Upstairs traprenovatie.

Discussie in 'De lounge' gestart door loetje, 8 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.366
    1.766
    113
    Hai..

    Wij willen graag onze hal opknappen en daar hoort onze trap ook bij. Nu hebben we hem al een paar keer geschilderd, maar het blijft eigenlijk een lelijk ding. Nu zagen we een reclame van "Upstairs Traprenovatie" op tv. We hebben de website bekeken en het ziet er allemaal helemaal goed uit.

    Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd of er hier mensen zijn die al eens van hun diensten gebruik hebben gemaakt en wat hun ervaring daarmee was. Hoe was de service, wat was je kwijt en niet onbelangrijk, hoe tevreden ben je met het eindresultaat?

    Alvast bedankt voor je reactie ;)
     
  2. tinkerbel

    tinkerbel Fanatiek lid

    20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hoi,

    Ik heb heel erg lang geleden dezefde vraag hier eens op het forum gesteld. Ik kreeg een heleboel negatieve verhalen eigelijk.
    Ik heb bijna niemand gesproken die er tervreden over was.
    En daarbij dat het ongelofelijk duur schijnt te zijn.
    Wij hebben toen besloten om het niet te doen.

    Gr, Tinkerbel ;)
     
  3. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
  4. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Het schijnt zo duur te zijn dat je voor dat geld bijna een nieuwe trap kunt laten plaatsen.
     
  5. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.366
    1.766
    113
    Oei, ik heb de reacties op trosradar gelezen en daar wordt je nu niet bepaald vrolijk van :-k De negatieve reacties voeren er absoluut de boventoon..

    Toch maar verder zoeken dan..Misschien Alka design?
     
  6. Carmen11

    Carmen11 Niet meer actief

    volgensmij kun je beter een hele nieuwe trap nemen..
    (of bekleden met vloerbedekking)

    mijn schoonzus heeft een de trap opnieuw laten doen met laminaat (waar je niet op uitglijt maar ik vind het nog vrij glad!)
    en was rond de 3000 kwijt.

    Terwijl wij zelf een hele mooie nieuwe trap hebben laten maken en waren ook dat bedrag kwijt....
     
  7. Joycie02

    Joycie02 Bekend lid

    12 apr 2007
    635
    0
    16
    Wij hebben het laten doen en zijn er erg tevreden over; ook de afhandeling was prima. Alleen...het is inderdaad duur. Wij waren voor 2 trappen ca. € 5.000 kwijt.

    Dat is inderdaad hetzelfde als een nieuwe trap, maar......een nieuwe trap slijt ook weer, dit niet. En aangezien wij tapijt of van die plaktreden echt afschuwelijk vinden, is dit een mooie (en blijvende!) oplossing!
     
  8. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
  9. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Dat ziet er mooi uit zo'n grindtrap. Ik denk dat wij daar eens op uit gaan. Onze trap is ook echt aan vervanging toe. In 2006 hebben we de vloerbedekking eraf gehaald en toen iemand van Upstairs laten komen. Die vroeg vervolgens 3000 euro en hebben we besloten om 'm zelf maar te verven. En nu is de verf er inmiddels bijna afgelopen.
     
  10. Evanthe

    Evanthe Niet meer actief

    Wij hebben ook een offerte gekregen van upstairs, daarna nog iemand van Portas laten komen en die deden het voor de helft van de prijs.
     
  11. Mrijn

    Mrijn Fanatiek lid

    11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Goed topic dit! Ik was er echt blind vanuit gegaan dat Upstairs een prima bedrijf is, al is het alleen maar omdat ze regelmatig te zien zijn in van die klusprogramma's.

    Veraenroy: wat kost het om je trap met grind te laten doen? Ik heb op de hele benedenverdieping ook grind liggen en ben daar dik tevreden over.
     
  12. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik zal straks eens aan Roy vragen wat zo'n trap kost. Zou het je zo niet durven zeggen.
     
  13. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.366
    1.766
    113
    Die grindtrap vind ik ook erg mooi, maar helaas denk manlief daar anders over :)

    We hebben nog even de tijd, dus blijven de diverse renovatie bedrijven maar uitpluizen en laten gewoon offertes door meerdere bedrijven opmaken..De prijzen lopen zo ontzettend uiteen, dat het gewoon erg verstandig is om goed te "shoppen"...
     
  14. Evanthe

    Evanthe Niet meer actief

    Oh ik zie nu pas die grindtrap, die is echt heeel erg mooi! Super!
    Maar daar moet je denk ik niet vanaf vallen.
     
  15. kus26

    kus26 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Van eentje met vloerbedekking, laminaat of geverfd liever ook niet ;)
     
  16. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wij hebben een offerte laten maken door upstairs ...we hebben welgeteld 14 treden ....en het kostte meer dan 2000,- euris ......veel te veel geld dus ....
     
  17. Shelly

    Shelly Actief lid

    23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    ik vind zo'n grindvloertrap heel mooi, ben wel benieuwd wat dat kost!
     
  18. dolfijn

    dolfijn Bekend lid

    25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Mooi hoor zo'n grindtrap. Maar weet iemand al wat het gaat kosten?
    Ben erg benieuwd.

    Gr. Dolfijn
     

Deel Deze Pagina