo die dat op kan vangen...
    Vk had er wel van dat ik nog wel eens snel van alles kon voelen omdat ik erg slank ben
     
  9. Never lose hope

    Never lose hope Fanatiek lid

    4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Amsterdam
    Aah lief echt zo het neusje en mondje goed in beeld!
     
  10. Never lose hope

    Never lose hope Fanatiek lid

    4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Amsterdam
    Hier net zo! Ik zit zelf net op de grens! Daardoor voelde ik mijn zoon zijn trapjes ook al heel snel. Ennee dat vet kan nog wel komen naarmate de zwangerschap vordert :p:p. Een groot voordeel was dan wel dat ik mijn buik zo weer kwijt was. Na de bevalling had ik amper nog een buik Haha! (Al zou dat nu wel anders zijn met 3)
     
    Shadow1987 vindt dit leuk.
  11. Shadow1987

    Shadow1987 Niet meer actief

    Ik mag toch wel hopen dat ik er iets aan overhou. Dat zou ik mega fijn vinden.

    Op dit moment val ik niet af maar kom ook niet aan. Ik zie mijn gezichtje wel smaller worden. Dus alles gaat naar kleine spruit. Ik ben gelukkig totaal niet flauw ofzo. Dus zal zelf ook wel voldoende krijgen.
    Ik hoop ergens nog wel 60 kg aan te raken
     
  12. flipje2

    flipje2 Actief lid

    11 jun 2015
    195
    170
    43
    Vrouw
    NL
    Ik ben van 63 naar 59,8 gegaan. Wil wel boven de 57 kg blijven, dus ik hoop dat het binnenkort om gaat buigen. Heb steeds gewoon niet zoveel trek en heel soms gooi ik mijn avond eten er uit (is maar 3x gebeurd). Maar ik eet gewoon goed en gevarieerd. Verder gelukkig geen misselijkheid!
     
  13. Shadow1987

    Shadow1987 Niet meer actief

    Ja dat heb ik ook. Weinig zin in eten. Eet wel wat maar begin dan te kokhalzen. Dus ik eet kleine porties per keer.
     
  14. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh bandenpijn is hier ook heftig! Als ik me omdraai in bed, maar ook als ik 's ochtends moet plassen.

    Veel (naar en realistisch) dromen hoort ook echt bij de zwangerschap hè?
     
  15. Shadow1987

    Shadow1987 Niet meer actief

    Ik wordt er helaas zo onzeker door:$
    Het zijn 9 van de 10 keer ook geen leuke dromen.
     
  16. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Het is ook klote. Ik droom elke nacht dat mijn kinderen en man doodgaan en dan super realistisch. Veel vrouwen dromen dat hun man vreemdgaat. Echt een hormoonding, heel vervelend.
     
  17. Shadow1987

    Shadow1987 Niet meer actief

    Oh jemig dat is ook heftig zeg.
    Ik vind het vervelend, heb het gelukkig niet elke dag
     
  18. flipje2

    flipje2 Actief lid

    11 jun 2015
    195
    170
    43
    Vrouw
    NL
    Ik heb geen heel erge last van dromen. Maar eerlijk gezegd ben ik allang blij als ik überhaupt slaap, met of zonder dromen... :D
     
  19. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Kwam bij mij bij de eerste pas met 30 weken. Bij de tweede helemaal geen last van gehad. Dus nou ja, er is niets van te zeggen...
     
  20. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Vanmiddag eindelijk weer eens goed op kunnen ruimen en schoon kunnen maken toen vriend met de kinderen naar het zwembad ging. Okay, ik heb ze de deur uit gebonjourd... :rolleyes:
    Daarna boodschappen gedaan maar nu enorme buikpijn. Werd vanmorgen al wakker met een felle steek boven rechter heup (darmen?) En dat zeurt nog steeds, maar nu een soort spierpijn na het tillen van de boodschappen tassen... Volgende keer toch maar weer de sterke man(nen) mee.
     

Deel Deze Pagina