Uitgerekend 17 t/m 31 januari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Maani, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Mooie buikjes dames!! Hier zit gewone kleding ook niet lekker meer, behalve leggings en treggings en zo. Maar omdat ik wat dikker ben zie je nog niet een mooi bolletje of zo.

    Ik wacht met kopen even tot ik weet wat t wordt. En omdat er 3 jaar tussen zit, heb ik heel veel al van n.1
    Alleen nieuw ledikantje (had ik verkocht omdat we er mee “gestopt” waren). En misschien nieuwe commode, ik heb die grote hemnes van Ikea-> súper aanrader!!!! Nu kleed ik haar er nog steeds op asn en gebruik ik de onderste lades voor speelgoed etc. Dus 1 extra is handig
    Verder zien we wel!
     
  2. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik heb de broek bij de h&m gekocht.
    En ik wil ook eerst weten wat we krijgen, maar het blijft zo spannend.
    Vervelend van je hoofdpijn. Komt misschien door de warmte. Sterkte ermee...
     
    svlok vindt dit leuk.
  3. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    #3543 itsourlove, 21 jul 2018
    Laatst bewerkt: 21 jul 2018
    Zo zaterdagmorgen 6.30 wekker aan. (Ik heb uberhaupt max een half uur geslapen vanacht beetje jammer)
    De buurvrouw bleef slapen met de kids ivm feest voor de buurman. Ze zijn net weg want ze gaan eem dag naar duinrell.
    Ik breng zo de jongste naar bokstraining en zijn grote zus haalt hem om. Dan half 12 tijd voor een mishandelingssessie bij mijn eigen tandarts en dan boodschapjes en naar huis en rust.
     
  4. IUItje

    IUItje Actief lid

    19 jun 2018
    159
    376
    63
    Vrouw
    Hier straks een middagje naar het plaswijckpark. Schijnt leuk te zijn. Hoop dat de hitte meevalt want dat valt me nu steeds een beetje tegen. Verder voel ik me best goed!
    Volgens m'n vriend ben ik echt zwanger want volgens hem ben ik erg vergeetachtig :roflmao:

    Ik heb ook nog niks gekocht. Wil eerst weten wat het word. En ik weet nog niet wat ik aan nieuwe spullen nodig heb. Veel van m'n dochter kan nog en ronde mee en box, wiegje, wagen enz. hebben we ook allemaal nog.
    Als het een jongen wordt zal ik wel flink moeten gaan shoppen haha!
     
  5. Dyson

    Dyson Fanatiek lid

    8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ja die Hemnes! Echt ideaal! Die ga ik ook weer kopen dit keer. Zoon heeft die ook en al zijn kleren liggen er in en in de onderste la zijn speelgoed. Voor aankleden is hij weinig gebruikt omdat we dat toch eigenlijk altijd op de kamer van de oudste deden en nog doen omdat die kamer 2x zo groot is. Maar ook haar commode staat nog in de schuur voor als ik me bedenk. En dan staan er ook een nog een wiegje en ledikantje maar die zou ik nu wel in een andere kleur willen.
    Dingen kopen doe ik ook nog niet echt. Ben wel aan het oriënteren op wat ik nog graag zou willen en wat we nog nodig hebben maar overgaan tot kopen blijft toch nog even te spannend. We hebben gelukkig nog even.
     
    IUItje en kleineM vinden dit leuk.
  6. dreamer84

    dreamer84 Actief lid

    9 apr 2018
    214
    259
    63
    Vrouw
    friesland
    hmm...geen idee of ik het al gemeld had. maar heb 5 sept mijn 20 weken echo @Maani voor de lijst <3
     
    Maani vindt dit leuk.
  7. dreamer84

    dreamer84 Actief lid

    9 apr 2018
    214
    259
    63
    Vrouw
    friesland
    haha zie nu dat ik het inderdaad al gemeld had. 4 sept heb ik afspraak bij vk. als het goed is krijg ik dan ook nog een echo
     
    Maani vindt dit leuk.
  8. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @IUItje lekker dagje plaswijk...wil mijn schoonmoeder maybe nog heen met de jongste vd week.

