* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke7

    ikke7 Bekend lid

    20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Nog gefeliciteerd Caroline! Fijn dat t een leuk feestje was :)

    Spannend voor de 2e gaan!
    Hier voorlopig nog niet, en weten ook nog niet of er nog 1 komt. Ga nu iig eerst met een nieuwe baan starten incl hbo opleiding. Volle aandacht daar op. En verhuizen naar Noord Limburg daarvoor.

    Liv is morgen jarig. Net alles versierd en cadeautjes ingepakt. Taarten staan af te koelen, kan ik ze morgen vullen en bekleden met fondant en de boerderij dieren die ik al gemaakt heb. Vieren t zaterdag officieel. Maar morgen komen er ook wat mensen al. Zin in :)
     
  2. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Fijne verjaardag morgen! En goed bezig hoor, wij hadden de taart maar bij de Hema gehaald. Is al druk genoeg zo'n verjaardag ;)

    Quinn begint nu los te staan. Echt een grappig gezicht. Hij zet zijn benen dan wijd uit elkaar en dan laat hij los en gaat op en neer door zijn knietjes. Onze vrolijke stuiterbal. Mijn man en ik zeggen soms tegen elkaar dat het wel een klein adhd'ertje lijkt!
     
  3. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Lang stil hier! Hoe gaat het met iedereen?
    Alle kindjes zijn nu alweer 1 :thumup:
    Leuke feestjes gehad?

    Quinn loopt inmiddels druk aan z'n karretje en begint ook al los een klein beetje te verplaatsen.
     
  4. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Gaat goed hoor hier! Joas was zondag jarig, maandag zn verjaardag gevierd. Was leuk. Alleen kreeg hij er zelf niet zoveel van mee en zn grote broer vond het best lastig dat al het speelgoed voor Joas was.
    Ook waren ze allebei aan de diarree en is Joas helemaal niet fit. Ontstoken ogen, verhoging, snotverkouden en hoesten. Dus mama is blij dat de verjaardag weer achter de rug is:D

    Verder gaat het hier zn gangetje. Ik voel me weer steeds beter gelukkig. Moet alleen naar de fysio omdat ik flink last heb van mn heupen.

    Wat leuk dat Quinn zo goed loopt! Joas loopt nu wel langs de bank enzo maar aan 1 handje lukt nog niet omdat hij het evenwicht nog niet heeft.
    Maar hij begint wel lekker te kletsen dus is druk met andere dingen.
     
  5. Leelaatje

    Leelaatje Actief lid

    22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Hallo! Ik kijk hier ook weer eens :D zit meer op FB.
    Flyn was 28 mei jarig en we hebben een super leuk feestje gehad! Veel familie en vrienden die de kleine boef hebben verwend met speelgoed, knuffels en boekjes.

    Hoe gaat het met de rest van de kindjes?
    Gek he dat ze nu allemaal alweer 1 jaar zijn...

    Ik mis de tijd van de zwangerschap en het kletsen/vragen/klagen in ons topic soms wel, ik heb er persoonlijk veel lol aan beleefd en vond het ook fijn om info en ervaringen te delen met elkaar! :D:D
     
  6. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Quinn kan nu al een 1,5 week lopen. Hij gaat hard ineens. Van enkele stapjes achtereen naar al hele stukken een paar dagen later. Nu begint ook zijn voorkeur al van kruipen richting het lopen te verschuiven. Gaat hard allemaal.

    Ik herken dat wel Wenda dat met taal bezig zijn. Quinn wijst het liefst de hele dag van alles aan en wij maar benoemen wat het is. Andersom vragen als 'waar is de lamp / piano / jouw brandweerauto..' vindt hij ook leuk. Met z'n kleine wijsvingertje :roflmao: De woordjes bij het aanwijzen die hij veel zegt zijn 'dit', 'die', 'deze', 'dat'.

    Inmiddels al weer in ronde 3 voor een tweede. Hoe gaat het met jouw zwangerschap Wenda?

    Haha Leelaatje anders ook weer gezellig zwanger proberen te raken, kun je weer kletsen op het forum :p
     
  7. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Alweer 18 weken zie ik! Wachten jullie het geslacht weer af dit keer of weet je het al?

    Hoe gaat het nu? De ergste vermoeidheid weer even achter je?
     
  8. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ja klopt! Gaat hard.
    Volgende week hebben we de 20 weken echo en dan weten we als het goed is ook het geslacht.

    Gaat aardig goed! Mn energie is ook weer voor een groot deel terug. Moet er alleen alweer weken elke nacht uit voor 1 van de 2 of allebei dus ben wel moe.

    En verder loop ik bij de fysio voor mn heupen. Blijkt uit mn rug te komen. Moet verplicht rustig aan doen en zo min mogelijk tillen. Doe ik dit niet dan kan ik gewoon haast niet meer lopen.
    En dat frustreert me wel heel erg.

    Maar verder gaat het heel goed! Ben niet meer misselijk ofzo.

    Hoe is het met jullie?
     
  9. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Fijn dat het zo goed gaat! Bij ons gaat het ook zijn gangetje. Quinn loopt alweer een poosje en begint ook steeds meer te vertellen. Hij kent ook al zoveel woordjes en kan van alles aanwijzen in ons huis als wij ernaar vragen.
    Ik ben ook weer in verwachting en voel zo langzamerhand naderen dat ik 's ochtends steeds iets minder lekker ben. Dus dat wordt nog weer wat. Hopelijk gaat het dit keer beter met mijn placenta.
     
  10. Linnepin86

    Linnepin86 Fanatiek lid

    10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Van harte gefeliciteerd Caroline!! Wat leuk dat Quinn inmiddels loopt en dat hij al het één en ander verteld De rest van de meiden spreek ik op FB, vandaar dat ik hier ook niet veel meer kom.

    Luca doet het goed, al blijft het een slome druif. Van de week vond ik hem voor het eerst staand in bed en een keer met z'n knietjes op de eerste trede van de trap. sinds 4 weken volg ik fysio op een spelende wijze met hem, en sindsdien heeft hij al wel wat sprongetjes gemaakt. Verder gaat het prima. Hij is inmiddels 6 tanden en 2 kiezen rijker, dus we zitten qua nachten weer in rustig vaarwater
     
  11. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Wat leuk! Gefeliciteerd!

    Leuk dat hij loopt. Joas loopt nog niet los. Af en toe kleine stukjes maar kruipen vind hij veel makkelijker.
     
  12. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Hij gaat wel vooruit:D lekker op zn eigen tempo. Wel fijn dat hij die sprongetjes heeft gemaakt!

    Hij gaat hard met zn kiezen. Joas heeft nog helemaal geen kiezen. Wel 8 tandjes.

    Fijn dat de nachten weer beter gaan! Hier is het echt drama de afgelopen weken. Maar niet alleen met Joas. Ook zn broer maakt er een potje van.
    Mn wallen hangen ondertussen op mn tenen:eek:
     
  13. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Kan heel erg verschillen he in welk tempo ze zich ontwikkelen! Een vriendin van mij heeft een tweeling en zelfs die liggen een heel stuk uit elkaar. Leuk dat jullie nu op speelse wijze oefenen met de fysio. Komt vanzelf wel!

    Qua tandjes staat de teller hier op 8 en 1 kies net door. Heeft hij ook wel last van gehad, wat een lang proces zo'n kies. Hij had al zo lang een enorme bult zitten. Gelukkig is hij nu door en lijkt er nog even niks nieuws op komst.

    Pfff ik was vergeten dat ik zooo moe was tijdens m'n zwangerschap. Zelfs na een nacht slapen word ik nog moe wakker en voel ook vermoeidheid in m'n benen. Sporten gisteren viel ook wel wat tegen :p

    @Wenda arme jij! Kan me voorstellen dat het heel zwaar is zo.
     
  14. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    @Wenda Een meisje zie ik! Wat leuk!

    Ik vermoed dat wij weer een jongetje krijgen en dat we dan compleet zijn! Maar ga het geslacht weer afwachten tot de bevalling, vond ik vorige keer zo leuk.
     
  15. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ja klopt:) echt super leuk.

    Ja leuk is dat hé. Wij hebben het bij de jongens ook afgewacht maar doordat deze zwangerschap zo anders begon was ik even toe aan wat leuks. Nu is het wel concreter vind ik.
    Sinds de echo geniet ik ook eindelijk van de zwangerschap
     
  16. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    @NurseKel gefeliciteerd! Een broertje of zusje voor Ziva :)
     
  17. NurseKel

    NurseKel Bekend lid

    20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    He @caroline1 jaa klopt!!
    Bij jullie ook een broertje of zusje voor Quinn zo te zien! Leuk zeg! Voel je je een beetje goed? wilden jullie ook bewust de kindjes zo snel op elkaar?:)
     
  18. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    @NurseKel , gefeliciteerd!! Leuk hoor

    Hoe is het met iedereen?
     
  19. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Ja wel bewust, maar ik was er wel vanuit gegaan dat het iets moeilijker zou zijn en langer zou duren. Bij Quinn duurde het ook wat langer. Maar nu dus in de 3e ronde raak.
    Met Quinn heb ik tot 21 weken elke dag gespuugd, nu helemaal niks! Alleen moe en soms wat minder gelegenheid om uit te rusten ivm een rondrennende dreumes haha. Maar nu in 2e trimester dus hopelijk gauw meer energie. Bij jou nog even afwachten hoe het eerste trimester zal zijn, of merk je al veel?
    Gisteren lekker met vriendinnen naar ladies night in de bios geweest, weer lekker aan het werk, alles gaat zijn gangetje! Zal een fotootje van Quinn nu erbij doen. Draagt nu net maat 80.
    En inderdaad, hoe is het met de rest?!
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina