Vader slaapt bijna door bevalling heen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door NavyCrimson91, 12 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Ik zat een artikel te lezen en kwam daarna uit op het volgende artikel. Moest er wel om grinniken, dus ik dacht: ik deel hem even :D

    http://www.ad.nl/bergen-op-zoom/politie-moet-aanstaande-vader-wekken-om-naar-bevalling-te-gaan~a0064d8c/

    De vrouw ging bevallen en kon haar man niet wakker krijgen. Vervolgens belt ze de politie om haar te helpen haha
    Maar wat ik vervolgens niet snap, is dat die man wakker werd door het kloppen van de politie. Als hij daar wakker van wordt, zou je toch ook verwachten dat hij wakker wordt van een flinke ruk aan zijn oor :p
     
    Maiasaurus vindt dit leuk.
  2. mama en zoon

    mama en zoon Bekend lid

    27 jan 2017
    740
    209
    43
    Ach, dan is hij tenminste uitgeslapen voor de eerste gebroken nacht:p
     
    2augustus1992 vindt dit leuk.
  3. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    Zijn vrouw was al in het ziekenhuis. Moest daar boven om 1 of andere reden. Dus ze heeft niet aan zijn oor kunnen rukken ;)
     
  4. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.705
    903
    113
    Dat zou mij hier ook gebeuren. Krijg hem ook nooit wakker, maar als er iemand aan de voordeur zit, weet hij niet hoe snel hij uit bed moet zijn. Zelf zou ik overigens ook niet wakker worden als ze me bellen. Heb mijn telefoon altijd op stil staan snachts :p
     
  5. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Maar als je vrouw op het punt van bevallen staat neem ik aan dat je je telefoon wel aan laat :D
     
  6. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.578
    4.623
    113
    Als je vrouw op het punt van bevallen staar. Waarom ben je als betrokken as vader dan niet bij zo' n afspraak? Verder lijkt het mij dat je allert bent met je telefoon. Dus altijd naast je en desnoods op maximaal geluid als je vast slaapt...
     
  7. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.967
    8.771
    113
    Ik zou juist door dat geklop heen slapen, zou niet de eerste keer zijn:oops:

    1 keer op vakantie met mijn ouders en die waren de sleutel vergeten en gelukkig konden ze op een stel kussens bij kennissen slapen die met ons mee waren.
    De 2de keer op rondreis met een groep en mijn kamergenoot kreeg geen 2de sleutel en ik waarschuwde al dat als ze het laat maakt ik het waarschijnlijk niet hoor. Midden in de nacht uiteindelijk binnen gelaten.
     
  8. knutselkitty

    knutselkitty Fanatiek lid

    30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos

Deel Deze Pagina