*uitgerekend april 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Navara2010, 1 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

    Lucindalice VIP lid

    3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @Alinda34 , inderdaad erg lastig, ik probeer al sinds woensdag er vroeg in te kruipen. Vandaag hebben we expres weinig buitenhuis ondernomen en echt geprobeerd te plannen dat ik straks lekker vroeg naar bed kan gaan.... op hoop van zegen dan maar :D
     
  2. Finally88

    Finally88 Actief lid

    8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Hier helaas weer geen goede echo. Nu afwachten of het zelf op gang komt. We gaan deze week even lkkr een paar dagen weg. En anders volgend week een afspraak bij de gyn maken, voor weer cytotec. Net als bij de eerste zwangerschap.
     
  3. Lucindalice

    Lucindalice VIP lid

    3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @Finally88 , wat heftig en wat verdrietig zeg. Heel veel sterkte. Hopelijk kun je toch genieten van de paar daagjes weg
     
  4. Navara2010

    Navara2010 Actief lid

    15 okt 2012
    184
    1
    18
    Navara :D
    Antwerpen
    Vandaag naar de gynaecoloog geweest en alles was in orde Datum is wel verzet naar 13-04 ☺️
     
    Lucindalice vindt dit leuk.
  5. wish 2b pregnant

    wish 2b pregnant Actief lid

    6 aug 2009
    239
    127
    43
    Vrouw
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    Ik heb alle berichten gelezen maar kan niet alles onthouden Ik wens je sterkte toe @Finally88 . Houd je ons op de hoogte?

    Ik krijg steeds meer vertrouwen in mijn zwangerschap. Bloedverlies is nu na >2 wkn over en over 3 dagen de vitaliteits echo. Zo spannend.
     
  6. Kim3C

    Kim3C Lid

    24 jul 2017
    43
    43
    18
    Vrouw
  7. Kim3C

    Kim3C Lid

    24 jul 2017
    43
    43
    18
    Vrouw
    Hoe gaat het met de rest? Veel last van de kwaaltjes? Hoeveelste kindje zou dit voor jullie worden?

    Bij ons is het ons eerste kindje. In beginsel was het een tweeling maar helaas is er ééntje gestopt met groeien. Ik heb erg veel last gehad van de kwaaltjes maar ik merk nu (bijna 9 weken) dat het gelukkig ietsjes minder aan het worden is. Donderdag krijg ik weer een echo in het ziekenhuis en daarna als het goed is het 'normale' traject in bij de verloskundige.
    Besef dat we over 7 maandjes eindelijk een eigen kleine baby zullen hebben begint nu eindelijk een beetje te komen :D
     
  8. Kim3C

    Kim3C Lid

    24 jul 2017
    43
    43
    18
    Vrouw
  9. Navara2010

    Navara2010 Actief lid

    15 okt 2012
    184
    1
    18
    Navara :D
    Antwerpen
    Hier is het mijn 3de kindje en voor mijn vriend het 2de ☺️ De oudste is 7,5 jaar en de jongste is bijna 11 maand , 2 meisjes ☺️

    Ik heb voorlopig nog niet echt kwaaltjes buiten dat ik geen grote maaltijden meer kan eten en meer in stukken moet eten gaat het prima.
     
  10. Finally88

    Finally88 Actief lid

    8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Hoi meiden,

    Ik ben vanmiddag naar de gyn geweest. Daar na nog een inwendige echo, en recept meegekregen voor cytotec. Dit ongeveer een uur terug ingebracht. Ik begin inmiddels wat te voelen, onder in m'n buik. Nu afwachten tot t echt los komt.
     
  11. Kim3C

    Kim3C Lid

    24 jul 2017
    43
    43
    18
    Vrouw
    @Finally88; heel veel sterkte de komende periode en ik hoop dat het mee mag vallen. Met mijn miskraam ben ik alles binnen een paar uur na het beginnen van de krampen verloren, deze kwam echter wel natuurlijk op gang.

    Ik ben vanmorgen weer wakker geworden in een flinke plas bloed. Misschien is mijn lichaam het tweede vruchtje aan het afstoten? Ik mag in ieder geval vanmiddag langs het ziekenhuis.

    Kwaaltjes zijn nog steeds flink aanwezig, eerste echte zwangerschap en wellicht doordat het een tweeling was maar het valt me erg zwaar! Misschien ook door alle extra zorgen :o:

    Nou ja, vanmiddag weer even spannend.

    Het is rustig hier. Waar is iedereen? :p
     
  12. Finally88

    Finally88 Actief lid

    8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Ik hoop dat alles gewoon goed is Kim3c, sterkte met wachten tot vanmiddag!

    Ik ben gister al heel veel stolsels verloren. De krampen waren veel minder dan vorige keer. Maar ik heb t vruchtzakje nog niet gevonden. Dus ben bang dat die er nog niet uit is..
     
  13. Lucindalice

    Lucindalice VIP lid

    3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @Finally88 , wat een pittige tijd maak je nu door meis :(, heel veel sterkte

    @Kim3C , och nee, ik hoop dat alles toch goed zit!!!
     
  14. Kim3C

    Kim3C Lid

    24 jul 2017
    43
    43
    18
    Vrouw
    Baby doet het goed! Van het tweede vruchtje was niets meer te zien dus zeer waarschijnlijk daar de bloeding door gehad.
    Mooie echo met een beweeglijk kindje, armpjes en beentjes waren goed te onderscheiden :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Navara2010, Finally88 en Lucindalice vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina