* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Nou Wenda, nog geen vier weken geleden kon Quinn alleen op zijn buik achteruit schuiven, en toen kon hij ineens vooruit tijgeren, toen zitten, toen kruipen en nu kan hij al gaan staan aan de meubels. Hadden wij echt nog niet verwacht! Joas is nu gewoon flink aan het oefenen. Quinn heeft ook heel lang geoefend en ineens viel alles op zijn plek. Hij vindt het ook erg leuk bij de gastouder, gaat er 2,5 dag per week heen.

    Leuk hoor dat Liv al aan de wandel is. Ze is er snel bij inderdaad!
     
  2. ikke7

    ikke7 Bekend lid

    20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Wenda vervelend zo'n ziekenboeg. Gelukkig alles weer beter.
    Operatie is goed gegaan. Wel nog weinig energie en pijntjes,maar we gaan door.

    Caroline leuk dat Quinn al aan de meubels staat. Gaat hard met de kleintjes hè?!
     
  3. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ach we gaan het zien. Het is ook niet zo erg. Hij doet het op zijn eigen tempo.
    Hij zit nu wel duidelijk in een sprong. Is vreselijk gefrustreerd, gilt de hele dag door en slaapt ook weer slecht. Hopelijk is dat snel weer voorbij en kan hij wat nieuws. Want ik kan af en toe wel mee gillen:p

    Fijn dat Quinn het leuk vind bij de gastouder! Laat je hem met een gerust hart achter.

    Ikke, fijn dat het goed is gegaan! Ja die moeheid is vervelend. Duurde bij mij best een poos voordat het over was na mn operatie.

    Man en ik gaan volgende week lekker een nachtje samen weg. Even bijtanken en tijd voor onszelf. Super veel zin in.
     
  4. ikke7

    ikke7 Bekend lid

    20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Wenda gezellig!
    Wij zijn afgelopen weekend samen in Breda geweest. Natuurlijk heerlijk weer gehad, dus veel op t terras gezeten 😀 Liv was bij oma,en hebben ervan genoten.
    Afgesproken dit vaker te doen.

    Verder alles zn gangetje hier. Lekker buiten spelen vandaag. Eindelijk mooi weer!

    Hoe gaat t met de rest?
     
  5. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Joas zijn sprongetje alweer voorbij?

    Hier op het moment veel last van tandjes. Boven komt nu de derde door. Zat vandaag foto's te kijken van het begin! Wat een verschil alweer en ook hoe anders dat gezichtje is geworden.

    Fijn Ikke dat jullie samen wat leuks hebben kunnen doen. Moeten wij ook vaker proberen te plannen! Gaat het nu ook weer goed met je man?

    Hieronder nog even een fotootje van toen en nu :
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Wauw Caroline, wat een verschil. Merk je nog wat aan hem van zn lastige start?

    Ikke, gezellig. Is wel fijn hѐ even tijd samen.

    Man en ik zijn het weekend een nachtje samen weggeweest. Was heerlijk en hadden we ook echt even nodig. Maar de oudste is er flink door van slag. Dus dat is wat minder.
    Joas is wel weer aardig door zn sprongetje heen. Slaapt nog steeds niet door maar gelukkig wel een stuk beter.
     
  7. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Nee, je merkt niks meer van de moeilijke start. Las het laatst nog eens allemaal terug. Wat is er veel gebeurd zeg. Ik hoop echt dat het met een tweede zwangerschap anders loopt. Maar gelukkig gaat het nu hartstikke goed. Super vrolijk mannetje staat er te dansen in ons huis :D

    Lekker dat jullie een weekendje weg konden en de oppas helemaal geregeld was! Inderdaad wel belangrijk af en toe wat met z'n tweeën. Wij gaan volgende week naar de bioscoop, ook zin in. Nieuwe beauty en the beast.

    Quinn slaapt sinds een paar dagen ineens de hele nacht door. Gaf hem eigenlijk altijd nog een keer per nacht de borst, dan sliep hij weer snel in en hoefde ik ook niet echt wakker te worden. Meestal zo rond 4 u. Nu slaapt hij door tot zes. Heel fijn! Hoewel papa en mama nog steeds wel moe zijn. Je bouwt toch een achterstand op in al die maanden gebroken nachten.
    Hopelijk jullie binnenkort ook weer hele nachten! Al begint het maar met af en toe een hele, dat is al heel fijn.
     
  8. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Nou super fijn joh dat je er niks meer van merkt.

    Ja was heerlijk om even samen weg te zijn. Leuk dat jullie ook even weg gaan.

    Wat fijn dat hij doorslaapt! Hij heeft door hoe het moet:D ja die moeheid is niet gelijk over idd. Maar tis al fijn dat je snachts in je bed kunt blijven liggen toch

    Hier van de week weer een paar rot nachten gehad met maar een paar uur slaap. Vannacht ging gelukkig weer wat beter.
    We zijn lekker aan het genieten van het mooie weer.
     
  9. NurseKel

    NurseKel Bekend lid

    20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Wow, Wenda! Zag net een post van je in een andere topic met leuk nieuws! Gefeliciteerd meid, kan me voorstellen dat t even schrikken was! Nu wel helemaal geland?
     
