Uitgerekend in februari 2018!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pregnant-lady, 13 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Birdy88

    Birdy88 Actief lid

    20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    Ik had een t shirtje besteld voor mijn zoontje met daarop aan een voorkant Guess What. En op de achter kant im going to be a big brother.
    Mijn schoon moeder was aan het oppassen dus we hebben aan haar het shirtje gegeven en gezegd kijk we hebben een leuk nieuw shirtje. Ze had het al snel door. Even later zou schoonvader thuis komen hebben we dat shirtje aan gedaan en we dachten dat hij het niet snel zou zien maar vrijwel meteen haha.
    Morgen zit mijn gezin al bij elkaar dus dan doen we het shirtje aan als we er heen gaan en dan afwachten hoe lang het duurt :)

    Ja dat is wel heel leuk om dat je zoontje te laten doen!

    Ik heb de banner gemaakt op nodapp.nl geloof ik. En dan de bb code die er onder staat kopiëren en in je handtekening erbij zetten.
     
  2. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    @Saar82 leuk dat je voor de klas staat met kinderen van die leeftijd!

    @morgenzon jeetje je bent dus wel bekend met die molen die je ingaat als er iets met je kind is. Zijn er bij jullie zoon ook zoveel onderzoeken uitgevoerd? Naar wat voor school gaat hij nu? Een bepaalde cluster?

    @Fawny haha ach zo'n extra echo is natuurlijk ook leuk toch :D
    Wat naar dat je zo misselijk bent!
    Mag ik vragen wat er met je gezondheid is?

    @Birdy88 wat leuk dat jullie al zijn begonnen met vertellen! Leuke manier ook!

    @Depje11 welkom! Leuk dat jullie het je zoon laten vertellen.

    Wij maken het pas bekend na de 2e echo en de uitslag van de Nipt. Ik hoop wel dat dat lukt want mijn buik staat al behoorlijk naar voren. Ik had gehoopt dat het wel mee zou vallen omdat ik niet heel erg slank ben ofzo, maar zo werkt het dus niet:p
     
  3. Birdy88

    Birdy88 Actief lid

    20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    @Bailief knap dat je zo lang kan wachten! Wordt inderdaad wat lastiger als je al een buikje krijgt! Veel wijde dingen dragen de komende tijd dan.
     
  4. Depje11

    Depje11 Lid

    9 jun 2017
    19
    6
    3
    Vrouw
    Wat leuk Birdy88 zn shirt voor je zoontje. Zal wel heel schattig staan.. Mijn zoontje heeft t vaak over een broertje of zusje dus zal super leuk zijn.
    Wij gaan t aan ouders vertellen naar eerste echo rest wachten we ook tot een week of 12/14.
    Bailief ze zeggen dat je met een 2e eerder groeit qua buik. Ik moet zeggen dat mijn buik ook al opgezet is en mn darmen flink te keer gaan.

    Hebben jullie al een voorstel rondje gedaan? Misschien leuk om elkaar wat beter te leren kennen. :)
     
  5. Birdy88

    Birdy88 Actief lid

    20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    @Depje11
    Knap hoor dat jullie het zo lang voor je kunnen houden!
    ik zou ook het liefst wat langer wachten maar wij kunnen allebei ons mond niet zo goed houden haha we vonden deze week al lang. Iedereen wist van ons ook dat we al een tijdje bezig waren en in het ziekenhuis lopen voor onderzoek.

    We hebben wel een klein voorstel rondje gehad. Maar wil het best nog eens doen.

    Ik ben 29 jaar en woon in een dorpje langs Tilburg. Woon samen met mijn verloofde en we hebben een zoontje van bijna 2.
    Werk 2 dagen in de week en de rest ben ik thuis bij ons zoontje.
     
  6. Depje11

    Depje11 Lid

    9 jun 2017
    19
    6
    3
    Vrouw
    Wou het zaterdag ook van de daken schreeuwen. Haha maar ben er nu wat meer aan gewend dus hou lekker nog ff mn mond.. ;)

    Ik kom uit de buurt van Apeldoorn en ben net 32 en woon samen met mn vriend en zoontje van 6. Ik ben gescheiden toen mn zoontje 3 jaar was. Mn vriend is dus niet zn vader, maar ze kunnen super met elkaar en loopt allemaal heel goed. Werk als woonbegeleider en kan mn eigen uren indelen dus ben er veel voor mn zoon!
     
  7. Depje11

    Depje11 Lid

    9 jun 2017
    19
    6
    3
    Vrouw
    Wanneer staat jullie huwelijk gepland? Wat leuk!
     
  8. Birdy88

    Birdy88 Actief lid

    20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    @Depje11
    Ja klopt je raakt er wel steeds meer aan gewend! Maar heb wel gemerkt dat we allebei ons mond bijna voorbij hadden gepraat. Hihi

    Wat fijn dat je vriend en zoontje zo goed samen gaan! En straks dus nog een broertje of zusje er voor hem bij super leuk!
    Fijn dat je je uren zelf in kunt delen dat lijkt me wel ideaal!

    We zouden eigenlijk dit jaar gaan trouwen maar vanwege hoge kosten aan mijn tanden hebben we het even uitgeteld naar volgend jaar. Zal ergens in juni of juli worden.
     
  9. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    @Birdy88 haha ik wil wachten uit bescherming en dan is het niet moeilijk ;) De eerste keer met mijn miskraam hadden we het al verteld en ik vond het toen helemaal niet fijn dat mensen het wisten. Nu is het dus gewoon nog even ons geheim :D

    @Depje11 voorstelrondje hebben we inderdaad gedaan. Maar nu nogmaals ;). Ik ben 27, kom uit de buurt van Arnhem, volg een studie die momenteel op een laag pitje staat ivm allerlei omstandigheden rond mijn dochter. En dat is gelijk de reden waarom ik niet werk.
     
  10. KimmyCalypso

    KimmyCalypso Actief lid

    13 mrt 2015
    124
    3
    18
    NULL
    3e boompje na Arnhem
    #50 KimmyCalypso, 16 jun 2017
    Laatst bewerkt: 16 jun 2017
    Hallo allemaal!

    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap meiden!
    Ik heb zojuist een positieve test gehad. Dit zal ons eerste (of eigenlijk 2e) kindje worden.

    Omdat ik diabetes heb loop ik in het ziekenhuis voor controles. Zowel voor de diabetes als voor de zwangerschap.

    Voor ons is het allemaal heel spannend. Wij hebben een horror van een zwangerschap gehad vorig jaar.

    Ik hou het kort, wil niemand bang maken.
    Het hartje van onze 33 weken oude baby was gestopt. Ik ben 2 dagen later, op 4 januari 2017 bevallen van onze doodgeboren zoon Luuk. Wat een hel. Dit gun je niemand.

    Wij hebben dus ook geen onbevangen zwangerschap meer helaas.

    We hebben even onze rust genomen en in mei wilden we het weer proberen. Ik hield al 3 maanden mijn cyclus in de gaten met een app. Aan de hand van die app nu direct raak geschoten. Heel fijn! Maar ook heel spannend allemaal. Ik probeer mn hoofd koel te houden maar ik zie gigantische beren op de weg. Hoop deze keer dat we eindelijk een levend kindje mogen uitpoepen.

    Mensen zeggen dat je ouders bent geworden, maar daar denk ik anders over. 3 zwangerschappen, geen kinderen. Geen Moederdag, geen vaderdag. Ze kunnen me wat.

    Ikzelf ben best nuchter, zwanger zijn vind ik niks meer voor mij. Het is helaas een must om een eigen kindje te krijgen met je eigen DNA, maar als het aan mij had gelegen had ik voor adoptie of pleegzorg gegaan. Scheelt me een stuk minder zorgen, maar manlief wil graag een eigen kindje. Dus zou het nu dan toch?

    Ik ben sterk :) wij zijn sterk :)
    En dat we maar rond en gezond mogen worden :p

    Oh, voorstelrondje: Kim, 33 jaar, 1e kindje, woon bij Arnhem
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  11. KimmyCalypso

    KimmyCalypso Actief lid

    13 mrt 2015
    124
    3
    18
    NULL
    3e boompje na Arnhem
    oh, met mijn vorige zwangerschap hadden veel dames van deze groep een 'geheim' Facebook groepje. Hier kon je al je vragen stellen, je foto's plaatsen van je babykamer, en natuurlijk van de voortgang van je buik. Super handig, en niemand van je vrienden kan het verder zien.

    Interesse in zo'n Facebook groep? Ik zat hier meer op dan op dit forum. 'even' op je werk snel kijken op Facebook. Super handig! en Leuk!
     
    Depje11 en DN2017 vinden dit leuk.
  12. Birdy88

    Birdy88 Actief lid

    20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    @KimmyCalypso
    Jeetje meid wat heftig! Jullie hebben echt iets verschrikkelijks mee gemaakt.:(

    Ik duim voor je dat deze zwangerschap helemaal goed mag gaan en je straks een gezond kindje op de wereld zet. Het is jullie gegunt!

    Toevallig zit ik al op zo een FB groep misschien kun je daar ook lid van worden.
     
  13. KimmyCalypso

    KimmyCalypso Actief lid

    13 mrt 2015
    124
    3
    18
    NULL
    3e boompje na Arnhem
    met alleen februari 2018 mama's?

    Lijkt me leuk! Ik laat het na de 12e week weten.
     
  14. Birdy88

    Birdy88 Actief lid

    20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    volgens mij allemaal in februari uitgerekend ja. Bij zwanger worden clubs staat er een oproepje bij wie je je kunt aanmelden!
     
  15. Maan1989

    Maan1989 Actief lid

    26 apr 2017
    101
    54
    18
    Vrouw
    Hallo dames
    Ik mag me ook melden hier!! Vandaag positief getest. Al gelijk een knaltest.

    Iedereen ook van harte gefeliciteerd!!! Waarschijnlijk 20 februari uitgerekend
     
  16. Birdy88

    Birdy88 Actief lid

    20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    @Maan1989
    Welkom! En gefeliciteerd! Wat fijn dat het al zo snel is gelukt. Ik zie dat je andere kindje ongeveer net zo oud is als mijn zoontje! :)
     
    Maan1989 vindt dit leuk.
  17. Maan1989

    Maan1989 Actief lid

    26 apr 2017
    101
    54
    18
    Vrouw
    Dank je. Ja super leuk. Nu nog net een ondeugende dreumes en een bijna peutertje haha ik kan het nog niet echt geloven dat het echt zo is. Deze maand had ik eigenlijk niet meegerekend want is maar een X gebeurd. En mijn man had een zware antibioticakuur maar dus toch haha ook al was ik er heilig van overtuigd dat ik ongesteld ging worden. Maar ik heb pijnlijke borsten en ben erg misselijk dus toen viel het kwartje haha
     
  18. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    @KimmyCalypso welkom en gefeliciteerd! Wat een verhaal joh, jeetje. Ik hoop heel hard dat het jullie deze keer wel gegund is. Heel begrijpelijk dat het geen onbezorgde zwangerschap meer zal zijn. Mag ik vragen of er wel een oorzaak gevonden is? Wordt je nu extra goed in de gaten gehouden?

    Leuk dat je ook uit de buurt van Arnhem komt!

    Een besloten fb groep met alleen dit groepje lijkt mij wel wat, ik denk dat je dat bedoeld? Ik begin iedereen hier nu net langzaam te leren kennen haha.
    Ik heb tijdens en na de zwangerschap van mijn dochter ook met een groep op FB gezeten, daar was ik ook een stuk actiever :)

    @Maan1989 ook welkom hier! En gefeliciteerd!
     
  19. Bibi24

    Bibi24 Fanatiek lid

    7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Hallo meiden,

    Gefeliciteerd allemaal!
    Mag ik ook mee kletsen?
    Sinds vandaag weet ik dat ik dus zwanger ben. Licht positief vandaag getest.
    Morgenochtend even testen of hij oploopt.

    Heb 2 zoontjes van 2 en 5.
    Spannende tijd weer!
     
    Saar82 en DN2017 vinden dit leuk.
  20. Birdy88

    Birdy88 Actief lid

    20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    @Bibi24

    Welkom! Gefeliciteerd! Ik hoop dat de testen mooi gaan oplopen.


    @de rest
    Ja het lijkt mij ook wel leuk om een FB groep te hebben alleen met de mensen van hier!
     

Deel Deze Pagina