Uitgerekend 23 tm 30 september 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaaa30, 13 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolky84

    Wolky84 Bekend lid

    1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Hier ook nog alles rustig! Manlief had vandaag nog belangrijke avond en is bijna thuis. Vanaf dan mag het wat mij betreft gaat gebeuren. Dagen gaan op en af; ene dag voel ik me beter dan andere dag. Maar nog geen tekenen van een a.s. bevalling ;) Wordt wel met de dag zenuwachtiger. Verlof is niks voor mij geloof ik haha. Alles is af en geen idee wat ik nog moet gaan doen. Dus laat die kleine maar snel komen!
     
  2. Hinti

    Hinti Fanatiek lid

    29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Hier rustig.. Wel soms lelijke krampen en dan vooral 's nachts maar hoef nog niet te puffen. Van mij mag hij echt komen maar ik houd toch maar rekening met nog 3 weken. Ben bang dat het anders echt nog heel zwaar wordt.

    Bloed zou ik denk ik wel even bellen om te checken. Misschien slijmprop?
     
  3. capturethemoment

    capturethemoment Bekend lid

    30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Vannacht wat misselijke voorweeen gehad .. verder heen bloedverlies meer nu is alles weer rustig... zal idd wel iets van slijmprop of iets zijn geweest.. ik hou het in de gaten ik hou ook rekening met 41 weken (langer laten ze me niet lopen ivm grootte) dat geeft wel wat rust .. maar toch ga ik stiekem iedereen avond wel Nasr bed mrt het idee wie weet? Hihi
     
  4. Femmeke4

    Femmeke4 Actief lid

    18 jan 2018
    142
    98
    28
    Vrouw
    39 weken! En we wachten nog maar even verder af..... bij jullie wel al wat meer gerommel?
     
  5. Hinti

    Hinti Fanatiek lid

    29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Hier morgen 39 weken. Niet echt heel spannend gerommel alleen beetje griep idee. Wie zal het zeggen wat het betekend haha.
     
  6. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.874
    1.653
    113
    Vrouw
    Hier vandaag ook 39 weken!
    Heb sinds gister wel meer pijn in me onderrug en stuitje.
    Ook doet de baby me echt pijn van onderen, voelt zo beurs aan van binnen. Hoop af en toe dat door dat bewegen en rotzooi in me buik dat me vliezen breken. Maar helaas nog niks gebeurt.
     
  7. Lovebabys

    Lovebabys Actief lid

    13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Hier ook nog niks. 39+2 Wel flinke harden buiken, voorweeën. Slijmprop verloren met 37 weken. Ik hoop dat het zo snel mogelijk doorzet
     
  8. Meliflua

    Meliflua Actief lid

    8 mrt 2017
    492
    482
    63
    Vrouw
    Hier 39+1. Best wel last van voorweeen! Hopen dat t doorzet :D
    Controle bij vk was prima, meneer is zelfs een beetje ingedaald :thumup:
     
    Wolky84 vindt dit leuk.
  9. tasha

    tasha Actief lid

    21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    hey hey allemaal even een berichtje van mij. eindelijk gaat het heel goed... om een heel lang verhaal heel kort te maken... we zijn onwijs druk geweest met verbouwen, en waarschijnlijk heb ik met al die warmen weken en het harde klussen en mega mega nesteldrang iets te veel gedaan... waar door ik echt niks meer kon zelfs lopen was niet te doen. Dat was natuurlijk wel even schikken maar met veel rust en echt niks meer doen voel ik me nu weer super fit, dat klinkt waarschijnlijk heel gek aangezien ik nog niet bevallen ben :D en dus nu 40+4 ben en weinig slaap snachts omdat onze kleine uk dan juist heel actief is. en ik 100 keer naar de wc moet,,,,, maar heb me in geen weken zo goed gevoeld als nu, (moet er wel bij zeggen ik doe echt nog steeds heel rustig doe en met veel moeite heb accepteerd dat gewoon niks doen ook best lekker is,

    @Wolky84 maar hoe is het met jou? en met de rest natuurlijk?
     
    Bezige bij vindt dit leuk.
  10. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    goedemorgen dames

    sorry dat ik tijdje afwezig was.

    Hier ben ik vorige week bevallen van maandag op dinsdag nacht.
    Ik moest maandag heen om te kijken of ik wat ruimer in mn ontsluiting zat dan de krappe 2 die ik had om dinsdag ingeleid te worden.
    nou dat was niet het geval dus moest toch een ballon en niet naar huis.
    Ik baalde...
    maargoed ik kreeg de ballon.
    Direct dacht ik al bij het staan dit voelt raar en kramperig maar ze zeiden dat dit normaal was.
    Echter binnen een half uur was de ballon al geboren.
    Vlgs verpleging had ie dan niet goed gezeten.
    bij inwendig onderzoek bleek ik 3cm te hebben dus klopte het wel.
    Direct bij het opstaan kreeg ik tijdens t lopen steeds weeën.
    Dat kon niet vlgs personeel. ( hier gaan we weer dacht ik) ik mocht zelfs naar huis.
    Ik vroeg om ctg en kreeg deze uiteindelijk en voila ik had toch weeën ( niet heel krachtig nog maargoed)
    uiteindelijk opgenomen en om 1u 's nachts om weeopwekkers gevraagd omdat t niet opschoot en k wel iedere steeds sneller weeën kreeg.
    Daarna ging het snel na een uur dosis opgehoogd en had ik een heftige weeenstorm. Deze kon ik goed handelen ( gelukkig).
    uiteindelijk mocht ik persen.
    Kids aan ieder een kant en toen kwam de baby. Mijn dochter heeft hem vanuit mij op mn buik mogen leggen en mijn zoon heeft de navelstreng doorgeknipt.
    het was pure liefde en super intiem om dit zo mee te mogen maken.
    we zijn nu heerlijk thuis aan het genieten.
    Hij heet G.ino en weegt 4240gr en 51cm
     
  11. tasha

    tasha Actief lid

    21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL

    Gefeliciteerd met je zoon en jullie broertje! en wat bijzonder om zo met je andere kids te bevallen!
     
    Elraange vindt dit leuk.
  12. Wolky84

    Wolky84 Bekend lid

    1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    @Elraange Nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!!

    @tasha Heftig meid maar fijn om te horen dat het nu beter gaat en je je zo goed voelt; dan kun je er nog lekker even flink van genieten! Ik moet nog even toegeven aan het lekker niks doen geloof ik haha; heb daar best moeite mee. Maar wordt er ook steeds beter in!

    Topic is hier aardig leeggelopen....ik zit daarom nu meer in het andere topic:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/laatste-10-weken-afteltopic-deel-2.678366/
    Vind het namelijk nog altijd heerlijk om van mezelf af te kunnen schrijven en ervaringen van anderen te lezen.
     
    Elraange en Bezige bij vinden dit leuk.
  13. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    @Lady's hoe gaat het met jullie?

    Hier goed voorbeeldige zoon heb ik hihi
    Ik weet niet of jullie t al wisten, maar yent is al bevallen.
    Ze was me voor hihi

    Ik zal de lijst es ff opzoeken
     
    Bezige bij vindt dit leuk.
  14. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018
    22 september (1)
    Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) ♥


    23 september (1)

    Tasha - 39 jaar - 4e kindje

    24 september (2)
    Niki86 - 31 jaar - 3e kindje
    Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje

    25 september (2)

    Elraange - 35 jaar - 4e kindje (1 engeltje)


    26 september (1)
    Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje

    27 september (3)
    Meliflua - 26 jaar - 1e kindje ♥
    capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje
    Femmeke4 - 32 jaar - 1e kindje


    28 september (3)
    Bezige bij - 29 jaar - 2e kindje
    Mmbro - 31 jaar - 3e kindje
    Wolky84 - 33 jaar - 1e kindje


    29 september (1)
    Desse - 30 jaar - 1e kindje

    30 september (0)

    Totaal: 13

    ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo


    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (13)

    Sterretjes
    Klinker83 - 4w3d
    Marinda83 - 6w5d
    Moonchild - gestopt met groeien op 9w




    Babyshot:
    Desse - 3/10/18 - meisje
    Nahlatje - 28/9/18 - meisje
    Mamaaa30 - 30/9/18 - meisje
    Mmbro - 25/9/18 - jongen
    Bezige bij - 29/9/18 - meisje
    Elraange - 11/9/18 - jongen
    ( bevallen op 11/9 van een zoon)
    Capturethemoment - 2/10/18 - jongen
    Meliflua - 30/9/18 - jongen
    Wolky84 - 26/9/18 - meisje

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

    Wil je in de Facebook-groep? Stuur een privébericht naar Nahlatje met jouw naam en e-mailadres.
     
  15. Femmeke4

    Femmeke4 Actief lid

    18 jan 2018
    142
    98
    28
    Vrouw
    Dit is een oude lijst, mijn datum is de 26e geworden.

    Hier niet veel activiteit. Wel poetsdrang vandaag..... of komt dat door de storm.
     
  16. Lovebabys

    Lovebabys Actief lid

    13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Zitten jullie er emotioneel ook doorheen? Ik ben echt een wandelende emotionele bom. Kan echt niet wachten tot de zwangerschap voorbij is
     
  17. Nahlatje

    Nahlatje Bekend lid

    12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Ja! Echt enorm.. en vooral omdat ik echt NU wil bevallen.. Alle klachten worden me ook echt te veel nu en wil terug op mijn buik kunnen slapen.. ik verveel me vaak ook steendood omdat ik niet veel meer kan en mijn dochter is nu ook echt vermoeiend
     
  18. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.874
    1.653
    113
    Vrouw
    Ik heb dat ook! Ben het echt zat!
    Vaak zit ik door vermoeidheid ook te huilen om dat het allemaal gewoon te veel en te zwaar is.
    Sommige dagen als ik iets beter heb geslapen gaat het wel wat beter.
    Ik lees en schrijf ook in de laatste 10 weken aftel topic mee en iedere keer als iemand bevallen is ben ik heel blij voor diegene maar baal ik tegelijkertijd dat ik nog steeds niet mag.
     
  19. Meliflua

    Meliflua Actief lid

    8 mrt 2017
    492
    482
    63
    Vrouw
    Ooh ik heb echt precies hetzelfde, ben er mentaal en fysiek gewoon zo klaar mee. Soms schaam ik me er echt voor omdat ik nog geen kindjes heb rondlopen en iedereen alles voor me doet.. maarja ik kan er echt niks aan doen dat ik me zo voel! :$ ben gewoon zo benieuwd wanneer wij allemaal aan de beurt zijn! :p
     
  20. Femmeke4

    Femmeke4 Actief lid

    18 jan 2018
    142
    98
    28
    Vrouw
    Hmm ik heb daar nog geen last van. Ik ben niet zo snel emotioneel en op het slecht slapen na heb ik geen klachten. Dus ik hou het nog wel vol maar ik wil ook heel graag bevallen omdat ik zo nieuwsgierig ben. Ook hier heel rustig en beetje chillen en poetsen de hele dag. We wachten nog even af. Stilte voor de storm dit hihi!
     

Deel Deze Pagina