  10. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Hey, dankjewel! Nee nog niet helemaal hoor. Maar komt vanzelf wel denk ik.
    De ergste schrik is wel voorbij maar zie nog heel veel beren op de weg:)
     
  11. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Inderdaad gefeliciteerd Wenda!
    Geniet ervan! Ik hoop voor je niet al te misselijk dit keer.
    Haha dat waren wij tweeën toch het ergst van dit clubje vorige keer?...

    Ik zou ook wel weer willen maar manlief nog niet. En de hond heeft nog zoveel problemen met haar gezondheid, dat maakt het ook lastig.
     
  12. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Dankjewel! Genieten lukt nog niet erg maar als je er nog 2 hebt rondlopen heb je er ook niet zoveel tijd voor.
    Nee ik ben nog helemaal niet misselijk. Wel heel moe en steeds duizelig maar nog niet misselijk. Dus dat is wel fijn. Al maakt dat het ook wel spannend want de enige zwangerschap die ik niet misselijk was werd een miskraam.

    Oh jammer. Dan nog maar even wachten.

    Ik had graag nog even willen wachten. Vind het nu al zwaar. Door de hormonen heb ik veel minder geduld net als de andere zwangerschappen. En dat is geen succes met 2 kinderen. We zijn weer hele avonden druk met de jongens voor ze slapen dus dat helpt ook niet echt mee. Maar ja we maken er maar wat van:p
     
  13. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Hoe gaat het met je Wenda?
    Wij zijn net terug van vakantie met Quinn. 750 km was het. Heenweg ging het erg goed en terugweg niet zo helaas. Erg veel gehuild en vaak moeten stoppen. Hij was zo moe en kon maar niet in slaap vallen. Terwijl hij normaal altijd zo lekker slaapt in de auto. Verder was het erg leuk onze eerste vakantie! Leuke dingen gedaan, zoals de dierentuin. Dat krijgt hij echt al wel goed mee zeg! Hij vond het erg leuk.
     
  14. Leelaatje

    Leelaatje Actief lid

    22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Wow! Nieuwe layout voor zwangerschapspagina! Moet er even aan wennen haha, ik vind het wel mooi! :D

    Nog even en dan worden de eerste baby's alweer 1 jaar. Wat gaat het hard he?
    Hebben jullie alles al voorbereid? Ik heb nog even hihi.

    Ciao xxx
     
  15. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Oh wat jammer dat hij zoveel heeft gehuild. Wij hebben hetzelfde gehad toen we op vakantie naar Oostenrijk gingen met de oudste. Hij heeft toen de hele heenweg gehuild.
    Maar fijn dat de vakantie leuk was! Heerlijk hѐ die tijd met elkaar

    Het gaat aardig goed hoor. Alleen wel weer kotsmisselijk en elke dag overgeven:( Het is heel pittig, maar het gaat goed:D
     
  16. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Haha ja ik moet ook wel wennen hoor.

    Gaat super hard. Nee nog niks. Ik heb nog een maand en we houden het toch klein
     
  17. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Zo, Quinn zijn verjaardagsfeestje zit erop! Het was gezellig en de tafel ligt vol met mooie cadeautjes. Veel geknuffeld met opa en oma die hun niet zo vaak ziet, omdat ze niet zo dichtbij wonen.

    Grappig Wenda, je bent uitgerekend op de verjaardag van mijn man. Balen dat je weer zo misselijk bent.. Slapen de jongetjes een beetje door 's nachts? Hihi, misschien is de derde wel een meisje.. Of je krijgt een huis vol mannen :)

    Wij zijn inmiddels ook begonnen voor de tweede. Eerste rondje niet gelukt.
     
  18. NurseKel

    NurseKel Bekend lid

    20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Fijn dat het een geslaagd feestje was Caroline!
    Balen dat de eerste ronde mislukt is! Was je snel zwanger van Quinn?

    Wij willen waarschijnlijk nog een maand of 8/9 (misschien wel langer) wachten voor we voor een 2e gaan.
     
  19. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Gefeliciteerd met Quinn @caroline1! Fijn dat het feestje leuk was
    Oh spannend dat jullie voor een tweede gaan! Hopelijk ben je snel zwanger

    Hier, Joas duurt nog een maand voor hij jarig is. Dus ben er nog niet echt mee bezig. Hij gaat nu overal staan. Ook met 1 handje los. Kruipen doet hij nog niet. En stappen snapt hij ook nog niet helemaal. Maar het gaat verder super goed.
    Slapen is nog wel steeds niks. Ik moet er nog elke nacht minimaal 2x voor hem uit en loop ondertussen ook echt op mn tandvlees.
    Ook ben ik nog steeds misselijk. Heb weer medicijnen zodat ik niet meer zovaak hoef te spugen.

    Joas slaapt vanaf vannacht bij Sander. Wie weet gaat hij dan beter slapen. Ben erg benieuwd
     
  20. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Bij Quinn duurde het tien maanden, maar ging vooral heel moeizaam door het ontpillen. Had helemaal geen cyclus meer. Nu wel dus ik hoop dat het dan ook wat makkelijker gaat.

    Hopelijk helpt dat inderdaad Wenda, als Joas bij Sander komt te liggen. Hoort bij wel een rustige ademhaling, wie weet helpt dat. Balen dat het je allemaal zo pittig valt. Hopelijk in je tweede trimester niet meer zo misselijk en wat meer energie dan. Zeggen ze vaak wel!

    Hoe gaat het met Ziva? Nog een maandje en dan is ze ook jarig!
     

Deel Deze Pagina