Uitgerekend 17 t/m 31 januari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Maani, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    @svlok beterschap! Goed rusten hoor!
     
    svlok vindt dit leuk.
  2. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Beterschap meid. Hopelijk gaat het snel weer beter met je❤
     
    svlok vindt dit leuk.
  3. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    #4943 itsourlove, 20 sep 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2018
    ivm privacy verwijderd
     
  4. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    #4944 Rozeline, 20 sep 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2018
    Heftig meid. Zeker als je zo machteloos bent in deze situatie. Sterkte...
     
    itsourlove vindt dit leuk.
  5. IVFBeeb

    IVFBeeb Bekend lid

    23 mrt 2018
    509
    422
    63
    Vrouw
    Wat vervelend zeg! Moet je nu voorlopig stoppen met werken?
     
  6. svlok

    svlok Fanatiek lid

    28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @kleineM en @Rozeline dankjewel meiden! De ochtend vrij doet me al zeker goed, ga vanmiddag wel werken, maar voor nu zijn de harde buiken weg :D
    @IVFBeeb ik hoef niet te stoppen met werken, maar moet gewoon rustig aandoen.

    @itsourlove sterkte meis, snap dat het lastig is in zo'n machteloze situatie.

    Helaas gister een telefoontje gekregen dat mijn vriend a.s. maandag aan zijn galblaas wordt geopereerd. Er was een uitvaller, dus vandaag alles regelen en hopelijk volgende week tot en met woensdag vrij.
     
  7. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Sterkte met de operatie van je vriend ❤
     
    svlok vindt dit leuk.
  8. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Het is vrijdag, 23 weken dik

    Vanmorgen even mijn eigen psych aan de lijn gehad voor tips&tricks how to deal with the shit.
    Superlieve tips gehad ❤
     

    Bijgevoegde bestanden:

    svlok, Carmen123, Rozeline en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Ben nu ook heel verkouden geworden blegh. Probeer ondertussen op te ruimen en heb nergens zin in gaat lekker Haha. Gelukkig is vl thuis en ook aan het klussen dus dat motiveert wel.

    Vanmiddag maar even weer liggen
     
  10. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Lekker dutten wanneer je kan ❤
     
  11. 14januari

    14januari Actief lid

    9 mei 2018
    256
    213
    43
    Vrouw
    Verder gaat het best goed! Wat insomnia en last van de heupen/knieën maar nog goed te doen :)
     
    kleineM vindt dit leuk.
  12. 14januari

    14januari Actief lid

    9 mei 2018
    256
    213
    43
    Vrouw
  13. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Overig huishuiden en persoonlijke verzorging waar moet ik dan aandenken?
    Voor hoeveel want ik vind 340 best veel?
    Maar wij komen al jaren van een veel minder riant salaris rond en er kan zelfs gespaart worden..

    Vergis je voor jezelf trouwens niet heh je gaat leven naar inkomen ;)
     
  14. Dyson

    Dyson Fanatiek lid

    8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik heb weer even bijgelezen. Wat een fijne uitslag @IUItje! Wanneer krijg je uitsluitsel over het DNA-onderzoek?

    Wat een heftige situatie @itsourlove! Kun je er een beetje afstand van nemen? Mijn zus is psychisch niet in orde (wel veel minder extreem hoor), en het heeft mij veel rust gegeven om het los te laten en minder contact met haar te hebben. Het is balen om geen echte zussen-relatie meer te hebben, maar uiteindelijk is dit beter voor mij en mijn gezin en dat is het belangrijkste.

    Met Rudi gaat het nog prima. Hij is heel sterk en trapt me behoorlijk. Soms klap ik echt even dubbel van de kracht die hij nu al kan zetten. Dit herken ik helemaal niet van zijn grote broer, die was zo rustig.
    De oudste kids hebben besloten dat ze graag een stapelbed willen, dus waar ik eigenlijk de herfstvakantie had uitgetrokken voor het maken en inrichten van een nieuwe babykamer komt de kamer van zoon dus vrij. Jammer dat ik me niet opnieuw op een kamertje kan uitleven zoals ik het in gedachten had maar aan de andere kant brengt het ook wel rust. Bij onze zoon waren we met de geboorte nog niet eens klaar met het kamertje dus het is ook wel lekker als het nu wel op tijd klaar is. De inrichting is een allegaartje van Marktplaats/gekregen/IKEA.
     
    nizzie86, svlok, kleineM en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. IUItje

    IUItje Actief lid

    19 jun 2018
    159
    376
    63
    Vrouw
    @Dyson aanstaande donderdag afspraak bij de gyn. Als ze eerder iets hoort zou ze bellen maar anders horen we het donderdag.

