Vage test

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sophia1986, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alecia

    alecia Fanatiek lid

    23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Als je bij mij de test heb dan is de gehele teststreep niet recht maar met een kromming erin.
    Best vreemd dus.
     
  2. Sophia1986

    19 apr 2008
    29
    0
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    @Wishgirl: Bedankt voor je reactie, voel me weer een beetje beter. Had zelf zoiets van, nou misschien... omdat ik dezelfde testen vorige maand had gebruikt en die gisteren ter controle ook even had gesloopt en die keurig wit waren op de controlestreep na. Maar goed, heb zoiets van als ik zwanger ben dan moet die test een duidelijke streep geven en nu is dat dus blijkbaar niet zo helaas. Had mezelf voorgenomen om heel relaxt om te gaan met zwanger proberen te worden maar toch merk ik dat ik er behoorlijk mee bezig ben.

    Liefs!
     
  3. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    @alecia - dat is een idd een beetje vreemd... Misschien eens een andere test proberen...
    Maar dipsticks hebben wel vaker wat rare neigingen heb ik gehoord ;)

    @Sophia - Uit ervaring weet ik hoe goed je voornemens ook zijn... je lichaam en geest gaan toch met je op de loop ;) Heb het zelf ook gehad... 4 en half jaar lang...

    Als een test positief is geeft ie echt een streep al is ie licht... dan is een streep een streep...
    Maar het moet wel een volledige streep zijn van boven naar beneden met een gesloten test..
     
  4. alecia

    alecia Fanatiek lid

    23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Klopt maar de vorige keren kreeg ik zelfs helemaal niks of een hele lichte controle streep, dit is de eerste keer dat het zo duidelijk is :D
     
  5. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Aha... dat is dan alweer positief he...
    Ik zou denken: dan is ie maar krom... een streep is een streep ;) toch?
     
  6. alecia

    alecia Fanatiek lid

    23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    JA zo wil ik ook denken maarja
     
  7. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    @alecia - Ik weet precies hoe je je voelt hoor...
    Als je het zou kunnen redden zou je het best een paar dagen kunnen wachten nu en dan met een gewone test of een digitale test het nog eens proberen.. Dus geen dipstick...

    Je kan daarnaast proberen een verloskundige te bellen met een echoapparaat die ook inwendige echoos kan maken of je over ruim een week (als je 6 weken bent... liefst een paar dagen erover heen) een echo mag maken...

    Weet je geen vk dan kan je dit natuurlijk ook via de huisarts proberen en dan bij een gynaecoloog.
     

Deel Deze Pagina