Uitgerekend in juli 2018!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door fidel2010, 26 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    @Minniemouse1974
    Wat grappig, wij hebben de echo's precies gelijk. ik ook 1 feb. en 1 maart.
    We gaan ook zo goed als gelijk op.

    @Gootje1988
    Welkom. Bijzonder voor de grote zus, die zal het allemaal heel bewust meemaken!.

    @NientjeS
    Wat leuk, een jongetje.... gefeliciteerd.

    Kan iemand misschien een nieuwe lijst maken???? en dan ook net de jongens en meisjes erop? geen idee hoe dat werkt, maar vond het zo leuk om te zien....
    Ik kan overigens dadelijk wel een poging wagen op de PC.
     
  2. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    zo'n lijst is toch wel heel veel werk hoor.haha :) zie er maar vanaf.
     
  3. Minniemouse1974

    Minniemouse1974 Fanatiek lid

    14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Nixter
    Ik had volgens mij allang eerder een echo kunnen doen voor het geslacht.
    Maar ik moet sowieso dan naar Tilburg voor de zwangerschapsdiabetes test. En omdat ik dan tot 11 uur nuchter moet blijven hebben ze deze echo ertussen gepland als afleiding.
    Het maakt me niet uit of het een jongen of meisje is. Maar ik ben toch wel benieuwd. Kan ik eindelijk roze of blauw gaan shoppen. :)

    Is iemand bekend met 'Babywatcher'?
    Je kan namelijk morgen bij van Asten in Tilburg een gratis echo laten maken.
    Ik twijfel nog of ik ga...
     
  4. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    Ja wij konden ook wel eerder. Maar dit kwam heel goed uit. Ze hebben bij ons weinig avond/weekend plekken en mijn man kan niet heel makkelijk vrij vragen. 1 februari gaan we een paar daagjes weg, dus was hij al vrij, vandaar;)
     
    Minniemouse1974 vindt dit leuk.
  5. NientjeS

    NientjeS Lid

    19 apr 2013
    36
    12
    8
    NULL
    NULL
    @Nixter dankjewel!!

    @Minniemouse1974 1 februari geslachtsbepaling, leuk! Ik was toch een stuk zenuwachtiger dan ik had verwacht haha. Oh maar tot 11 nuchter blijven, wat gaan ze verder dan doen?
     
    Minniemouse1974 vindt dit leuk.
  6. NientjeS

    NientjeS Lid

    19 apr 2013
    36
    12
    8
    NULL
    NULL
    En btw babywatcher, ik zie het wel eens voorbij komen bij vrouwen. Ze zijn er wel over te spreken! Maar ik weet het niet. Extra echo is wel altijd leuk natuurlijk
     
    Minniemouse1974 vindt dit leuk.
  7. Minniemouse1974

    Minniemouse1974 Fanatiek lid

    14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Maar tot 11 uur?
    Nou ik zie er bere tegenop. Ik heb onzettende honger sinds ik zwanger ben. Zodra om 11 uur het bloed is afgenomen neem ik meteen een grote hap uit mijn brood. Ik word soms gewoon slap van de honger. Ik moet om 9 uur prikken dan een drankje drinken ivm suiker. Dan de echo. Dan 2e x bloed afnemen. Dan lekker wat eten. En om 12.15 uur nog een afspraak in het ETZ bij de verloskundige. Daarna ga ik meteen door naar van Asten. Iets leuks kopen. :)
     
  8. Minniemouse1974

    Minniemouse1974 Fanatiek lid

    14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ja ik ga naar de Efteling morgen dus dat is vlakbij. Misschien ga ik er wel even langs. Ik twijfel nog. Donderdag heb ik ook 1 of 2 echo's namelijk. Het zal er wel druk zijn.
     
  9. Minniemouse1974

    Minniemouse1974 Fanatiek lid

    14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Heb je al een idee of het een jongen of meisje is?
    Ik dus echt niet...
     
  10. NientjeS

    NientjeS Lid

    19 apr 2013
    36
    12
    8
    NULL
    NULL
    Haha nee zo bedoelde ik het niet! Ik bedoelde inderdaad helemaal tot 11 uur nuchter blijven is inderdaad heel erg lang! Ik eet om half 7 ook meteen, anders kom ik de dag niet door. Aah dat heeft mijn vriendin ook moeten doen vandaag, ze vond het ook erg pittig. Het drankje vond ze erg vies ook.

    Leuk morgen naar de Efteling!! Ja precies, gelukkig nog wat echo’s op de planning dus. Als het gratis is zou het zeker druk zijn! Ik vraag me af of ik na de 20 weken echo nog echo’s krijg
     
  11. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja ze gaat eigenlijk als het kan mee naar echo's enzo. Betrek haar overal bij en zij mag af en toe ook wat uitzoeken voor haar zusje :)

    Zie dat het je eerste kindje word? Heftige onderschrift zeg. Fijn dat je nu een plakkertje hebt ♥
     
  12. Minniemouse1974

    Minniemouse1974 Fanatiek lid

    14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hebben jullie al veel gekocht?

    Wij hebben de babykamer 3 weken geleden gekocht. En die staat al in elkaar.:roflmao: Beetje vroeg. Maar ach.
    Ondertussen ook een badje en wippertje gekocht. En al wat kleertjes.

    Nu nog de maxi cosi, box en kinderwagen. (We willen graag de Mutsy Evo.)En verder nog wat kleine dingen aanschaffen.
     
  13. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Babykamer en kinderwagen (mutsy evo) aangeschaft met 11 weken.
    Maxicosi, family fix en voetenzak vorige week aangeschaft. Daarnaast hele hoop kleertjes en spulletjes al gekocht en volgend weekend shoppen met neef en nicht van m'n mannetje want daar krijgen we alle verzorgingsspulletjes van zoals een badje ect. Box krijgen we van een kennis dus zijn al aardig op weg.

    Als je dichtbij sliedrecht woont daar heb je baby en tiener store en zijn de mutsy evo in de aanbieding
     
    Minniemouse1974 vindt dit leuk.
  14. NientjeS

    NientjeS Lid

    19 apr 2013
    36
    12
    8
    NULL
    NULL
    Wat hebben jullie al veel gekocht zeg!! Hoop dat de 20 weken echo me wat gerust stelt en ik dan eindelijk ook ga shoppen haha!
     
    Minniemouse1974 vindt dit leuk.
  15. Minniemouse1974

    Minniemouse1974 Fanatiek lid

    14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Zoo lekker aan t shoppen geweest. :)

    Ik woon net over de Moerdijkbrug rechts.
    Vroeger kwam ik vaak in Sliedrecht maar sinds mn Oma overleden is kom ik er nooit meer eigenlijk.
    In Dordrecht zit trouwens helemaal geen winkel voor kinderwagens. Best gek voor zo'n stad.
    Bij van Asten in Tilburg zijn ook steeds acties van Mutsy en Joolz.
    Het lijkt weinig 519 euro maar dan moet ik nog de adapters(39) en de voetenzak(89.50). Dan wordt het toch nog duur. Maar nu de nieuwe kleuren uit gekomen zijn hebben ze hopelijk een extra goede aanbieding.
    Welke kleur heb jij van de Mutsy Evo?
     
  16. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja ook veel gekregen van ouders en schoonouders.
    Wij mochten voor 170 euro spulletjes erbij uitzoeken dus hebben voetenzak, maxicosi adapters, banden met lucht en parasol uitgezocht.
    Wij hebben de dark grey met zilveren frame die was 600 euro :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Minniemouse1974 vindt dit leuk.
  17. Minniemouse1974

    Minniemouse1974 Fanatiek lid

    14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ja die is inderdaad prachtig!!!
    Ik twijfel nog tussen donkerblauw en donkergrijs.
    Jij boft maar met zulke ouders en schoonouders.
    Schoonouders heb ik niet. En mijn moeder komt wekelijks met babykleertjes aanzetten. Ideaal. :thumup:
     
  18. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja we waren gelijk verliefd op deze wagen en is eigenlijk de enige die we bekeken hebben hahaha reed echt super en de kleur was ook erg mooi.
    Ja m'n moeder heeft ook heel wat kleertjes al gekocht en van mijn ouders hebben we de maxicosi pebble plus met voetenzak en family fix. Ben erg blij met ze :D
     
    Minniemouse1974 vindt dit leuk.
  19. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    wij hebben eigenlijk nog niets gekocht, om verschillende redenen.

    er moet aan de achterkant van ons huis, waar ook de babykamer komt, nieuwe kozijnen en ramen komen. Dat verwachten we in maart of april. we hebben de ruimte niet om een hele babykamer ergens anders te stallen die tijd.

    Daarnaast kunnen we een heleboel goedkoop overkopen/krijgen van een collega van mijn man. Dus we wachten eerst even daarop, voordat er van alles dubbel hebben ....

    En als laatste dingetje, ben ik toch nog wel onzeker.... Hoop dat dat na 1 februari, of anders 1 maart beter wordt.
     
  20. Minniemouse1974

    Minniemouse1974 Fanatiek lid

    14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Nixter
    Ik ben ook erg onzeker. Bang zelfs.
    Ik durfde eerst ook niks te kopen.
    En genieten van de zwangerschap lukt me ook niet. Hopelijk gaat dat binnenkort veranderen, want dit is echt mijn laatste zwangerschap. En ik hoop dat ik er toch van kan genieten. Misschien als de baby gaat bewegen of idd na de echo's.

    Hoe laat heb jij de echo donderdag?
     

Deel Deze Pagina