Uitgerekend: 16 t/m 30 November 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherOfAnAngel, 9 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief


    Jeetje dat meen je niet. Heel veel sterkte de komende tijd!! Wat een achtbaan :cry:
     
  2. flipje2

    flipje2 Actief lid

    11 jun 2015
    195
    170
    43
    Vrouw
    NL
    Oh wat heftig @NiHeJa ! :(
    Veel sterke en succes met de bevalling. Ik heb natuurlijk geen idee wat er precies is, maar ik hoop dat het relatief meevalt..
     
  3. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
  4. NiHeJa

    NiHeJa Bekend lid

    30 jun 2014
    845
    85
    28
    Thanks dames.!

    Een beetje teveel op regelstand. Ik moest nog een vluchttas kopen en ben nu alles aan 't wassen. Amper kunnen slapen. Vanochtend de eerste longrijperprik gehad. Morgen de tweede halen. Dan krijgen we nog weer gesprekken. Het blijft afwachten of de cyste op de hersenen veel gevolgen gaat hebben. Dat kunnen ze niet voorspellen en die onzekerheid is kut. Ben er nog helemaal niet aan toe dat baby al komt.. Maar het moet..
     
  5. NiHeJa

    NiHeJa Bekend lid

    30 jun 2014
    845
    85
    28
    De baby heeft teveel vocht in de hersenen. Daardoor ontstaat teveel druk en vormen er cysten. De eerste cyste is er nu en dit heeft gevolgen voor de ontwikkeling. Baby moet nu komen om een drain in de hersenen te krijgen. Kan het vocht weg.
     
  6. flipje2

    flipje2 Actief lid

    11 jun 2015
    195
    170
    43
    Vrouw
    NL
    Hopelijk gaat dat allemaal goed weken voor jullie kleintje... het zal wel een hele heftige tijd worden, niet de kraamtijd zoals jullie die hadden voorgesteld.
    Maar dit is het beste wat je nu voor jullie baby kunt doen. Veel sterkte!
     
  7. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Poeh ja... Lijkt me heel heftig, vooral de onzekerheid idd. Veel succes voor maandag en ik hoop dat het meevalt met de gevolgen.
     
  8. Surprisebaby

    Surprisebaby Bekend lid

    19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Oh ja, begrijpelijk. Dank voor je uitleg! Ik denk aan je en heel erg veel sterkte in de komende dagen. Hopelijk verloopt alles goed, maar omstandigheden.
     
  9. Ise

    Ise VIP lid

    28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    @NiHeJa wat staat je leven dan ineens op zijn kop zeg (voor zover dat nog niet het geval was). Heel veel sterkte!!
     
  10. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    @NiHeJa succes vandaag, vreemd idee dat jullie kleintje er morgen is. Ik denk aan jullie!
     
  11. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.166
    4.232
    113
    Vrouw
    Hoe gaat t @NiHeJa denk aan jullie!
     
  12. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Hoop dat alles goed gaat met @NiHeJa en de baby...


    Vanmorgen voor het laatst met dochter bij het CB geweest. Moet nog een keer naar de oogarts want ook deze keer had ze geen zin in de ogentest. De onderste regel lukte niet, of geen zin meer. Duurde ook vrij lang allemaal.

    Maar wat je dus niet moet doen als je zwanger bent: op de weegschaal gaan staan nadat je kindje gewogen is. Oh zo verleidelijk hahaha maar oh zo confronterend. Morgen bij de VK kijken of het klopt. :rolleyes:
     
  13. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.166
    4.232
    113
    Vrouw
    Gaan jullie naar Leeuwarden, naar de oogarts? Zij is zoooo leuk!!
    Gaat m'n zoontje ook heen.

    En?? Schrok je van de weegschaal?
     
  14. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief


    Heb geen flauw idee wat de bedoeling is. De verpleegster bij het CB zei dat de verwijzing via de huisarts verloopt en dat ik via CB info krijg. Zie het allemaal tzt wel. Gok op Heerenveen of Drachten, lijkt me het meest logisch vanuit hier.

    Enne, die schaal, zullen we t daar niet over hebben? Ik steven af op +25 tegen het eind ;)
     
  15. Surprisebaby

    Surprisebaby Bekend lid

    19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Hoeveel harde buiken is een beetje normaal bij ruim 30 weken?

    Ik heb sinds een paar dagen veel meer harde buiken....
     
  16. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.166
    4.232
    113
    Vrouw
    Harde buiken zijn normaal, het KAN duiden op een blaasontsteking maar hoeft niet.
    Ik heb vanaf 20 wk continu harde buiken.
     
    Surprisebaby vindt dit leuk.
  17. Surprisebaby

    Surprisebaby Bekend lid

    19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Oh al vanaf 20 weken?! Dan valt het bij mij nog mee.... Maar het viel me zo op. Gisteravond had ik om de 10 minuten een harde buik.
    Ik weet op zich wel dat harde buiken normaal zijn, maar er is wel een ‘teveel’ dacht ik, maar ik weet dus niet wat nou ‘teveel’ is en wanneer ik dan de vk zou moeten bellen.
    Maar ik kijk het even aan vandaag en andere breng ik morgenochtend urine naar de huisarts.
     
  18. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Dacht dat het eventueel ook met indalen te maken kon hebben?
    Ik heb er eigenlijk helemaal geen last van dus weet niet of dat normaal is.
     
  19. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Harde buiken horen erbij, maar als je harde buiken hebt die komen en gaan, voor langer dan een uur ofzo, dan zou ik toch even bellen. Je hebt meestal zelf wel een gevoel of het nog goed zit, als het je niet lekker zit: even bellen.


    Even een ander vraagje: ik zat te denken dat we wel decemberzegels kunnen gebruiken voor de geboortekaartjes :D Is dat raar?
    Ik las ook iets over geboortezegels, die heb ik nooit gebruikt. Is dat goedkoper nog?
     
  20. NiHeJa

    NiHeJa Bekend lid

    30 jun 2014
    845
    85
    28
    @marb die geboortezegels zijn 't zelfde tarief als regulier.

    Hier is gisteren Sietze geboren.. Maandag teveel spoedgevallen tussen door. Hij doet het tot nu toe erg goed. Elke dag afwachten weer wat er aan onderzoeken volgt en hoe hij 't zelf doet.
     
    Ise, Yunaaatje, flipje2 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina