Make-up, altijd hetzelfde, of steeds wat anders?

Discussie in 'De lounge' gestart door Foxter, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Hoi meiden :)

    Ik heb behoorlijk blauwe ogen, (en daar ben ik trots op :D ) maar ik heb eigenlijk altijd dezelfde make-up op. Van loreal, wit in mn ooghoeken, bruin/grijs op de rest van mn ooglid, en af en toe een zwart lijntje onder mn oog, maar verder kom ik niet, om de een of andere reden. Wel mascara natuurlijk, (falsies van maybeline, echt top!) maar andere kleuren eigenlijk niet..

    Wat voor kleuren gebruiken jullie, en wat voor kleur ogen heb je?

    Groetjes Marijke
     
  2. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.388
    3.259
    113
    Ik gebruik geen oogschaduw meer tegenwoord, als ik het wel doe gebruik ik een mooie donkere kleur paars.
    Zou overigens ook mooi zijn bij je blauwe ogen, daar komen ze nog meer bij uit!
     
  3. InLove

    InLove Fanatiek lid

    11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ow ik ben ook heel saai, altijd tzelfde eigenlijk.
    Heb groene ogen en draag een bril. Ik heb een lijntje rond de ogen en mascara. Gewoon beiden zwarte. Heel af en toe als ik ermoe uitzie dan heb ik wat lichte oogschaduw op
     
  4. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.388
    3.259
    113
    Oh en verder heb ik altijd hetzelfde, foundation,rouge, wenkbrauwen bijtekenen en mascara.
     
  5. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik wissel af en kijk naar mijn kleding.
    Ik heb groene ogen.
     
  6. PenK

    PenK VIP lid

    20 jan 2006
    6.265
    510
    113
    Ik gebruik ook nooit oogschaduw meer....het lukt me gewoon niet om het echt mooi te krijgen. De kleur dit ik voorheen altijd gebruikte wordt niet meer verkocht en heb nooit meer zo'n mooie kleur donkerbruin kunnen vinden.
    Wel altijd mascara en eyeliner (potlood) in mijn wimperrand van bovenste ooglid. Heel soms lijntje onder mijn ogen, meestal niet. En lippenstiffie....om het geheel af te maken...
     
  7. celia82

    celia82 Fanatiek lid

    14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    doe altijd eyeliner op en oogpotlood mascara.
    Wat blush en lipgloss

    heb ook zo een rare gewoonte.Ookal zit ik thuis moet gewoon douchen doe daarna lekker bodylotion op en maar smeren!

    Wat parfum op en voel me helemaal fris erna;)
     
  8. Devy

    Devy Fanatiek lid

    23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik heb vrij veel verschillende kleuren oogschaduw. Ik gebruik vaak bruintinten, paarstinten, zachtroze, en groentinten, ook heb ik wat donkerder blauw en grijs. Ik heb zelf midden- tot donkerbruine ogen. De manier waarop ik mijn make-up aanbreng is wel meestal standaard hetzelfde afhankelijk of ik een mono of duo verpakking heb. De lichte kleur aan de binnenkant van mijn ogen en onder mijn wenkbrauw en donker aan de buitenkant en rond de arcadeboog en in het midden gebruik ik of een overgangskleur of ik blend de kleuren. De kleur laat ik afhangen van mijn kleding. Af en toe gebruik ik dezelfde kleuren (een doodzonde volgens sommigen) en andere keren ga ik voor een contrast. Mascara hoort er voor mij helemaal bij en ook vaak een donkerbruin cohl-lijntje op de bovenkant van mijn ooglid. Ik ben meestal binnen een minuut of 5 helemaal opgemaakt, maar ik moet zeggen dat ik dat alleen maar doe als ik de deur uitga.
     
  9. draga

    draga Fanatiek lid

    4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Hoi, ik heb ook blauwe ogen en ik gebruik vaak bruintinten.
    Beetje goudachtige tinten en in de zomer een beetje zalmachtig worden je ogen nog blauwer van. Ik heb ook helder blauwe ogen en vind zelf dat ze van die tinten nog blauwer worden. Verder gebruik ik tegenwoordig bruine oogpotlood is wat minder hard dan zwart.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt ik krijg wel vaak complimentjes over mijn ogen als ik die kleuren gebruik.
     
  10. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    ik draag eigenlijk haast nooit meer make up maar anders meestal wat grijstinten of roze.

    Je kunt natuurlijk ook wat proberen wie weet welke kleur je heel goed staat zonder dat je dat zou verwachten.
     
  11. Amaryllis

    Amaryllis Fanatiek lid

    24 aug 2008
    3.708
    3
    38
    Hier ook eigenlijk altijd hetzelfde...:) Maar daar heb ik zo lekker mn routine in gevonden; tis zo gedaan en ziet er leuk uit! Dus tja...
     
  12. Yotsuba

    Yotsuba Fanatiek lid

    22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik heb groen/bruine ogen, ene dag onwijs groen, andere dag donkerbruin maar meestal zit t er tussen in.
    Ik experimenteer graag met mijn make up maar dat doe ik vaak alleen met feestjes.
    Bij normale dagen gebruik ik verschillende tinten groen (de groen van shiseido is echt te gaaf), paars draag ik vaak, maar ook wit/zilver en zwart zijn favorieten bij mij.
    Bij feestjes mix ik vaak met verschillende kleuren vaak zo extreem mogelijk.

    Heb altijd wel oogpotlood op, en bijna altijd mascara.
    Doordat ik een vrij gevoelige en onrustige huid heb en heeeel snel last van acné draag ik alleen foundation met belangrijke dagen, bijeenkomsten van werk, sollicitaties of sommige feesten.
    Rouge draag ik alleen als ik foundation op heb en lippenstift of lipgloss draag ik nooit (labello/blistex etc uitgezonderd)

    Als je niet goed weet wat mooi bij je ogen staat kan je eens kijken op
    oogschaduw oog make-up die bij je ogen past

    Ik had er nooit eerder gekeken maar de kleuren die ze bij mijn ogen weergeven klopt nog aardig ook :)
     
  13. Bloemmm

    Bloemmm VIP lid

    31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb altijd gewoon een klein beetje foundation, wat wenkbrauw potlood &het liefst heel veel mascara :D
    Oogschaduw, eyeliner en dat soort dingetjes doe ik meestal alleen op speciale dagen.
     
  14. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik gebruik veel verschillende kleuren eigenlijk (niet allemaal tegelijk natuurlijk ;)), ik heb veel van die paletjes met 3 kleuren die bij elkaar passen.

    Dan doe ik:

    -de lichtste kleur of wit onder m'n wenkbrauwen (of highlighter) en in m'n binnenste ooghoeken
    -de middelste kleur over m'n gehele ooglid
    -de donkerste kleur aan m'n buitenste ooghoeken (soort 'hoekje' maken zeg maar, vind ik bij mezelf echt mooi en doet m'n ogen mooi uitkomen)

    Als ik feestje heb ofzo doe ik er nog wat eyeliner (zwart) bij.
    En altijd zwarte mascara, lekker veel. :D

    Ik heb zelf middelbruine (hazelnoot) ogen. De kleuren die ik gebruik hangen af van m'n bui of van wat ik aan heb. Daar stem ik het op af, of creëer juist een contrast. (bijvoorbeeld grotendeels zwarte kleding met felgroene oogschaduw)


    Zo, weer een heel verhaal getypt. :D
    Ben best gek op oogschaduw enz. ;)
     
  15. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Er zitten zeker al heel wat bruikbare dingen tussen, super!!
    Ik moet ook weer is een dagje voor mezelf hebben, kan ik lekker klooien met verschillende kleuren enzo :)
     
  16. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

    Die site is wel handig!
    Toch vind ik dat je niet alleen naar je oogkleur moet kijken maar ook naar de rest van je tint.:)
    Ik ben bijv. een wintertype, en volgens de site zou ik goed met koper of beige oogschaduw moeten gaan (bruine ogen). Nou dan zie ik er echt zo flets als de pest uit.:D
     
  17. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik doe meestal hetzelfde. Ik vind donker het mooiste, en dat is overdag (en in de zomer) iets lichter dan savonds.
    Ik hou enorm van smokey eyes. Maar vind ik voor in de speeltuin een beetje te heftig :D
     
  18. Yotsuba

    Yotsuba Fanatiek lid

    22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Klopt ben ik helemaal met je eens, geldt ook voor haarkleur ed ik verf mijn haar vrij regelmatig, als ik het rood heb en ik doe dan zwarte oogschaduw dan ziet t er echt niet uit. ;)
     
  19. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hoi hoi
    Hier ook eigenlijk altijd hetzelfde.
    Heb even 2 foto's genomen is wel oud hoor dat doe ik nu niet meer;) geen tijd meer voor..
     
  20. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Mooooi!
    Hoe doe je dat?
    Lijkt me erg leuk voor een feestje ofzo!:)
     

Deel Deze Pagina