zwanger maar net een nare droom gehad...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door JustNice, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustNice

    JustNice Bekend lid

    3 jul 2008
    886
    122
    43
    Zuid Holland
    hoi dames,

    op 10 augustus terug gekomen van een 5weekse vakantie naar familie in het buitenland... had zo'n gek gevoel de laatste dagen, maar dacht dat mijn lichaam nog ontregeld was van het stoppen van de pil en de reis dus was ook niet echt verbaasd dat mijn ongi wegbleef, maar toch maar ff een test gedaan...
    en wat bleek... 2 lichte streepjes... dus zwanger... jippie...
    maar nog steeds ongelooflijk...
    2dg later nog een keer een test gedaan met ochtend-urine... 2 fel gekleurde strepen... dus echt zwanger...
    meteen de huisarts gebeld, ik hoefde niet meer naar hem te komen, ben overduidelijk zwanger. dus maar meteen een afspraak gemaakt met de verloskundige.
    mag 9 sept voor een termijnecho komen dan zal ons kindje ongeveer 10wk zijn.

    vannacht werd ik wakker door een nare droom...
    had een mk in mijn droom...
    misschien heb ik dit gedroomd omdat mijn nicht pas een mk heeft gehad en het helemaal heeft verteld zoals ze het heeft beleefd en precies zo heb ik het gedroomd... het was zo eng!
     
  2. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.446
    3.704
    113
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Tijdens het zwanger zijn kunnen je dromen erg raar worden. Hebben veel zwangere vrouwen last van. En het verhaal van je nichtje zal er ook wel iets mee te maken hebben.
     
  3. Niet meer actief

    Ik hbe tijdens de eerste 20 weken van mijn zwangerschap ook zowat alleen maar nare dromen gehad.. nu is het gelukkig wat afgenomen, maar droom nog regelmatig dat er iets mis is
     
  4. Bia74

    Bia74 Bekend lid

    24 jun 2008
    634
    0
    0
    Gefeliciteerd! ;)
     
  5. wolly

    wolly Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je zwangerschap.

    Liefs wolly
    :)
     
  6. Lisje86

    Lisje86 Fanatiek lid

    26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    fijn! gefeliciteerd!
     
  7. Miranda71

    Miranda71 Lid

    23 aug 2008
    29
    0
    0
    Huisvrouw
    Brunssum
    Gefeleiciteerd met je zwangerschap!

    En ja die droom kan idd bij jouw zijn " eigen leventje" gaan lijden omdat je natuurlijk bang bent dat het bij jou ook kan gebeuren.
    Maar dat is normaal als zoiets heel dichtbij geberud.
    Maar zolang je er bij je positieve (dus niet in een droom) goed voelt moet je je geen zorgen maken!
     
  8. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.
     

Deel Deze Pagina