Uitgerekend in februari 2018!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pregnant-lady, 13 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar82

    Saar82 Fanatiek lid

    27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Gezellig! :)
     
  2. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    @Bibi24 welkom en gefeliciteerd! Hopelijk lopen je testen op.

    FB groep: is er iemand die het heel graag wil aanmaken? :p ik wil het ook wel doen :). Is het een idee dat degenen die graag in een FB groep willen mij een pb sturen met jullie FB naam? Zodat ik jullie ook kan toevoegen ;)
     
  3. Birdy88

    Birdy88 Actief lid

    20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    @Bailief
    Als je wil mag jij het doen! Ik zal je alvast een pb sturen.
     
  4. Fawny

    Fawny Actief lid

    14 jan 2017
    117
    70
    28
    Vrouw
    @Bailief ik heb meerdere chronische ziektes, waarvan er één nogal wat invloed heeft op hormonen en er op zijn beurt ook gigantisch op reageert. Het hoeft niet bij iedereen zo te zijn, maar tijdens mijn vorige zwangerschap is het extreem verergerd.

    Facebook met dit groepje lijkt me ook heel gezellig! Was op Facebook ook indd veel actiever dan hier, vorige keer. Toch net iets makkelijker tussendoor kijken haha.
     
  5. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Dat klinkt heftig, @Fawny . Hopelijk krijg je er deze zwangerschap wat minder last van.

    Ik heb tot nu toe alleen een berichtje van Birdy, iedereen die bij de FB groep wil mag mij een pb doen :)
     
  6. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Hoi meiden,

    Hoe voelen jullie je?

    Ik had een buikpijn vanmiddag, echt niet leuk. Ik voelde mijn buik ook uitzetten. Net keek ik in de spiegel en ik zie er momenteel uit alsof ik al 4 maanden ver ben :rolleyes:. Vanmorgen werd ik wakker met een gewone normale buik zeg maar, dus ik hoop dat het straks weer afzakt. Hebben jullie dit ook al zo erg?
     
  7. Saar82

    Saar82 Fanatiek lid

    27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ik heb ook behoorlijk last van gerommel in mijn onderbuik, er wordt duidelijk ruimte gemaakt. Maar dat is dus ook idd meteen te zien. We hopen deze zwangerschap tot na de eerste echo geheim te houden, maar als mijn buik dit soort grappen uit blijft halen, gaat dat dus mooi niet lukken...
     
  8. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Heel herkenbaar @Saar82 . Gelukkig draag ik vaak wijd vallende shirts dus wat dat betreft gaat het nog wel. Maar vanavond zat mijn wijd vallende shirt dus echt niet meer wijd:rolleyes:
     
  9. Saar82

    Saar82 Fanatiek lid

    27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Das iig fijn! Ik draag heel vaak van die jaren 50 jurken met een redelijke taille. Tja. Die gaan dus al niet meer dicht... gelukkig ook geregeld een spijkerbroek aan, maar mijn shirts zijn niet echt heel wijd ofzo...
     
  10. KimmyCalypso

    KimmyCalypso Actief lid

    13 mrt 2015
    124
    3
    18
    NULL
    3e boompje na Arnhem
    #70 KimmyCalypso, 17 jun 2017
    Laatst bewerkt: 17 jun 2017
    Dit is de eerste zwangerschap waarbij ik wat steken voel. Maak me dan meteen al zorgen he..
    Heb ook al last van zware borsten.. dit voel ik dan 5 minuten best hevig en dan trekt het weg. Net als mn steken trouwens. Die trekken na eventjes ook weer weg.
    Hebben er meer steken? (of steken in een vorige zwangerschap meegemaakt?).

    @Bailief , ja het was een aangeboren hartafwijking. Was te groot zodat het niet meer kon kloppen. We hebben komende vrijdag een afspraak bij de gyn. Dit was al gemaakt zodra we weer gingen beginnen met 'sporten' ;) we krijgen nu uitgebreidere controles en begeleiding. Wel fijn.

    Wij gaan het morgen vertellen. Heb zitten na te denken over een leuke tekst om onze zwangerschap aan te kondigen. Heb een leuk verhaaltje verzonnen:

    Lieve Papa en Mama,
    Het zat onze familie niet mee het laatste jaar. We hebben veel verdriet gekend. We willen jullie en de hele familie bedanken voor jullie betrokkenheid, jullie open armen en onvoorwaardelijke liefde.

    We zijn weer toe aan een nieuwe uitdaging en hebben meneer De Ooievaar gebeld, wanneer hij denkt tijd te hebben voor een volgende bezorging.
    Hij zei dat hij in februari 2018 tijd heeft voor een bezorging. Hebben jullie dan tijd om het pakketje vast te houden?
     
  11. Birdy88

    Birdy88 Actief lid

    20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    @KimmyCalypso
    Wat een mooie tekst! Echt heel erg mooi gemaakt!

    Ik had afgelopen week wel af en toe een wat zeurend gevoel. ( beetje lichte menstruatie krampen) dus steeds naar de wc gegaan om te kijken of er geen bloed kwam. Nu gelukkig geen last meer van en kan het me ook niet herinneren van mijn vorige zwangerschap

    @Bailief
    Mijn darmen zijn wel een stuk meer aan het rommelen en ik krijg in de loop van de dag wel een beetje een darmen buikje terwijl dit smorgens nog plat is. Maar dat komt omdat als je wakker bent je ingewanden weer wat gaan zakken geloof ik haha
     
  12. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    @Saar82 oei, voor jou is het verbergen dus al wat moeilijker?

    @KimmyCalypso steken ken ik! Ik heb ze nu nog maar één keer gehad maar bij de zwangerschap van mijn dochter had ik ze vaker. Voor mij was het een soort bevestiging... Totdat ik kotsmisselijk werd ;)

    Wat een mooie tekst heb je gemaakt! Wat leuk dat jullie het al gaan vertellen. Dat zal vast heel dubbel en emotioneel zijn denk ik?

    Was de aangeboren hartafwijking eigenlijk een gevalletje "domme pech"?

    @Birdy88 haha ja volgens mij ook. Daarom lijkt het 's ochtends bij mij nog wat. Totdat de dag begonnen is:p
     
  13. morgenzon

    morgenzon Actief lid

    14 okt 2008
    469
    87
    28
    depje welkom!

    @fawney ik dacht eerst ook dat de test veel duurder was en dat je dan idd ook meteen het geslacht wist.
    Jeetje dat klinkt wel heftig zeg!

    Wij willen het eigenlijk wel stil houden tot 12 weken, ook omdat ik al een paar keer een miskraam gehad heb.
    En 1 keer is het hardje gestopt met 9 weken.
    Heb toen pillen moeten gebruiken, maar die hielpen niet en moest toen alsnog gecuriteerd worden.

    @bibi, welkom!


    Bailief, hier nog steeds een buikje van de vorige zwangerschap, ik zie hier nog geen verschil.
    Wel heel grappig dat je normaal al zo snel verschil kan zien!
    Ik stuur je een berichtje , ik wil ook mee praten op facebook!

    Kimmy, wat een mooie tekst!
     
  14. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    @morgenzon ach wat lijkt me dat naar, als het hartje stopt bij 9 weken. Dan heb je eerst een goed echo gehad en een week later is het voorbij..
    Wel handig met verbergen voor jou dat je dat buikje nog hebt ;)

    We zitten nu met 4 in de FB groep en ik wacht nog op 2 acceptaties van mijn vriendschapsverzoeken. Dan zitten we daarna op 6. Ben benieuwd of er nog meer meiden bijkomen, lijkt mij wel leuk!

    Ik trok vandaag vol goede moed een wijd vallend shirt aan, komt mijn buik er alsnog doorheen en op mijn rug valt hij wijd. Handig joh :roflmao:
     
  15. Maan1989

    Maan1989 Actief lid

    26 apr 2017
    101
    54
    18
    Vrouw
    Ik heb ook een enorme opgezette buik haha mag ik mee kletsen in de facebookgroep? Lijkt me leuk. Hoe kom ik daar?
     
  16. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Haha jij ook al :D
    Tuurlijk mag dat! Als je mij een pb stuurt met je fb naam dan stuur ik je een vriendschapsverzoek en kan ik je toevoegen.
     
  17. Birdy88

    Birdy88 Actief lid

    20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    Ik had geen berichtje gehad van FB met vriendschapsverzoek maar ben even gaan kijken en hij stond er wel in! Haha

    Haha dan is de shirt nog niet wijd genoeg dan!
     
  18. Bibi24

    Bibi24 Fanatiek lid

    7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Ik wil ook wel graag bij de Facebookgroep!
    Ik heb je een bericht gestuurd!
     
  19. Depje11

    Depje11 Lid

    9 jun 2017
    19
    6
    3
    Vrouw
    Ik wil ool wel bij de facebook groep. Die is geheim toch? Ziet niemand dat ik daar op ga? Wat moet ik daarvoor doen.

    Mijn buik is ook al aardig opgezet. Vooral in de avond. Sommige broeken zitten niet meer fijn. Misschien ook omdat t voor mij de tweede is. Eerste had ik pas een buik rond 24 weken..
    Vandaag een verjaardag dus lekker een rok aan met een wijd shirt. Anders moet ik alles inhouden en da's niet relaxed.
     
  20. Birdy88

    Birdy88 Actief lid

    20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    Ja deze groep is geheim! Dus niemand die deze kan zien of kan zien dat jij er lid van bent!
    Je kunt bailief een privé berichtje sturen met je naam van Facebook dan voegt zij je toe.
     

Deel Deze Pagina