Uitgerekend 23 tm 30 september 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaaa30, 13 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hinti

    Hinti Fanatiek lid

    29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Van de week wel echt een emo dag. Had zo last van m'n heupen en m'n dochter was erg druk. Ze loopt nog niet helaas dus veel gesjouw waar ik dan niet onderuit kom.

    Als ik dan weer keer goed geslapen heb dan gaat het wel veel beter. Nu voel ik me weer best prima maar kan morgen best weer drama zijn.

    Vorige keer was het 42 weken en hoop oprecht dat het nu eerder komt. Ben ook gewoon zo benieuwd en er helemaal klaar voor
     
  2. Wolky84

    Wolky84 Bekend lid

    1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Korte update; wij zijn vanochtend (21e) trotse ouders geworden van onze zoon! Het is allemaal heel goed gegaan. Ik zal binnenkort een update plaatsen. Zoonlief en manlief liggen nu lekker te slapen maar mij lukt dat niet echt haha.

    Hou vol ladies!!! Jullie zijn er ook bijna!
     
    louan, Elraange, Meliflua en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Lovebabys

    Lovebabys Actief lid

    13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw


    Gefeliciteerd!!!! Wat leuk. Genien van je gezinnetje en dat wij allemaal snel mogen volgen
     
  4. Meliflua

    Meliflua Actief lid

    8 mrt 2017
    492
    482
    63
    Vrouw
    @Wolky84 oh wat geweldig! Gefeliciteerd en geniet ervan met je gezinnetje :thumup::D
     
  5. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw

    ja super gefeliciteerd
    lkkr aan t genieten
     
  6. Lovebabys

    Lovebabys Actief lid

    13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd dames die bevalling zijn.
    Heeft iemand nog iets vernomen van mamaa30?
     
  7. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.874
    1.653
    113
    Vrouw
    Ik zie dat ze niet meer actief is op het forum. Weet niet of ze op Facebook meekletst want ik heb geen Facebook.
     
    Lovebabys vindt dit leuk.
  8. Nahlatje

    Nahlatje Bekend lid

    12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Ze praat inderdaad op fb mee. Ze is nog niet bevallen allesinds :)
     
    Lovebabys en Bezige bij vinden dit leuk.
  9. Lovebabys

    Lovebabys Actief lid

    13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Hier verlies ik weer de slijmprop. Ik dacht dat dat maar 1 keer gebeurde. Heb zo nu en dan hele lelijke krampen die vanuit de vagina naar de buik schieten. Spannend ik wacht af. Zou super zijn bevallen op de uitgerekende datum.
     
    Bezige bij vindt dit leuk.
  10. Femmeke4

    Femmeke4 Actief lid

    18 jan 2018
    142
    98
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

    We houden nog vol maar zo nieuwsgierig ondertussen. Ik wil ook graag bevallen!
     
  11. tasha

    tasha Actief lid

    21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    @Wolky84 Gefeliciteerd met jullie zoon!!!


    hier nog helemaal niks, en voel me nog steeds heel goed eigenlijk..... we zijn zaterdag zelfs met onze kleine man van 5 jaar 4 uur lang pokemons gaan vangen! hahahaha hij blij en ik hoopte stiekem dat het lopen de bevalling misschien wel in gang kon zetten! nou niet dus hahahahaha wel een hele leuke dag gehad. dus we wachten maar af, dinsdag hebben we een afspraak voor een ctg en gaan we horen wanneer ze gaan inleiden,

    spannend dus :D
     
  12. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    oh dames jullie houden het spannend zeg

    Hoe gaat het?
     
  13. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.874
    1.653
    113
    Vrouw
    Zwaar...
    Heb sinds het weekend echt het gevoel van een gebroken schaambot. En vanochtend zoveel last van me onderkant dat het leek alsof ik al bevallen was. Ik hoop toch echt wel dat het niet lang meer duurt want ik kan bijna niks.
    Hoe gaat met jou en de kleine?

    @Wolky84 hoe gaat het met jou en kleine?
     
  14. Hinti

    Hinti Fanatiek lid

    29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Hier ook pittig. Veel last van heupen en bekken als ik ook maar 5min teveel doe. Hopelijk komt hij snel maar vrees ervoor
     
  15. Femmeke4

    Femmeke4 Actief lid

    18 jan 2018
    142
    98
    28
    Vrouw
    Hier ook rustig...
    Saai he.. zitten we dan te wachten
     
  16. Meliflua

    Meliflua Actief lid

    8 mrt 2017
    492
    482
    63
    Vrouw
    Hier ook alles rustig.. inderdaad ook echt last van mn bekken, vreselijk! Morgen naar de vk dus ik hoop op een strippoging.. :D
     
  17. Wolky84

    Wolky84 Bekend lid

    1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Even dezelfde post als in het 10 weken afteltopic want ik wilde jullie graag een update sturen!

    Ohhh meiden wat is er een hoop gebeurt de afgelopen dagen! Ik ben er niet eerder aan toegekomen om mijn verhaal met jullie te delen of een update te plaatsen. Onze zoon doet het ontzettend goed maar hij viel in het begin te veel af waardoor we afgelopen dagen alleen maar bezig zijn geweest met voeden, voeden, voeden en troosten, troosten, troosten. Na 4 nachten geen slaap stond ik echt op instorten. Uiteindelijk hebben we nu nieuwe kraamhulp en die is zó goed met borstvoeding begeleiding dat het nu ineens met sprongen vooruit gaat. We kunnen nu dus ook veel meer genieten.

