Uitslag Nipt

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door louan, 24 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. louan

    louan Niet meer actief

    Na lang in de zenuwen te hebben gezeten, gisteren het verlossende antwoord gekregen dat alles goed is! Maar man wat een zenuwen had ik!

    Wij hadden ook voor nevenbevindingen gekozen. En mijn verloskundige had me erop gewezen dat er ook dingen bij jezelf gevonden kan worden die ze dan moeten melden. Ik was dus extra extra zenuwachtig! Gelukkig is alles goed.

    Nu pas kan ik wat ontspannen en genieten. Op naar de 20 weken echo!
     
    Elizia vindt dit leuk.
  2. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik heb afgelopen donderdag geprikt..
    dus voor mij nu ook het slopende en spannende wachten begonnen..
     
  3. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.646
    74
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hier ook een goede nipt voor t kindje maar voor mezelf een nevenbevinding uit gekomen, dit heeft nu dus extra onderzoeken tot gevolg. Had dit totaal niet verwacht eigenlijk en vind het heel spannend.
     
  4. louan

    louan Niet meer actief

    Slopend is het juiste woord! Hopelijk gauw ook voor jou goede uitslagen!
     
  5. louan

    louan Niet meer actief

    Jeetje wat pittig! Verwacht je idd echt niet! Hoop dat het meevalt!?
     
  6. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.646
    74
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ja dat weten we dus niet, ze was nogal luchtig want k zag er goed gezond uit en zo maar k ben gewoon benieuwd wat het effect heeft op de toekomst en de kinderen en de ongeboren baby, hoor over een dikke week de uitslag van de eerste onderzoeken, als die positief terug komen is het niks als die negatief terug komen word het serieuzer.

    Werd na 10/11 dagen gebeld door t ziekenhuis, had diezelfde dag een afspraak met de vk en die had gezegd: als je niet gebeld bent, bespreken we het op de afspraak even maar dan zal alles wel goed zijn dus het viel even rauw op m’n dak.

    Uitgebreide echo gehad maar er valt nu echt niks zinnigs nog te zeggen en ik vind t echt zoo spannend
     
  7. louan

    louan Niet meer actief

    Kan het van alles zijn? Of onderzoeken ze wel naar iets gericht!? Hoop niet hetgeen waar mn VK mij op attendeerde dat ze bepaalde uitslagen hierover moeten geven. Bah bah. Zit je niet op te wachten.

    Zeker die onzekerheid als je nog niet weet wat het precies is en misschien is het wel niks. Sterkte met afwachten hoop echt dat het meevalt!
     

Deel Deze Pagina