    Zo ik ben weer een kies armer....dag vervelende etternek. Bij thuiskomst nog even wat gerommelt in huis en daarna even een flink dutje gedaan. Verdoving is uitgewerkt en gelukkig geen pijn ❤
     
  9. svlok

    svlok Fanatiek lid

    28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @BB83 een piep in je oor is ook om gek van te worden:eek:

    @Frou81 kan je er niets voor krijgen, want als je niets binnenhoud is ook niet goed! Prachtige buik al!

    @Rozeline klopt, die heb ik daar ook vandaan :p zoek ze alleen met een minder hoge band, want deze zijn wel erg warm met dit weer. Ja of door mijn prolactinoom, ik moet het in ieder geval goed in de gaten houden

    Goede tip meiden over de Hemnes, wij zaten eigenlijk naar zo'n complete kamer van een serie te kijken met meegroeibedje, kledingkast en commode, maar mochten we daar niet in slagen is dat zeker een goeie en vooral handige optie!

    @itsourlove gelukkig geen pijn, soms hoor je van die horrorverhalen

    Hier een rustig dagje, mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht omdat hij niet meer goed remde. Flink op mijn kop gekregen van mijn vriend dat ik het leven van ons twee in gevaar bracht, hij is zelfs maar gaan fietsen naar de fietsenmaker:roflmao: en nu languit op de bank en vanavond sushi eten met onze buren in Rotterdam, daar hebben ze heerlijke sushi voor zwangeren:D
     
    Rozeline, itsourlove, BB83 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. dreamer84

    dreamer84 Actief lid

    9 apr 2018
    214
    259
    63
    Vrouw
    friesland
    dames ff een vraagje. wie van jullie heeft er last van maagzuur en wat doen jullie er tegen? ik heb het de hele dag door vreselijk...vannacht heel slecht van kunnen slapen zelfs...maar wil liever niet aan de medicatie. vk heeft vla gezegt.....helpt maar even, soms ook helemaal niet. ik hoorde lauwe melk...maar sinds ik zwanger ben walg ik echt van melk. dus wie o wie heeft de gouden tip :(
     
  11. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Gembertheetje??
    Coca-cola? Van 1 glas bruisende suikerspul wordt mijn maag/buik vaak weer wat beter gek genoeg... :roflmao:
     
  12. RDerby

    RDerby Actief lid

    20 sep 2013
    371
    200
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb ik ook paar weken flink gehad, maar ben toen omeprazol gaan slikken. Werkte perfect en mocht gewoon tijdens zwangerschap. Helaas geen tips wat betreft normale voeding..
     
  13. dreamer84

    dreamer84 Actief lid

    9 apr 2018
    214
    259
    63
    Vrouw
    friesland
    oeh gemberthee dac ht ik vandaag oke....aangezien het me ook helpt op de misselijke momenten...maar dat was een grote fout haha.
    Cola is wel een idee ja....heb het alleen nooit in huis...dus ff kijken of ik dat nog ergens kan scoren....
     
  14. dreamer84

    dreamer84 Actief lid

    9 apr 2018
    214
    259
    63
    Vrouw
    friesland
    hmm...ja misschien in hoge nood. ik wil tijdens de zwangerschap niet eens paracetamol slikken dus is wel een dingetje :D
     
  15. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam

    Oh ik heb er normaliter ook geen last van.
    Alleen een jaar terug brak er eentje af tijdens het trellen daar zijn ze toen 45min mee bezig geweest dat voelde goed beurs erna.
    Ik ga morgen sushi eten haha.
     
  16. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dit was inclusief schoonmoe mijn mentaal support vanmorgen (tandartsangst)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    svlok, IUItje, DN2017 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Glaewil

    Glaewil Bekend lid

    26 jul 2015
    601
    96
    28
    Ok gebruikte gaviston vorige zwangerschap, werkte goed! :)
     
  18. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Je kunt eerst dingen zoals rennie en gaviscon proberen anders via de huisarts omeprazol (ik ben al standaard aan de omeprazol..want ben al zeven jaar anders misselijk elke freakin dag)

    Stukje/korstje bruin brood hielp hier ook wel eens.
    Een slokje sevenup etc..
     
  19. Bumpie

    Bumpie Bekend lid

    28 dec 2015
    864
    523
    93
    Ik doe het 2e trimester dansje vandaag!
     
    Maani, Soof22, Carmen123 en 9 anderen vinden dit leuk.
  20. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Welkom bij de club, schat! :D Hoe voel je je verder?
     

Deel Deze Pagina