Uitgerekend 23 tm 30 september 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaaa30, 13 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hinti

    Hinti Fanatiek lid

    29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018
    16 september (1)
    Tasha - 39 jaar - 4e kindje ♥ M

    22 september (1)

    Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) ♥ J

    23 september (0)


    24 september (2)
    Niki86 - 31 jaar - 3e kindje J
    Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje J


    25 september (2)

    Elraange - 35 jaar - 4e kindje (1 engeltje) V
    Meliflua - 26 jaar - 1e kindje J


    26 september (3)
    Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje J
    Femmeke4 - 32 jaar - 1e kindje ♥ M
    Bezige bij - 29 jaar - 2e kindje M

    27 september (3)
    Hinti - 32 jaar - 2e kindje J
    Rica - ? jaar - ? kindje J
    Mmbro - 31 jaar - 3e kindje V

    28 september (3)
    Wolky84 - 33 jaar - 1e kindje ♥ J
    capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje ♥ J
    Desse - 30 jaar - 1e kindje M

    29 september (0)

    30 september (0)

    Totaal: 15

    ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo


    jongen (9) | meisje (4) | verrassing (2) | onbekend (0)

    Sterretjes
    Klinker83 - 4w3d
    Marinda83 - 6w5d
    Moonchild - gestopt met groeien op 9w


    Afspraken
    Mei
    22 mei: Desse - 20 weken echo
    25 mei: Bezige bij - controle vk

    Juni
    1 juni: Nahlatje - uitgebreide echo UZA
    11 juni: Desse - controle VK

    15 juni: Nahlatje - echo + controle gyn
    18 juni: Bezige bij - 3D/4D pretecho
    19 juni: Hinti - controle vk

    Juli
    6 juli: Nahlatje - echo + controle gyn
    27 juli: Nahlatje - echo + controle gyn


    Babyshot
    Elraange - 11/9/18 - jongen
    Bezige bij - 18/9/18 - meisje
    Meliflua - 21/9/18 - jongen
    Mmbro - 25/9/18 - jongen
    Wolky84 - 26/9/18 - meisje
    Desse - 27/9/18 - meisje
    Nahlatje - 28/9/18 - jongen
    Lovebabys - 28/09/2018 - jongen
    Mamaaa30 - 30/9/18 - meisje
    Capturethemoment - 2/10/18 - jongen
    Femmeke4 - 5/10/18 - jongen

    Hinti - 10/10/2018 - jongen

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

    Wil je in de Facebook-groep? Stuur een privébericht naar Nahlatje met jouw naam en e-mailadres.
     
  2. Nahlatje

    Nahlatje Bekend lid

    12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Ik ben ook wel zo, moet wel zeggen van de 1ste wee tot ze er was zat maar 6u tussen, ben in het zh aangekomen met 9cm ontsluiting :roflmao: en ik had echt verwacht om terug naar huis gestuurd te worden... ik ben ook wel iemand die altijd erger verwacht, dan kan het enkel meevallen
     
    Bezige bij vindt dit leuk.
  3. Meliflua

    Meliflua Actief lid

    8 mrt 2017
    492
    482
    63
    Vrouw
    Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018

    16 september (1)

    Tasha - 39 jaar - 4e kindje ♥ M

    22 september (1)

    Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) ♥ J

    23 september (0)


    24 september (2)
    Niki86 - 31 jaar - 3e kindje J
    Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje J


    25 september (2)

    Elraange - 35 jaar - 4e kindje (1 engeltje) V
    Meliflua - 26 jaar - 1e kindje J


    26 september (3)
    Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje J
    Femmeke4 - 32 jaar - 1e kindje ♥ M
    Bezige bij - 29 jaar - 2e kindje M

    27 september (3)
    Hinti - 32 jaar - 2e kindje J
    Rica - ? jaar - ? kindje J
    Mmbro - 31 jaar - 3e kindje V

    28 september (3)
    Wolky84 - 33 jaar - 1e kindje ♥ J
    capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje ♥ J
    Desse - 30 jaar - 1e kindje M

    29 september (0)

    30 september (0)

    Totaal: 15

    ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo


    jongen (9) | meisje (4) | verrassing (2) | onbekend (0)

    Sterretjes
    Klinker83 - 4w3d
    Marinda83 - 6w5d
    Moonchild - gestopt met groeien op 9w


    Afspraken
    Mei
    22 mei: Desse - 20 weken echo
    25 mei: Bezige bij - controle vk

