Vakantie Elfenmeer,wat moet ik doen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamatrees, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesbet77

    liesbet77 Actief lid

    26 dec 2009
    333
    0
    0
    bediende
    België
    elfenmeer niet gedaan maar zijn vorig jaar ook in hengelhoef geweest met vakantieveilingen en dat was echt héél leuk . de caravan was zeker in orde, alles vernieuwd en ook eenleuk terras aan elke caravan.
    Ik was op voorhand ook bang omwille van de massa negatieve commentaren op zoover. Ik had eigenlijk niets aan te merken op het park. Ik kan me wel voorstellen dat mensen die de volle prijs betalen niet blij zijn , want dat geld is het niet waard dan zit je beter in bv landal of center parcs.
    het us dus wat je er voor betaalt maar 100 euro is echt heel weinig, zoals gezegd ga er heen en als je je verveelt ga je gewoon terug naar huis...
     
  2. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij zijn nu meerdere keren op een ooststappen-park geweest. (parelstrand en een paar x hengelhoef) Top hoor.
    Mijn zus heeft net 2 weken op de hengelhoef vertoefd! Wat ik van haar begreep is dat er vroeger een andere eigenaar was die de parken slecht bijhield. Ze zijn alles nu aan het verbeteren. Mijn tante was er 2 jaar terug geweest en toen was er op hengelhoef ook veel kapot vertelde ze. Nu was het top.
     
  3. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.125
    2.852
    113
    Verplaatst naar Vakantie.
     
  4. Mamatrees

    Mamatrees Bekend lid

    30 nov 2010
    603
    0
    0
    Daar heb je ook helemaal gelijk in.
    Nu gaan wij maar 4 dagen van de 7 en als ik hoor dat het een slecht/vies park is.En je vertier daar uitrekend dan is het voor ons wel duur.Nu konden we 2 meiden mee nemen(Zusje met vriendinnetje).
    Maar het is idd spotgoedkoop;)
     
  5. Mamatrees

    Mamatrees Bekend lid

    30 nov 2010
    603
    0
    0
    Helemaal mee eens al vind ik parken zoals centerpars enz minder hebben als een weekje kamperen en vooral voor die prijzen.

    we gaan gewoon en het enige wat ik nu nog hoop is wat beter weer!:)
     
  6. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.076
    2.909
    113
    Vrouw
    Wij hadden ook via vakantie veilingen een week vakantie op het elfenmeer geboekt, wel een stacaravan. Maar het heeft ons net 100 euro gekost dus dat is echt niets:D ook ik had zoover referenties gelezen en ik schrok me dood :$ maar we hebben echt een heerlijke week gehad, leuk zwembad en glijbanen voor de kids. Ik vond het echt reuze meevallen, ik zou me er echt niet te druk om maken. Het peuterbad is inderdaad kappot en dat oogt niet echt netjes, maar er zit een leuk strandje bij met een groot luchtkussen. Overal staan grote speeltoestellen, er is een klein winkeltje met vers brood, en een cafetaria wat er ook prima uitzag. Ik denk dat als mensen bijvoorbeeld op vakantie gaan naar zo'n park en het is slecht weer, dan deugd er al heel snel niets meer. Wij hadden wel goed weer, en hebben echt genoten! ik hoop dat dat ook voor jullie geld :)
     
  7. Mamatrees

    Mamatrees Bekend lid

    30 nov 2010
    603
    0
    0
    We zijn net terug van 5 dagen Elfenmeer.
    hebben het erg leuk gehad,helaas zat het weer tegen.

    Geen peuterbad idd maar daar was het toch te koud voor.
    De oudere meiden hebben het erg leuk gehad en wilden niet naar huis.
    Wij hebben weer eens een boek gelezen en heerlijk uitgeslapen tot half 9 en 1 dag zelfs tot 9uur.Dit was een wonder voor ons meisje!
    Lekker rust gehad dus en dit is belangrijk.

    Het park is wat verouderd,en wat te jong personeel,maar dat was ook het enige..
    Alles was schoon.Dat vind ik belangrijk.
    we gaan gerust nog eens!
     
  8. Angel31

    Angel31 Lid

    17 jan 2010
    53
    0
    0
    Gewoon gaan!!! Wat de een verschikkelijk vind op vakantie hoeft voor de ander beslist niet zo te zijn.
     
  9. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.125
    2.852
    113
    Op verzoek gesloten.
     

Deel Deze Pagina