Andere speen (DR. Brown)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yoni2, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yoni2

    Yoni2 Lid

    1 apr 2007
    8
    0
    0
    Tijmen is altijd een erg snelle drinker geweest en daarom heb ik heel lang de eerste speen met 1 klein gaatje gebruikt (ik heb de Dr.Brownfles + speen).
    Ik heb nu het idee dat deze speen voor hem te klein wordt. D.w.z. hij krijgt nu 165 cc voeding en is halverwege vaak heel moe, dan vallen zijn oogjes dicht.
    Het advies is om vanaf 3 maanden een andere speen met 2 gaatjes te gaan gebruiken, terwijl Avent dit al eerder adviseert.
    Wie heeft ervaring?
     
  2. sim

    sim Niet meer actief

    ik heb heel lang (zelfs met comfort) van avent nr 1 gebruikt, elijah is ook een snelle drinker. mij werd toen geadviseerd om een gaatje groter (of meer) te gebruiken als blijkt dat je kindje heel onrustig aan de fles wordt. ze moeten er ongeveer 20 minuten over doen, dan heb je een goede speen.
    je zou een speen groter eens kunnen proberen en kijken hoe lang hij er over doet. maar die leeftijd die op die spenen staat is een indicatie, je kunt het beste kijken naar het kindje hoe die drinkt.

    moet zeggen dat hij met die 2 gaatjes van avent ook nog wel snel drinkt, en savonds doe ik er dan ook nog wat nutrix door, wordt ie lekker soezelig voor hij gaat slapen.. :)
     
  3. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    lukt dat met nutrix door een avent 2 speen?
    wil straks ook proberen in zijn laatste bvfles wat nutrix of biobim te doen ....dacht eigenlijk dat ik daaarvoor weer een andere speen moest kopen maar als het gewoon met een 2 of 3 past scheelt dat weer:)
     

Deel Deze Pagina