    Juni
    1 juni: Nahlatje - uitgebreide echo UZA
    11 juni: Desse - controle VK
    14 juni: Meliflua - controle VK

    15 juni: Nahlatje - echo + controle gyn
    18 juni: Bezige bij - 3D/4D pretecho
    19 juni: Hinti - controle vk

    Juli
    6 juli: Nahlatje - echo + controle gyn
    27 juli: Nahlatje - echo + controle gyn


    Babyshot
    Elraange - 11/9/18 - jongen
    Bezige bij - 18/9/18 - meisje
    Meliflua - 21/9/18 - jongen
    Mmbro - 25/9/18 - jongen
    Wolky84 - 26/9/18 - meisje
    Desse - 27/9/18 - meisje
    Nahlatje - 28/9/18 - jongen
    Lovebabys - 28/09/2018 - jongen
    Mamaaa30 - 30/9/18 - meisje
    Capturethemoment - 2/10/18 - jongen
    Femmeke4 - 5/10/18 - jongen

    Hinti - 10/10/2018 - jongen

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

    Wil je in de Facebook-groep? Stuur een privébericht naar Nahlatje met jouw naam en e-mailadres.
     
  4. Nahlatje

    Nahlatje Bekend lid

    12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018

    16 september (1)

    Tasha - 39 jaar - 4e kindje ♥ M

    22 september (1)

    Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) ♥ J

    23 september (0)


    24 september (2)
    Niki86 - 31 jaar - 3e kindje J
    Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje J


    25 september (2)

    Elraange - 35 jaar - 4e kindje (1 engeltje) V
    Meliflua - 26 jaar - 1e kindje J


    26 september (3)
    Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje J
    Femmeke4 - 32 jaar - 1e kindje ♥ M
    Bezige bij - 29 jaar - 2e kindje M

    27 september (3)
    Hinti - 32 jaar - 2e kindje J
    Rica - ? jaar - ? kindje J
    Mmbro - 31 jaar - 3e kindje V

    28 september (3)
    Wolky84 - 33 jaar - 1e kindje ♥ J
    capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje ♥ J
    Desse - 30 jaar - 1e kindje M

    29 september (0)

    30 september (0)

    Totaal: 15

    ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo


    jongen (9) | meisje (4) | verrassing (2) | onbekend (0)

    Sterretjes
    Klinker83 - 4w3d
    Marinda83 - 6w5d
    Moonchild - gestopt met groeien op 9w


    Afspraken
    Mei
    22 mei: Desse - 20 weken echo
    25 mei: Bezige bij - controle vk

    Juni
    1 juni: Nahlatje - uitgebreide echo UZA
    11 juni: Desse - controle VK
    14 juni: Meliflua - controle VK

    18 juni: Nahlatje - echo + controle gyn
    18 juni: Bezige bij - 3D/4D pretecho
    19 juni: Hinti - controle vk

    Juli
    6 juli: Nahlatje - echo + controle gyn
    27 juli: Nahlatje - echo + controle gyn


    Babyshot
    Elraange - 11/9/18 - jongen
    Bezige bij - 18/9/18 - meisje
    Meliflua - 21/9/18 - jongen
    Mmbro - 25/9/18 - jongen
    Wolky84 - 26/9/18 - meisje
    Desse - 27/9/18 - meisje
    Nahlatje - 28/9/18 - jongen
    Lovebabys - 28/09/2018 - jongen
    Mamaaa30 - 30/9/18 - meisje
    Capturethemoment - 2/10/18 - jongen
    Femmeke4 - 5/10/18 - jongen

    Hinti - 10/10/2018 - jongen

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

    Wil je in de Facebook-groep? Stuur een privébericht naar Nahlatje met jouw naam en e-mailadres.
     
  5. Wolky84

    Wolky84 Bekend lid

    1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Heerlijke updates! Fijn dat alle 20 weken echo's goed zijn! @Meliflua en @Nahlatje gefeliciteerd!

    Ik ben inmiddels gestopt met de gewone yoga en de lerares doet dit jaar geen zwangerschapsyoga ivm drukte. Maar ik kon niet meer lekker mee in de les; buik gaat toch wel beetje in de weg zitten. En ik kan wel aanpassen maar dan voel ik me toch niet helemaal ontspannen.
    Nu ga ik naar een soort zwangerschapsgym. Deze week eerste keer geweest en ik vond het super; lekker weer in beweging. Niet te intensief maar toch gevoel dat ik goed bezig ben geweest; heb aardige spierpijn in de beentjes haha.

    Inmiddels ben ik ook helemaal gewend aan het idee dat we een zoontje krijgen. Kan me niet eens meer voorstellen dat het een meid zou zijn; gek hoe snel dat gaat!

    Bevalling kijk ik ook erg naar uit. Ik weet heus wel dat het geen funfeest gaat zijn maar ik heb zo enorm veel vertrouwen in mijn lichaam en ben juist heel nieuwsgierig hoe ik ga reageren. Ik heb zelf geen flauw idee namelijk; kan eigenlijk helemaal niet zo goed tegen pijn. Toch heb ik niet echt angst. Ik geloof namelijk ook heel sterk dat hoe meer ontspannen ik "erin" ga, hoe beter ik erdoorheen ga komen. Dus ik klets tegen die tijd ongetwijfeld anders maar ik denk nu maar: miljarden vrouwen zijn mij voorgegaan, mijn lichaam is sterk, ik denk dat het wel goedkomt. Pijnstilling vind ik dan ook moeilijk om iets over te zeggen; ik laat het helemaal aan het moment over. Na de zwangerschapscursus weet ik wat de mogelijkheden zijn en beslissen kan ik toch niet op voorhand. Bij de een gaat het vlot, bij de ander duurt het uren: elke situatie is toch compleet anders. Ik vertrouw in mijn lichaam, in de signalen die mijn lichaam geeft, in mijn geest qua kracht en ontspanning en in mijn VK als begeleider.

    Ik doe dus zwangerschapscursus omdat het de 1e is. En manlief wil ook een keer mee en betrokken zijn. Plus ik ga naar een borstvoedingsavond....Oh en als ik tijd over heb ga ik ook nog 3 privé lessen yoga doen specifiek voor de ademhaling. Kortom: ik doe alles zo'n beetje haha. Niet omdat het moet maar omdat ik nieuwsgierig ben en het super leuk vind om met mijn zwangerschap bezig te zijn.

    Hier verder ook weinig nieuws onder de zon! Buik groeit hard maar verder nergens last van. Prima energie, slaap weer prima, kleine beweegt goed; voel ik nu wel dagelijks, vooral in de avond maar ook vaak wel een keer overdag. Hoef ook niet meer om 21.00 naar bed ;)

    Nog twee drukke weken voor de boeg en daarna kunnen wij ook eindelijk aan de shopping en klussing haha

    Fijn weekend ladies! De laatste lange in een hele rits; geniet er dubbel van!
     
    Bezige bij vindt dit leuk.
  6. niki86

    niki86 Fanatiek lid

    30 jan 2010
    3.631
    524
    113
    22 weken dansje!!!

    Bevalling:

    1e duurde 3,5 uur
    2e duurde 2,5 uur

    Thuis omdat het zo snel ging. Dus ben wel doodsbang dat ik weer een weeen storm krijg als mijn man er nog niet is en de kids er gewoon nog zijn. Meestal regelt de natuur dit wel maar toch... soms ben ik er spaans benauwd over en soms denk ik kom maar op. Hoop nu eigenlijk wel naar het ziekenhuis te kunnen. Voelt toch veiliger.

    Kamertje:

    Die is zga klaar. Hebben laatst de meiden samen naar boven gedaan en toen maar meteen de babykamer klaar gemaakt want hadden de meeste spullen al gekocht. Muren waren al wit en blijven dat ook dus dat was makkelijk. Verder is er laatst een nieuwe inbouwkast geplaatst dus nu is bijna alles klaar. Wel fijn. Hier een kleine sneakpeak. Meer foto’s heb ik nog niet.

    Verder voel ik me wel prima. Wel steeds meer last van mn bekkeninstabiliteit. Heel vervelend en pijnlijk.

    Over een week of 3 hebben we ook een 3/4D echo bij Dr. papa. Bij de meiden ging dit niet perfect omdat ze steeds in de wand zaten met hun koppie.

    Kleine is al een hele poos aan schoppen en kan echt mega druk zijn. Heb een gevoelige baarmoeder dus krijg snel harde buiken ookal doe ik niks te veel. Had ik bij de meiden ook.

    Zijn jullie al met geboortekaartjes bezig? Wij zijn ons wat aan het orienteren nu...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Elraange en Bezige bij vinden dit leuk.
  7. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    niki86 ziet er heel mooi uit.


    hier ook lkkr druktemakertje in de buik hihi
    ik had indd ook bij de andere zwangerschappen veel last van harde buiken maar alleen bij lopen of bukken en tillen ed.
    nu merk ik het ook al op de fiets.
    Hier gaat het eigenlijk goed met mn bekken. nu zeurend op de achtergrond maar k rust ook veel liggend moet ik zeggen.

    hier bij de 1ste thuis bevallen 22u
    tweede ingeleid vanwege suiker 5 uur
    derde ingeleid vanwege verlies van mijn dochter 2.5uur
    en nu word het spannend hihi
    verwachtte ingeleid te worden maar tot nu toe helemaal geen reden omdat het goed gaat. Dus we Shall see
     
  8. Desse

    Desse Bekend lid

    11 okt 2017
    840
    920
    93
    Hoi meiden,

    Hier ook dagelijks echt schopjes te voelen! Zo leuk! Ook best hard af en toe dat ik het met m’n hand voel, maar m’n vriend is steeds net te laat haha. Soms lijkt het alsof ze stopt met schoppen als er een hand op m’n buik komt, weet niet of dat kan..

    Morgen de 20-weken echo, ben zooo benieuwd hoe ze er nu uit ziet, wil haar zo graag weer even zien! Maar begin nu ook wel een beetje zenuwachtig te worden, moet er niet aan denken dat er iets mis is en we haar nog kwijtraken... Gaan we niet vanuit natuurlijk, maar toch spannend. Ik mag gelukkig al vroeg, 9:15.

    Babykamer is inmiddels helemaal geverfd, ietsie te fel mint geworden haha, hopelijk valt t mee als er straks spulletjes in staan, tis nu wel een heel groot vlak.
     
  9. Hinti

    Hinti Fanatiek lid

    29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Leuk alle kamertjes!
    Kleine hier nu ook echt dagelijks. Gisteren voor het eerst ook echt bewust aan de buitenkant. Mijn man heeft hem ook gevoeld. Erg leuk weer!

    Dl stopte ook altijd met trappelen als mijn man zijn hand op mijn buik legde. Bij mijn hand ging ze door haha. Heel raar!

    Harde buiken nog niet gehad, vorige had ik het heel erg rond de 29 weken. Misschien ligt het ook wel beetje aan waar de placenta ligt. Bij mij nu voor dus alles wordt sowieso al gedempt. Behalve wat hij eronder en erboven schopt en slaat haha.

    Desse morgen veel plezier met de echo! Het komt vast goed en als ze al iets zien betekend het niet per definitie iets ernstigs. Veel dingen kunnen nog bijtrekken in de zwangerschap. Maar de kans dat er iets is, is al klein!

    Elraange ben erg benieuwd of je de bevalling gewoon mag afwachten of toch inleiding. Krijg je goede begeleiding?
     
    Elraange en Desse vinden dit leuk.
  10. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.874
    1.653
    113
    Vrouw
    Mooie kamer @niki86 :thumup:
    Zo te lezen is iedereen lekker bezig.

    Wij zijn ook bezig met leegmaken van de kamer en heb de muurstickers besteld.
    Eindelijk ook een klusjes man gevonden die onze keuken kan af maken dus hopelijk is dat in juni ergens klaar.
    Eind juni hebben wij 2 weekjes vakantie en dan ben ik van plan om echt alles op orde te maken. De hele kamer inrichten en aankleden. Ik kijk hier zo erg naar uit!
    Alle babykleertjes wassen en in de kast hangen:rolleyes:

    Verder gaat het wel redelijk had gister alleen na veel doen echt veel kast van linkerkant bekken. Gelukkig na lang liggen was het weg maar kon er bijna niet door lopen.
    Ook ben ik erg buiten adem en voelt het alsof de baby tegen me maag drukt. Dus ook na eten en drinken moet ik rechtop blijven zitten andere komt het omhoog. Hebben jullie dit ook?
    En harde buiken hier ook regematig.
    Merk ook iedere keer dat de baby sterker word en voel haar heel vaak.

    Dit zijn de stickers die ik ga gebruiken samen met nog een grote roze boom en nog wat andere schattige roze beertjes.
     
    Mmbro en Hinti vinden dit leuk.
  11. Desse

    Desse Bekend lid

    11 okt 2017
    840
    920
    93
    #2131 Desse, 22 mei 2018
    Laatst bewerkt: 22 mei 2018
    Hoi meiden,

    De echo duurde ruim een uur, de kleine bleef met haar kontje aan de zijkant liggen waardoor ik flink heb moeten hupsen tot de onderkant van haar ruggetje zichtbaar werd haha.

    Alle orgaantjes, hersenen, bloeddoorstroom, navelstreng, placenta, ruggetje, mondje, etc. zagen er perfect uit gelukkig. Dus we zaten na de echo met een grijns van oor tot oor te wachten tot de echoscopiste klaar was met alles in het systeem zetten. Toen ging ze de metingen in het systeem invoeren en nu blijkt dat het hoofdje van de baby wat smal is in vergelijking met de rest van haar lichaam. Omdat er verder helemaal geen markers zijn gezien, hoeven we ons geen zorgen te maken maar ik moet wel nog een keer terug voor een volledige 20-weken echo... Dat is protocol blijkbaar. Ze gaf aan dat als de verhoudingen hetzelfde blijven en er ook dan niets geks wordt gezien, het gewoon bij ons kindje hoort en dat ze in de gaten willen houden dat de verhouding tussen lichaam en hoofd niet groter wordt. En misschien trekt het helemaal bij.

    Ik vond de baby van de zijkant al heel erg op mijn vriend lijken, en mijn vriend heeft een smal hoofd ;) mijn gevoel zegt dat het wel goed zit, maar toch knaagt het dat ze alles opnieuw willen checken, dat doen ze ook niet voor niets roept een stemmetje in mij. En we waren direct na de echo nog zo blij... nog steeds wel hoor, ze zullen nu toch geen grote afwijkingen gemist hebben? En als we beiden nou een dikke kop hadden gehad, maar een van ons heeft een smal gezicht, dus helemaal uit de lucht vallen komt het niet... Hopelijk mag ik snel terug, want helemaal lekker zit het natuurlijk niet...

    Ohja, mijn placenta ligt dus idd voor :)
     
    Mmbro en Bezige bij vinden dit leuk.
  12. Desse

    Desse Bekend lid

    11 okt 2017
    840
    920
    93
    7C77D4D0-6FA5-469A-BA30-10B8F96A92E2.jpeg
     
    Meliflua, Mmbro, Hinti en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.874
    1.653
    113
    Vrouw
    @Desse ik snap meteen je onzekerheid. Maar probeer je echt geen zorgen te maken, want zoals je zelf al aangeeft je vriend heeft een smal hoofd dus dit kan daardoor komen.
    En moet ook zeggen dat de metingen van echo's moment opnames zijn en nooit helemaal accuraat:thumup:
    Ikvhad hetzelfde gevoel ook wel toen ze zeiden dat ons kindje een klein hoofd en klein buikje had. Maar mijn partner, ik en zoontje hebben allemaal een klein hoofd. En het buikje kan nu wat kleiner zijn maar straks weer een groeit spurt hebben.
    Zo heb ik bij mij zoontje een keer een echo gehad en toen zei de echoscopist dat zij botjes in de benen eigenlijk wel heel erg lang zijn en dat hij dit niet snel zo lang ziet. Nou, toen mijn zoontje werd geboren was het gewoon een klein mannetje van nog geen 50cm en wel wat lange beentjes maar echt niet extreem. Dus ik weet gewoon dat het niet altijd klopt.
    Wel fijn dat voor se rest alles goed is met jullie kindje :)
    Lekker van genieten!;)
     
    Desse vindt dit leuk.
  14. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    desse prachtig meid , ik zou me ook niet druk maken


    ja begeleiding zh is goed vanaf begin iedere 2weken controle + echo gehad. Nu naar 3 weken gedaan , omdat zorg iets minder s na de 20wkn echo.
    maar korte lijn bij ongerustheid mag k komen. Wel eerst bellen natuurlijk.
    Nu mag k 4 juni weer.

    Hoe gaat het met de rest?
     
    Mmbro en Hinti vinden dit leuk.
  15. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    ohhh en 22 weken dansje :):):)
     
    Mmbro vindt dit leuk.
  16. Desse

    Desse Bekend lid

    11 okt 2017
    840
    920
    93
    Toch even raar om gebeld te worden door de afdeling prenatale diagnostiek... Maandag mag ik voor de GUO II komen...

    Klinkt zo heftig :rolleyes:
     
  17. Hinti

    Hinti Fanatiek lid

    29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    @Desse ik zou het echt als protocol zien. Dl had op echo ook een smal hoofd, echoscoptiste keek naar mijn man ah ik zie al waar ze het van hoofd en moeder is ook niet echt rond qua gezicht. En ze heeft nu nog een smal hoofdje. Staat overigens echt los van haar afwijking.
    Ze is gewoon een kopie van papa.

    Misschien dat ze ook nog een keer willen checken omdat ze moeilijk alles konden meten door haar ligging?
    Komt vast goed! Als ze echt rare verdenkingen hadden dan hadden ze wel iets gezegd.

    Fijn @Elraange dat je zo goed gevolgd wordt!

    @Bezige bij schattig de stickers! Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het af is
     
    Elraange vindt dit leuk.
  18. Desse

    Desse Bekend lid

    11 okt 2017
    840
    920
    93
    Foute lijst gepakt ;)
     
  19. Desse

    Desse Bekend lid

    11 okt 2017
    840
    920
    93
    Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018

    16 september (1)

    Tasha - 39 jaar - 4e kindje ♥ M

    22 september (1)

    Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) ♥ J

    23 september (0)


    24 september (2)
    Niki86 - 31 jaar - 3e kindje J
    Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje J


    25 september (2)

    Elraange - 35 jaar - 4e kindje (1 engeltje) V
    Meliflua - 26 jaar - 1e kindje J


    26 september (3)
    Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje J
    Femmeke4 - 32 jaar - 1e kindje ♥ M
    Bezige bij - 29 jaar - 2e kindje M

    27 september (3)
    Hinti - 32 jaar - 2e kindje J
    Rica - ? jaar - ? kindje J
    Mmbro - 31 jaar - 3e kindje V

    28 september (3)
    Wolky84 - 33 jaar - 1e kindje ♥ J
    capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje ♥ J
    Desse - 30 jaar - 1e kindje M

    29 september (0)

    30 september (0)

    Totaal: 15

    ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo


    jongen (9) | meisje (4) | verrassing (2) | onbekend (0)

    Sterretjes
    Klinker83 - 4w3d
    Marinda83 - 6w5d
    Moonchild - gestopt met groeien op 9w


    Afspraken
    Mei
    25 mei: Bezige bij - controle vk
    28 mei: Desse - GUO II nav 20 weken echo

    Juni
    1 juni: Nahlatje - uitgebreide echo UZA
    11 juni: Desse - controle VK
    14 juni: Meliflua - controle VK

    18 juni: Nahlatje - echo + controle gyn
    18 juni: Bezige bij - 3D/4D pretecho
    19 juni: Hinti - controle vk

    Juli
    6 juli: Nahlatje - echo + controle gyn
    27 juli: Nahlatje - echo + controle gyn


    Babyshot
    Elraange - 11/9/18 - jongen
    Bezige bij - 18/9/18 - meisje
    Meliflua - 21/9/18 - jongen
    Mmbro - 25/9/18 - jongen
    Wolky84 - 26/9/18 - meisje
    Desse - 27/9/18 - meisje
    Nahlatje - 28/9/18 - jongen
    Lovebabys - 28/09/2018 - jongen
    Mamaaa30 - 30/9/18 - meisje
    Capturethemoment - 2/10/18 - jongen
    Femmeke4 - 5/10/18 - jongen

    Hinti - 10/10/2018 - jongen

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

    Wil je in de Facebook-groep? Stuur een privébericht naar Nahlatje met jouw naam en e-mailadres.
     
  20. capturethemoment

    capturethemoment Bekend lid

    30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    @Desse hier dus precies hetzelfde met te grote metingen. En gister de GUO ll gehad en alles was perfect! Gewoon een groot kindje. Ze vertelde me daar dat de protocollen soms ook achterhaald zijn waaronder mijn geval waardoor stelletjes te vaak in onnodige onzekerheid moeten zitten. Het spatje op het hartje zat er ook nog steeds maar ook hierover verzekerde ze ons dat het niets was en dat dat uiteindelijk ook zou verdwijnen .

    Probeer je niet teveel zorgen te maken . Als ze verder geen afwijkingen zien en het pas bij de metingen ontdekken dan zal het wel meevallen .
     
    Meliflua en Bezige bij vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina