* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tibo

    Tibo Fanatiek lid

    15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Een nieuw zwangerschapsclubje.. Hopelijk komt er nog steeds meer roze bij en zijn het allemaal plakkers zodat we hier onze ervaringen en struggles kunnen delen! 😊
     
  2. Amm

    Amm Actief lid

    14 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom hier gezellig meekletsen!
    Voor nu zo blij dat ik op roze sta :)
     
  3. Tibo

    Tibo Fanatiek lid

    15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Super hè! Lekker gaan genieten nou!
    Al uitgerekend wanneer je uitgerekend zou zijn?
    Ik zou volgens Internet op 25 mei uitgerekend zijn
     
  4. Linnepin86

    Linnepin86 Fanatiek lid

    10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ik kom er ook bij!! Ik ook volgens internet 25 mei uitgerekend. Zullen we een lijst maken?
    Ik moet zo op kraamvisite bij een vriendinnetje, ff gauw cadeautje kopen nog. Zal vanmiddag ff kijken op de computer of ik zo'n lijst kan maken. Of als jullie je geroepen voelen, ook prima :-D
     
  5. Tibo

    Tibo Fanatiek lid

    15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Bekijk bijlage 473637

    Nog 1 tje haha.. nou zijn al mn testen op en ben ik echt klaar. 😉

    Iemand al naar de verloskundige gebeld? Ik bel dinsdag, we zitten nu nog in Engeland. Ga me dan ook weer aan melden voor Moeders voor Moeders. ☺
     
  6. Amm

    Amm Actief lid

    14 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie testjes tibo! :) Volgens internet ben ik 29 mei uitgerekend.

    Vanmiddag bel ik eventjes met het ziekenhuis, voor mij geen verloskundige helaas vanwege ernstig astma.
     
  7. Linnepin86

    Linnepin86 Fanatiek lid

    10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ik bel over een week of 2 de vk. Anders duurt het voor m'n gevoel nog langer voordat ik mag komen. Bij onze zoon zo rond 9 wkn de eerste echo gehad. Vandaag nog wel paar zwangerschapstesten gehaald. 2v5 van het kv en 1 CB met aanduiding hoe lang zwanger. Die wil ik in de loop van volgende week doen. Bij onze zoon had ik die testdrang helemaal niet. Op de 1 of andere manier ben ik nu wat onzekerder over de zwangerschap ofzo.

    Ik doe trouwens deze ronde niet mee met MvM. Wij wonen tijdelijk even in een appartement met alleen maar oudjes (krijgen 1 dec. de sleutel van ons nieuwe huis), en hier is het met die bussen ophalen dus echt niet handig. Er is nergens een fatsoenlijk portaal oid waar ik deze neer kan zetten. Dus deze keer sla ik over.
     
  8. Tibo

    Tibo Fanatiek lid

    15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Bij ons krijgen we de eerste echo met 7 weken.. als ik bel ben ik 5 weken dus die 2 weken kan ik dan lekker zenuwachtig gaan aftellen 😉
     
  9. Kroel

    Kroel Bekend lid

    3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    :(
    Ik wil ook zo graag bij jullie!!
    Ik blijf stilletjes hoop houden want er gebeurd verder nog niets hier terwijl ik een cyclus heb waar je normaal de klok op gelijk kunt zetten.

    Maar leuk om te lezen, en ik ben echt heel blij voor jullie meiden!
     
  10. Amm

    Amm Actief lid

    14 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afspraak staat! 13 oktober, echo met ongeveer 7 wkn. Spannend!
     
  11. Glaewil

    Glaewil Bekend lid

    26 jul 2015
    601
    96
    28
    Ik 23 mei uitgeteld ^_^
    Straks zo even dokter bellen voor afspraak. :)
     
  12. Tibo

    Tibo Fanatiek lid

    15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Spannend Amm!
     