    Mijn bevalling ging dus razendsnel, zeker voor een 1e.
    4.30 verloor ik vruchtwater. Om 5.30 begonnen de weeën. Om 5.45 had ik al weeën om de 3 minuten dus ik snapte er niks van. Overal lees je en hoor je dat het rustig begint met onregelmatige weeen. Maar bij mij blijkbaar niet :) Dus ik dacht dat ik me mega aanstelde terwijl ik gewoon vanaf 1e moment enorm krachtige weeën had en vanaf 1e moment geen kans heb gehad om te herstellen en te wennen aan het idee van bevallen haha. VK gebeld maar die zat in bevalling dus we zouden nog even wachten; ik dacht dat dat wel kon. Kwartier later trok ik het al niet meer en teruggebeld: er zou een andere VK komen maar die moest nog uit bed gebeld worden. Ik raakte beetje in paniek omdat het zo hard ging; als ik nu al zoveel pijn had, hoe moest ik dit nog een dag vol gaan houden? Wist ik veel...VK was er 15 min later. Dat bood enorm veel rust; ik wist dat ik nu in goede handen was. Ik zat op 2cm. Drie kwartier later werd VK afgelost door de 1e VK en zat ik op 3/4 cm. Toen wisten we dus wel dat het enorm hard ging en ik wilde naar het ziekenhuis omdat ik enorm op zag tegen de autorit. Die was dus ook hels. In het ziekenhuis zat ik al snel op 5cm maar ik ging kapot van die sterke weeen dus wilde toch pijnbestrijding. Ik heb echt alleen maar rugweeen gehad....Overdracht naar ziekenhuis in gang gezet. Aan de CTG 20 min....werd uiteindelijk 40 min; het was druk op de verloskamers. En toen was het dus al te laat want in de tussentijd zat ik op 7cm. Geen pijnbestrijding meer; ik ging daar veel te hard voor...ben ik achteraf wel super blij mee! Doorgegaan met eigen VK. Drie kwartier later zat ik op volledige ontsluiting en 6 persweeen was onze zoon daar!
    Een droombevalling dus; de pijn was ik meteen vergeten!

    Lichamelijk herstel gaat super snel. Mentaal moet ik het nog wel een plekje gegeven omdat het in alle heftigheid zo anders is gelopen dan ik ooit had gedacht. Maar dat komt vanzelf goed!
     
    Elraange vindt dit leuk.
  18. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    oh dames klinkt niet leuk meer zo..
    @Bezige bij die pijn had ik ook net alsof je er met een moker bent geslagen...

    @Hinti zo niets meer kunnen is ook heftig. Genieten van de zwangerschap is dan ook niet echt meer te doen

    @Meliflua rommelt t al wel wat bij je?
    Hoop dat ze gaan strippen morgen.

    @Femmeke4 ik hoop dat t snel voor je gaat gebeuren meid

    @Wolky84 wow dat klinkt als een turbo bevalling zeg. Gelukkig ging het dan inderdaad snel.
    Dat plekje komt wel maar geef t de tijd.
    en wat een heftig begin zeg wat betreft t voeden..
    pfff gelukkig hebben jullie nieuwe kraamzorg en gaat dat stukken beter zodat je eindelijk kan genieten.


    hier kan ik niet anders zeggen dat het goed gaat.
    Nu is hij tussen 1900-2200u vaak wakker en wil bij mama zijn. Dat laat ik ook toe.
    Hij krijst/huilt nooit voor de fles maar jengelt dan wat. Daarna slaapt hij weer e/4of 5uur door.
    Er zit al aardig ritme in hier qua voedertijden.
    Alleen zijn ontlasting is nu stuk dikker (klei) niet dat je hem daarover hoort dat t pijnlijk is maar duurt nu langer voordat t eruit komt. Dus hij blijft soms maar persen.
    Vanacht had ie wel weer waterige ontlasting dus wie weet is dat ook weer voorbij.
    Tis hier genieten hihi
    ( sorry dames, maar jullie mogen ook snel genieten. Misschien vandaag al)
     
    Bezige bij vindt dit leuk.
  19. Hinti

    Hinti Fanatiek lid

    29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    @Elraange gelukkig als ik beetje m'n rust kan nemen gaat het ook wel prima. Einde is in zicht en geniet nog volop van het getrappel en zo. Maar de rest mag van mij wel klaar zijn hihi.
    Vandaag nog even doorbijten en dan kan ik weer paar dagen echt naar mijn lijf luisteren gelukkig
     
    Bezige bij vindt dit leuk.
  20. Lovebabys

    Lovebabys Actief lid

    13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Dames korte update.

    Na een zeer heftige bevalling (ingeleid) ben ik gister bevallen van een prinsje. Zo verliefd, kan het niet beschrijven. 40+1 was ik. Ik typ later alles uit.

    Iedereen die nog moet. Jullie kunnen het!! Heel veel sucses.
     
    Elraange, Nahlatje en Bezige bij vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina