Uitgerekend begin augustus 2018 - beperkt aantal leden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bozoe, 6 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Hoi,

    Mijn naam is Bozoe, ik heb een dochtertje van 10 maanden. Ben nu onverwachts (maar heel welkom :D) zwanger. Als het goed is ben ik 6 augustus uitgerekend.

    Er loopt al een topic voor dames die uitgerekend zijn tussen 1 en 15 augustus. Daar wordt alleen wel erg veel geschreven en de groep is mij iets te groot waardoor het voor mij niet bij te houden is. Omdat ik wel graag wil kletsen gedurende de zwangerschap dit topic geopend. Iemand die mee wil schrijven?:)
     
  2. Izzie76

    Izzie76 Niet meer actief

    Graag klets ik hier ook mee, iets minder druk hoop ik!


    Ik ben 40+, vierde kind, tweede leg. Het echte aantal kinderen en hun geslachten houd ik nog even prive voor het wereld kundig is dat ik nog een kindje krijg dus ik doe er met opzet vaag over. De leeftijden kloppen wel wanneer ik over ze praat

    Ik ben vermoedelijk uitgerekend op 9 augustus. Vind het zwanger zijn enorm spannend aangezien ik al ouder ben . Man en ik hebben in Juli besloten samen nog een kindje te maken en tot mijn verbijstering was het direct raak. Helaas werd dit een vroege miskraam en ben ik nu in ronde 4 na m'n miskraam weer zwanger.

    Heb de verloskundige nog niet gebeld, dat doe ik vrijdag
     
    bozoe vindt dit leuk.
  3. kimberley1980

    kimberley1980 Niet meer actief

    hoi hoi jullie kennen mijn naam vast al, maar zoals eerder al aangegeven is, de andere groep is best druk en ik zou graag met jullie meebabbelen. als dat ok is

    ja ik ben 36 bijna 37. vind het spannend om weer zwanger te zijn. vriend en ik hebben eigenlijk gewoon de natuur maar laten gaan en dat was dus direct een zwangerschap. beide hebben wij 2 kids uit eerdere relaties dus voor ons allebei de derde. en samen dus de 5e

    we vinden het allebei super en genieten er van. hij soms iets minder van mijn buien. pffff kan best sjaggie doen en knuff en meer gehalte staat op 0. s avonds zo moe :D de arme man haha
     
    bozoe vindt dit leuk.
  4. Yaritza

    Yaritza Lid

    2 dec 2017
    19
    10
    3
    Vrouw
    Mag ik hier in de "rustige groep" ook mee kletsen? Ik ben 32, mama van 3 kids! Rond 9/8 uitgerekend:)
     
    Izzie76 en bozoe vinden dit leuk.
  5. Mooneyglow

    Mooneyglow Actief lid

    28 jan 2015
    192
    80
    28
    Heey,

    Ook ik zou hier graag mee kletsen :) ik ben 25 jaar heb een dochtertje van mei 2016. Ook ik heb helaas in juli een miskraam gehad maar ben als alles goed gaat 10 augustus uitgerekend :)
     
    Izzie76 en bozoe vinden dit leuk.
  6. Suus83

    Suus83 Fanatiek lid

    16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hoi mag ik ook meekletsen hier?
    Ik ben mama van twee meisjes van net vijf en bijna vier. Ik ben 10 aug denk ik uitgerekend.
     
    Izzie76 en bozoe vinden dit leuk.
  7. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Wat leuk dat jullie allemaal mee willen kletsen, gezellig:D. Is er iemand die een lijstje kan maken? Ik zit mobiel dus heb geen idee hoe het moet haha. Hoeveel leden denken jullie dat het maximum moet zijn?

    @kimberley1980 die mannen hebben het maar zwaar met ons. Hier gelukkig nog geen klachtjes, behalve sinds een uurtje een weeig gevoel maar denk eerder een virusje haha.
     
  8. Hilary88

    Hilary88 Niet meer actief

    Hoi hoi!

    Ik ben Hilary, 29 jaar, zwanger van ons tweede kindje en zou heel graag mee willen schrijven. Ik zat al in de andere groep, maar die vind ik ook lastig bij houden.

    In oktober een miskraam gehad met 6+4 en gelijk weer zwanger zonder menstruatie tussendoor. Heel spannend.

    Mag ik met jullie mee schrijven?

    Xx liefs
     
    kimberley1980, Izzie76 en bozoe vinden dit leuk.
  9. Mooneyglow

    Mooneyglow Actief lid

    28 jan 2015
    192
    80
    28
    ik denk dat een groepje van max 15 mooi is, wat vinden jullie?
     
  10. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Lijkt mij ook een mooi aantal.
     
    Suus83 en Izzie76 vinden dit leuk.
  11. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Tuurlijk mag je meeschrijven!

    Wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Ik heb in 2015 een miskraam gehad en het onbezorgde is er helaas sindsdien vanaf. Maar gelukkig gaat het grootste deel van alle zwangerschappen goed! Krijg je ook eerder een echo?
     
  12. Izzie76

    Izzie76 Niet meer actief

    15 lijkt me meer dan prima :)
     
    bozoe vindt dit leuk.
  13. Hilary88

    Hilary88 Niet meer actief

    Lief, dankjewel!

    Heel naar. Bij mij is het onbezorgde er ook af. Al moet ik zeggen dat deze zwangerschap anders voelt dan die in oktober. Ik hoop op het beste voor ons allemaal. Ook verdrietig dat jij ook een miskraam hebt gehad. Ik heb bewust gekozen voor een late echo (27-12) omdat ik geen twijfel echo meer wil. Heb op 19-12 wel een pretecho wat eigenlijk tegen m’n principes in gaat. Maar wil graag mooie echo foto voor m’n schoonouders met kerst. Dus hopelijk is er dan al wat te zien. Ben dan minimaal 7 weken. Heb jij een vroege echo?

    Ik maak wel even een lijst, vind ik leuk!
     
  14. Mooneyglow

    Mooneyglow Actief lid

    28 jan 2015
    192
    80
    28
    Ik lees net dat hillary een lijstje wilt maken dus haal deze weg :p
     
    Hilary88 vindt dit leuk.
  15. so blessed

    so blessed Bekend lid

    1 jun 2015
    683
    440
    63
    Jaaaa mag ik ook hier meeschrijven?! Hou ook niet zo van te crowded :)
     
    bozoe en Izzie76 vinden dit leuk.
  16. Hilary88

    Hilary88 Niet meer actief

    hahahaha geeft niets hoor.
     
  17. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ik heb vorige week een echo gehad in verband met buik en schouderpijn. Ik heb er toen nog een topic over geopend, alles leek goed maar uiteindelijk werd ik gebeld door een co-assistent dat mijn urinetest negatief was:roflmao:. Vermoedelijk een foutje gemaakt bij het lab want mijn bloedwaarde was 547 hahaha. Kan er nu wel om lachen.

    Ik heb 14 december weer een echo. Als het goed is moet er dan een kloppend hartje te zien zijn. Dus ik duim heel hard
    dat dat zo is.

    Hoe gaan jullie het vertellen met kerst, de echofoto ingepakt als cadeautje?

    @ de rest; gaan jullie het ook vertellen met de feestdagen?
     
  18. Suus2910

    Suus2910 Actief lid

    22 feb 2015
    337
    184
    43
    Yesss.. kan ik hier nog bij aansluiten?
    Zat er net aan te denken om die andere groep te verlaten. Behalve een like geven op een berichtje kwam ik niet veel verder met 26 dames haha.

    Ik ben Suus, 31 jaar, zwanger van ons 2e (eigenlijk 3e) kindje. In augustus een mk gehad met 6 weken. Merk dat dit er wel ingehakt heeft mbt nu, voel me super onzeker. Gelukkig is daarintegen het gevoel wel 10x beter dan bij de mk, op de een of andere manier had ik toen vanaf het begin af aan het gevoel dat het niet goed zou zitten.

    Heb volgende week donderdag de eerste echo. Eerst nog bij de fertiliteitsarts en als alles goed is dan ga ik naar mijn eigen verloskundige.
     
    bozoe en Izzie76 vinden dit leuk.
  19. Mooneyglow

    Mooneyglow Actief lid

    28 jan 2015
    192
    80
    28
    Was inderdaad erg druk in de andere groep. Veel augustus babys :eek:

    Ik kan me volledig vinden in je onzekerheid. Maar ik moet zeggen dat ik toen al wel "voelde" dat het niet goed zat. Tests bleven echt tuurtesten en liepen totaal niet op. Deze keer "voelt" het beter. * klopt gauw af*.

    ooh spannend dat je dan al de eerste echo hebt! Hoeveel weken zou je dan zijn ongeveer?
     
  20. Suus2910

    Suus2910 Actief lid

    22 feb 2015
    337
    184
    43
    @bozoe; Jij ook 14 december een echo, spannend! Had niet meer meegekregen dat je urine test dus toch nog heel erg goed was. Dat is al een stap in de goede richting :)
    Hoe is het nu met de rug en schouderpijn?

    Ik ben wel blij dat ik/we rond de kerst 9 weken zijn. Dan vind ik het een soort van oké om de hele familie in te lichten. Zat te denken een slabbertje voor zoontje te maken met '' Ik word grote broer '' Maar vind het aan de andere kant een beetje afgezaagd haha, ben er nog niet helemaal over uit. Dus alle ideeën zijn van harte welkom!
     
    bozoe vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina