symtonen maar weet niet of ik zwanger ben.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door daisyholt, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisyholt

    daisyholt Lid

    19 sep 2008
    27
    0
    0
    Spijkenisse
    goed avond mensen.
    ik heb een vraagje ik heb nu zins 3 dagen al last van symtone zoals\

    * vettig haar.
    *makkelijk geiriteerd
    *buik krampen
    *hoesten
    *soms het gevoel dat ik moet overgeven terwijl ik dit niet hoef
    *pijn lijke borsten (zijn aardig dik me borsten)
    *op mijn borsten de lijne van mijn adere zichtbaar.
    *trek na het avond eten in bv pannekoeken,
    * mijn katten en hond blijven heel de tijd bij me plakken dat ik zelf geiriteerd hier door woord.
    *het lijkt net of remco tegen mij baar meoder aan stoot met de sex
    *diaree
    *voor mijn gevoel zijn ook me tepels iets donkerder niet veel maar weet dit dus niet zeker
    * en ik heb wit slijmerig klonterig slijm terwijl mijn vruchtbare periode al geweest is ( ik wist welke dag ivm de teste(
     
  2. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    Hoe lang ben je al gestopt met de pil? En wat waren je cyclussen hier voor?

    Kom er namelijk nu niet veel wijs uit, maar lijkt mij nog wat vroeg voor eventuele zwangerschaps syptomen! Aangezien je pas over een week je NOD hebt.
     
  3. daisyholt

    daisyholt Lid

    19 sep 2008
    27
    0
    0
    Spijkenisse

    ik heb een cyclus van 25 dagne ik was voor laats ongesteld op 26 febru,
    ik slik al meer dan 2 half jaar niet meer de pil, maar ben pas 7 maanden bezig om zwanger te raken, ik vind het zelf ook vroeg maar mijn lichaam is echt anders dan noormaal. ik moet donderdag ook naar de gyno dan heb ik een afspraak en ikga dan ook vragen wat dit alles betekend maar ik wou gewoon eens informeren van hoe en wat
     
  4. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    Het zou natuurlijk kunnen, dat je zwanger bent! Maar aangezien je NOD pas over zes dagen is, vind ik het erg vroeg voor zwangerschapssymptomen! Maar... elk persoon is anders!

    Ik zou zeggen, wacht nog zes dagen en gooi daarna een testje er tegen aan! Succes en laat je het ons weten?
     
  5. daisyholt

    daisyholt Lid

    19 sep 2008
    27
    0
    0
    Spijkenisse
    het is zo moeilijk wachten :p ik moet donderdag ook naar de gynocoloog
    ik laat zeker weten hoe en wat;)

    doegg
     
  6. Slagroomtoetje

    Slagroomtoetje Actief lid

    13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Al die symptomen die jij noemt had ik niet.... Dus toch nog ff afwachten.
     
  7. daisyholt

    daisyholt Lid

    19 sep 2008
    27
    0
    0
    Spijkenisse
    ja zeker afwachten nog 5 dagen ik zie het wel ik en me verloofde hopen het graag en we zijn al tijdje bezig en lopen via de gynocoloog,
    daar moeten we donderdag heen en dan gaan we ook verder kijken , ik heb wel erge last van een opgezette buik en die andere dingen ik vind ut raar maar ja ik vind het persoonlijk zelf ook nog vroeg om iets te kunne merken maar tog doet me lichaam zo ,

    dus woord afwacchten en als ik niet of wel zwanger zou zijn zou ik het jullie zeker melden

    bedankt vooor het antwoord
     
  8. daisyholt

    daisyholt Lid

    19 sep 2008
    27
    0
    0
    Spijkenisse
    ik heb der symtonen bij , misselijk , maagzuur echt smirig harde onderbuik en ook echt pijnlijke borsten :(
     
  9. mamv1

    mamv1 Niet meer actief

    Nou ik denk toch dat je wel zwanger bent...aan alle symptomen te zien
    Maar goed ik zou over 4 dagen gewoon een testje doen ;)
    Maar nog 4 dagen wachten is makkelijk gezegt dan gedaan natuurlijk...hoop dat de test dan vet posi is ;)
     
  10. Sirinn66

    Sirinn66 Lid

    22 jan 2009
    27
    0
    0
    was ff aan het mee lezen spanned hoor :D
     
  11. mamatje24

    mamatje24 Fanatiek lid

    10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    Nog even geduld meid dan kan je eventueel testen :)

    het ene lichaam is het andere niet, dat de een niets voelt tijdens de periode vanaf de (eventuele) bevruchting houd natuurlijk niet in dat een ander dan ook niets voelt.

    Maar je lichaam kan je zo voor de gek houden, je hormoonhuishouding kan ineens dusdanig veranderen na de eisprong dat jij de symptomen wel hebt van een zwangerschap, maar niet zwanger bent, en dat alles door die rot hormonen die zo ineens in je lichaam kunnen veranderen.

    Ik hoop met je mee dat je symptomen van een zwangerschap komen, zo niet dan hopelijk heel snel wel :)
     
  12. daisyholt

    daisyholt Lid

    19 sep 2008
    27
    0
    0
    Spijkenisse
    weet je wat ik raar vind . ik ben op de dag dat ik ongesteld moet woorden ook tja zort van ongesteld geworden ik had 3 dagen een lichte erg donkere bloeding, nu ben ik weer wat verder en doen mijn borsten allen maar meer pijn heb elke ochtend een misselijkgevoel, en maagzuur mijn buik woord met de dag harder me bosrte zijn donkerder gewoorden, vordat ik zort van ongesteld was had ik gestest 2 dagen voor mijn nod dezen was negative, maar waarom heb ik tog zo sterk gevoel dat ik gewoon wel zwanger ben me lichaam doet raar en die misselijkheid en maagzuur is best vervellend ik w8 nog ff tot dat ik weer ongesteld moet worden of ik het wel of nie woord , ken die bleoding van mij ook gewoon oud bloed zijn?
     
  13. KateK

    KateK VIP lid

    26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    dat zou kunnen.. waarom doe je niet nog een test? Dan moet het nu zeker te zien zijn!
     
  14. daisyholt

    daisyholt Lid

    19 sep 2008
    27
    0
    0
    Spijkenisse
    ik ben bang voor de uitslag dat die weer negative is , mijn vriend gaat zo ook wel een test kopen dit waren we al van plan maar ik durf niet ivm de teleur stelling we zijn al ong 8 maanden bezig en we lopen ook via de gyno als ik in juni juli nog niet zwanger ben moet ik weer terug komen , ik ken de test tog ook gewoon over d8 doen zou ik zwanger zijn dan ben ik nu ong 6 a 7 weken.


     
  15. surf

    surf VIP lid

    21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tuurlijk kan het ook gewoon overdag! ik zou gewoon testen als je de test in huis hebt, dan heb je mssn voor jezelf weer een beetje zekerheid, want die onzekerheid is echt killing!
    succes!
     
  16. RSL

    RSL Fanatiek lid

    16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    aan t meelezen,
    Nou daisy al getest? Hoop op een vet positieve test voor jullie!

    Liefs Ramona
     
  17. 1Dondersteen

    1Dondersteen VIP lid

    10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @daisyholt; Het kan ook zijn dat je zó graag een kindje wilt dat je lichaam je voor de gek houd. Dit is n.l. wat ik zelf al tot twee keer toe heb ervaren.
    Het vrouwen lichaam is soms echt niet te volgen.
    Ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb en dat je zwanger bent! succes!
     
  18. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    ik ben nu 5 weken zwanger en mijn katten zijn niet weg te slaan moeten maar bij me liggen dat deden ze hiervoor ook wel maar niet zo erg ik kan het nog niet helemaal plaatsen
     
  19. daisyholt

    daisyholt Lid

    19 sep 2008
    27
    0
    0
    Spijkenisse
    heey ik heb getest maar helaats negative dus niet zwanger, meschien is mijn lichaam zich aan voor bereiden haha ik zie ut van zelf wel waneer de dag is dat ons klein wondertje ooit ken komen tog;)


     
  20. daisyholt

    daisyholt Lid

    19 sep 2008
    27
    0
    0
    Spijkenisse
    helaats hebbe we het mis maar komt wel goed ooi dezen maand weer klusse he:p

     

Deel Deze Pagina