'Unisex' fiets voor 3-jarige

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door itakepictures, 17 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itakepictures

    itakepictures Niet meer actief

    Mijn dochter wil voor haar 3e verjaardag 'een fiets met trappers en een mandje voor poppie' dus ik mag op zoek ;) Ik wil graag een leuke 'genderneutrale' fiets, zodat haar broertje er later ook op kan fietsen. Maar vrijwel alles is roze/met bloemen/erg meisjeachtig, OF cars/vlammen/jongens. Wie heeft de tip voor een leuke unisex fiets?

    Veloretti ken ik al, maar is te groot en ik vind 200 euro absurd voor een fiets.

    Popal cooper is een goede optie, maar is er meer?
     
  2. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Zo lang het roze en de bloemen alleen op de bel en het fietsmandje enzo zitten kun je dat later eventueel vervangen toch. Dan zou ik voor een groene, gele of rode fiets gaan. En misschien vind je zoon roze en bloemen later wel fantastisch ;)
     
  3. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.957
    1.229
    113
    Bij de decatlon hebben ze fietsjes die zowel voor jongens als meisjes kunnen.
     
  4. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.153
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    en wil je perse nieuw? Je kan ook kijken voor een 2e hands.. ik dacht ook : de eerste fiets, wauw, toch een soort mijlpaal.. maar ik heb snel geleerd ;) . 2ehands is voor de kinderen ook nieuw (en ze kunnen er vaak nog niet 'zuinig' mee omgaan) . Je kan 'm weer doorverkopen voor bijna hetzelfde bedrag en datzelfde kun je voor je zoon ook doen...

    https://www.marktplaats.nl/a/kinderen-en-baby-s/speelgoed-buiten-voertuigen-en-loopfietsen/m1322357724-yipeeh-roze-fiets-10-inch.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr


    maar decathlon heeft inderdaad leuke fietsjes: https://www.decathlon.nl/p/kinderfiets-14-inch-3-5-jaar-500-dinosaurus/_/R-p-145192?mc=8371299&c=GEEL

    https://www.decathlon.nl/p/kinderfiets-14-inch-100-arctic-3-5-jaar/_/R-p-145190?mc=8378533&c=WIT

    en nog betaalbaar ook :) . Ook al komt het mandje er dan weer bij ;) . Wel pas vanaf 14 inch..
     
  5. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.799
    8.664
    113
    Ikmzou of kijken bij decathlon of tweede hands. Onze zoon heeft een feits gekregen die we hebben gekocht via marktplaats.

    We hebben hem zelf gespoten en heb er een mandje voor gemaakt in de kleuren van de fiets. Geel met zwart.
     
  6. mamabeertje

    mamabeertje Fanatiek lid

    9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Wij hebben er één bij de decathlon gekocht. Weliswaar een roze, maar ze hebben ook andere mooie kleuren. En ook een mandje en poppenzitje.
     
  7. Rian85

    Rian85 Fanatiek lid

    21 feb 2012
    2.830
    476
    83
    Vrouw
    Wij hebben een puky 12 inch
     
  8. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.311
    1.048
    113
    Hier ook een puky fiets. Juist omdat hij unisex is. Zoon vond hem erg mooi en over een paar jaar kan zijn zusje erop
     
  9. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.555
    3.456
    113
    Wij hadden een Loekie, rood met wit en zwart en een paar bloemen en een mandje. Kon over die bloemen altijd nog iets anders plakken als mijn zoon dat had gewild of het mandje er af, maar hij vond het prima zo, dus zo gelaten.
    Daarna wel een eigen fiets gekregen op de kleuterschool.
     
  10. itakepictures

    itakepictures Niet meer actief

    Nou ik heb uiteindelijk een witte popal cooper gekocht via Marktplaats, daar zitten wel wat roze bloemetjes op maar vooruit. Veel andere modellen fietsen vond ik niet zo leuk. Ik denk dat ik deze nig wel ga overspuiten in een leuker kleurtje :)
     

Deel Deze Pagina