  13. Tibo

    Tibo Fanatiek lid

    15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Leuk dat je er ook bij bent Glaewil! 😊
     
  14. Tibo

    Tibo Fanatiek lid

    15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik ben nu zwanger van de 2de en heb echt t idee dat mn buik nou al op klappen staat.. krijg mn broek maar amper dicht.. ik ben natuurlijk ook op vakantie en dan eet je ook altijd wat meer maar dat zou wel heel overdreven zijn.. haha. Een combi van misschien.
     
  15. Linnepin86

    Linnepin86 Fanatiek lid

    10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    😆 ik had dat met de eerste juist heel erg! Nu echt helemaal nergens last van. Alleen ik kan wat moeilijker naar de wc, dat herken ik nog wel van m'n eerste zwangerschap.
     
  16. Glaewil

    Glaewil Bekend lid

    26 jul 2015
    601
    96
    28
    #16 Glaewil, 18 sep 2015
    Laatst bewerkt: 18 sep 2015
    Thanks Tibo.
    Wat vervelend Tibo, maar mischien ook wel weer een leuke reden om te gaan winkelen. :D

    Ik heb het juist andersom Linnepin86 nooit zo regelmating geweest als nu. Elke ochtend halvewege mij kopje thee. :p

    Wel heel erg last van zeurende rugpijn sinds maandag niet giga pijnlijk maar gewoon vervelend na 6 uurtjes werken en dan moet ik nog 2 1/2! :p
    Met vlagen misselijk en gevoelige borsten.
    Jullie dames al veel symptomen?
     
  17. Linnepin86

    Linnepin86 Fanatiek lid

    10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    😆 normaal is dat met koffie toch Glaewil?
    Het zou ook best eens kunnen komen omdat ik sinds dinsdag niet meer heb gerookt! Dan veranderd je stofwisseling natuurlijk ook. Zo'n peukie werkte nog wel eens laxerend 😜

    Ik slaap wat onrustig en heb veel last van onrustige benen. Zo'n soort kriebel binnenin, heel irritant! 1 borst doet zeer als ik er in prik en wat gevoelige tepels. Verder echt geen kwaaltjes.
    Bij zoonlief ook nooit misselijk geweest, dus zou mooi zijn als me dat deze keer ook bespaard blijft.
     
  18. Glaewil

    Glaewil Bekend lid

    26 jul 2015
    601
    96
    28
    Ja idd, ik denk ook echt dat het gewoon het vocht binnen krijgen is wat het doet voor mij momenteel niet specifiek de thee. :)

    Oh ja dat doet het idd!! Wel heel goed van je dat je zo stopt met roken, jammer genoeg hoor je nog wel eens dat dames niet stoppen. :(
    Slapen doe ik ook niet echt goed jammer genoeg, hopelijk beter nu mijn man weer terug is van zijn werk vanavond. :) Hopelijk kun jij ook wat meer rust vangen dit weekend! ^_^
    Ja dat is inderdaad wel beter, kots beroerd gaan worden is 1 van de dingen waar ik het meest tegen aanzie, met een beetje geluk mag je dat dit keer ook bespaard blijven! :p
     
  19. Staffie84

    Staffie84 Fanatiek lid

    10 jun 2011
    2.669
    354
    83
    Zuid-Holland
    Hoi Meiden,
    Ik meld me heel voorzichtig....

    Vandaag positief getest na een cryo terugplaatsing.
    Wel wat te vroeg 10 dpo, dit is 2x eerder gebeurd en op dag 14 een blanco test dus vandaar mn voorzichtigheid maar...
    het voelt nu wel heel goed :D:D

    Uitgerekende datum zou zijn 25 mei
    Ik hou me nog even op de achtergrond om niet te enthousiast te zijn...stel dat het weer misgaat...(zelfbescherming)
    maar dan kan ik alvast wel met jullie meelezen:D
     
  20. Tibo

    Tibo Fanatiek lid

    15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Staffie, succes met afwachten!
    Ik duim met je mee.. spannend hoor!


    Ik ben met mn vorige zwangerschap van week 7 tot week 17 ziek geweest en toen dat eindelijk voorbij was kreeg ik last van mn bekken.. met week 28 ongeveer in de ziektewet. Ben benieuwd hoe t dit keer gaat..
     

Deel Deze Pagina