    Ik ben wel minder nerveus nu. De kans op cf lijkt me zo klein... kan het me niet voorstellen dat dat het kan zijn.
    Het broertje van m'n vriend heeft down, volgens een niet erfelijke lijn, dus weet goed wat het inhoud, hoeveel werk het is, en hoeveel mijn schoonmoeder er dus ook nog mee bezig is. Hij is 38 nu, krijgt 24 uurs zorg en is in de weekenden thuis.
    Ik was best bang dat dit ook op ons pad kon komen...
     
  16. Dyson

    Dyson Fanatiek lid

    8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @IUItje heel begrijpelijk dat je zorgen om down dan zo groot waren! Nou heb je natuurlijk down en down, maar het zal altijd een zorgenkindje zijn. Ik blijf m'n duimen draaien tot donderdag dat het ook geen cf is.

    Is bij jullie de misselijkheid al helemaal weg? Ik heb het redelijk onder controle nu ik eindelijk weet wat mijn maag wel en niet aankan. Maar bepaalde geuren zijn echt vreselijke triggers. Deze week al in de goot staan kotsen toen ik voorbij de visboer reed. En dagelijks bij het tandenpoetsen :(
     
  17. IUItje

    IUItje Actief lid

    19 jun 2018
    159
    376
    63
    Vrouw
    [QUOTE="Dyson, post: 21816882, member:

    Is bij jullie de misselijkheid al helemaal weg? Ik heb het redelijk onder controle nu ik eindelijk weet wat mijn maag wel en niet aankan. Maar bepaalde geuren zijn echt vreselijke triggers. Deze week al in de goot staan kotsen toen ik voorbij de visboer reed. En dagelijks bij het tandenpoetsen :([/QUOTE]

    Bij het tandenpoetsen, check! Zo stom vind ik het steeds.. maar met tandpasta uitspugen moet ik altijd uitkijken dat ik er niet achteraan kots...
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  18. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ladies! We zijn weer terug van vakantie!!! Gisteren gelukkig nog veilig kunnen landen met de Westerstorm :eek:

    @itsourlove inmiddels is je bericht verwijderd, in ieder geval sterkte en veel wijsheid toegewenst voor je!

    @svlok beetje rustig aan doen is ook niet verkeerd, hopelijk snel weer helemaal fit en is die antibiotica ook weer uit je lichaam. Edit; lees nu over de operatie van je vriend as maandag!!! Succes samen! X en knuffel!!

    @IUItje ik duim voor je wijffie X

    @IVFBeeb hoe is het nu met je, thuis weer bij kunnen komen?

    @nizzie86 en @Maani hoe is het met jullie dames?

    Hier nu weer gewone ritme, wat dan toch ook wel weer fijn is en zo naar de mommy bootcamp :thumup: vanmiddag lekker naar de kapper en nieuwe BH's halen; Dat groeit ook maar door he... :D en zondag de wedstrijd kijken (nog meer voetbal liefhebbers hier?

    Fijn weekend verder allemaal, kusjes!!
     
    nizzie86, svlok, kleineM en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Dyson

    Dyson Fanatiek lid

    8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Gisteren rond 18:30 met darmkramp even op bed gelegen. Werd om 6u wakker. Heerlijk vaag gedroomd over Russel Crowe en dat we samen in een musical speelden en allebei niet bleken te kunnen zingen. Andere dingen achter de schermen waren we dan weer veel beter in ;)
     
    nizzie86, svlok, kleineM en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. RDerby

    RDerby Actief lid

    20 sep 2013
    371
    200
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha heel herkenbaar dat soort dromen :D
     

Deel Deze Pagina